Angajări Constanța Post vacant la Spitalul Clinic CF Constanța. Condiții
Angajări Constanța: Post vacant la Spitalul Clinic CF Constanța. Condiții
18 Jan, 2024 10:21
ZIUA de Constanta
2128
Marime text
Spitalul Clinic CF Constanța angajează consilier juridic – expert achiziții publice– Serviciul Administrativ, Aprovizionare, Transport, Achiziții Publice, Contractare.
Condițiile specifice necesare în vederea participării la concurs și a ocupării funcției contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului, sunt:
– Studii: superioare de lunga durata in domeniul juridic;
– Studii complementare: curs expert achizitii publice
– Vechime in specialitatea studiilor: 6 ani si 6 luni vechime in specialitate.
Concursul se va desfaşura la sediul Ambulatoriului de Specialitate CF Constanţa, str. Bdul I.CBratianu nr. 35-37 , şi constă în 3 etape succesive, astfel:
– selecţia dosarelor de concurs
– proba scrisă
– proba practică şi interviu
Dosarul de înscriere va cuprinde următoarele documente:
a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 1;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului si certificat medical format A5, examen psihiatrie, examen psihologie clinica, examen neurologic.
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
Modelul orientativ al adeverinţei menţionate la lit.e) este prevăzut în anexa nr. 2.
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii.
Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.
Copiile de pe actele prevăzute la lit. b) – e), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea „conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.
Documentul prevăzut la lit. f) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului la lit. f), anterior datei de susţinere a probei scrise .
Dosarele de înscriere la concurs se depun în volum complet, în perioada 18.01-01.02.2024 de luni până vineri, în intervalul orar 10,00-14,00, la Serviciul R.U.N.O.S.
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul instituţiei sau la numărul de telefon 0241583713.
Anunţul va fi afişat la sediul instituţiei din Bdul I.C.Bratianu nr.35 -37 , la avizier şi publicat pe pagina de internet a instituţiei: www.spitalcfconstanta.ro
Concursul se va desfaşura la sediul Ambulatoriului de Specialitate din Bdul I.C.Bratianu nr. 35 -37 Constanta, după următorul calendar:
Calendarul de desfășurare a concursului :
1. Publicarea anunțului 18.01.2024
2. Data limită pentru depunerea dosarelor de participare la la concurs 01.02.2024 ora 14.00
3. Selecția dosarelor de către membrii comisiei de concurs 02.02.2024
4. Afisarea rezultatului soluționări 05.02.2024 ora 14.00
5. Depunerea contestatiilor privind rezultatul selecției dosarelor 06.02.2024 ora 14.00
6. Afișarea rezultatului soluționării contestațiilor 07.02.2024 ora 14.00
7. Susținerea probei scrise 12.02.2024 ora 10.00
8. Afisarea rezultatului probei scrise 13.02.2024 ora 14.00
9. Depunerea contestațiilor privind rezultatele probei scrise 14.02.2024 ora 14.00
10. Afișarea rezultatului soluționării contestațiilor 15.02.2024 ora 14.00
11. Susținerea probei practice / interviu 16.02.2024 ora 10.00
12. Comunicarea rezultatelor după susținerea probei practice si interviu 19.02.2024 ora 14.00
13. Depunerea contestațiilor privind rezultatul probei practice si interviu 20.02.2024 ora 14.00
14. Afișarea rezultatului soluționării contestațiilor 21.02.2024 ora 14.00
15. Afișarea rezultatului final al al concursului 22.02.2024 ora 14.00
Pentru fiecare probă a concursului punctajul este de maxim 100 puncte.
Pentru a fi declaraţi admişi, candidaţii trebuie sa obţina la fiecare probă minimum de 50 puncte. Promovarea probei scrise este obligatorie pentru susţinerea probei practice şi interviu.
Citește și:
Grădinița cu Program Normal ,,Zubeyde Hanim” Constanța angajează. Ce posturi sunt scoase la concurs
Condițiile specifice necesare în vederea participării la concurs și a ocupării funcției contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului, sunt:
– Studii: superioare de lunga durata in domeniul juridic;
– Studii complementare: curs expert achizitii publice
– Vechime in specialitatea studiilor: 6 ani si 6 luni vechime in specialitate.
Concursul se va desfaşura la sediul Ambulatoriului de Specialitate CF Constanţa, str. Bdul I.CBratianu nr. 35-37 , şi constă în 3 etape succesive, astfel:
– selecţia dosarelor de concurs
– proba scrisă
– proba practică şi interviu
Dosarul de înscriere va cuprinde următoarele documente:
a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 1;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului si certificat medical format A5, examen psihiatrie, examen psihologie clinica, examen neurologic.
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
Modelul orientativ al adeverinţei menţionate la lit.e) este prevăzut în anexa nr. 2.
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii.
Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.
Copiile de pe actele prevăzute la lit. b) – e), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea „conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.
Documentul prevăzut la lit. f) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului la lit. f), anterior datei de susţinere a probei scrise .
Dosarele de înscriere la concurs se depun în volum complet, în perioada 18.01-01.02.2024 de luni până vineri, în intervalul orar 10,00-14,00, la Serviciul R.U.N.O.S.
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul instituţiei sau la numărul de telefon 0241583713.
Anunţul va fi afişat la sediul instituţiei din Bdul I.C.Bratianu nr.35 -37 , la avizier şi publicat pe pagina de internet a instituţiei: www.spitalcfconstanta.ro
Concursul se va desfaşura la sediul Ambulatoriului de Specialitate din Bdul I.C.Bratianu nr. 35 -37 Constanta, după următorul calendar:
Calendarul de desfășurare a concursului :
1. Publicarea anunțului 18.01.2024
2. Data limită pentru depunerea dosarelor de participare la la concurs 01.02.2024 ora 14.00
3. Selecția dosarelor de către membrii comisiei de concurs 02.02.2024
4. Afisarea rezultatului soluționări 05.02.2024 ora 14.00
5. Depunerea contestatiilor privind rezultatul selecției dosarelor 06.02.2024 ora 14.00
6. Afișarea rezultatului soluționării contestațiilor 07.02.2024 ora 14.00
7. Susținerea probei scrise 12.02.2024 ora 10.00
8. Afisarea rezultatului probei scrise 13.02.2024 ora 14.00
9. Depunerea contestațiilor privind rezultatele probei scrise 14.02.2024 ora 14.00
10. Afișarea rezultatului soluționării contestațiilor 15.02.2024 ora 14.00
11. Susținerea probei practice / interviu 16.02.2024 ora 10.00
12. Comunicarea rezultatelor după susținerea probei practice si interviu 19.02.2024 ora 14.00
13. Depunerea contestațiilor privind rezultatul probei practice si interviu 20.02.2024 ora 14.00
14. Afișarea rezultatului soluționării contestațiilor 21.02.2024 ora 14.00
15. Afișarea rezultatului final al al concursului 22.02.2024 ora 14.00
Pentru fiecare probă a concursului punctajul este de maxim 100 puncte.
Pentru a fi declaraţi admişi, candidaţii trebuie sa obţina la fiecare probă minimum de 50 puncte. Promovarea probei scrise este obligatorie pentru susţinerea probei practice şi interviu.
Citește și:
Grădinița cu Program Normal ,,Zubeyde Hanim” Constanța angajează. Ce posturi sunt scoase la concurs
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii