Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
22:45 18 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Angajări Constanța Spitalul Municipal Mangalia angajează. Iată posturile scoase la concurs

ro

18 Dec, 2024 20:26 173 Marime text
Spitalul Municipal Mangalia. Sursa foto: ZIUA de Constanța

Spitalul Municipal Mangalia organizează în perioada 20.01.2025-22.01.2025, în conformitate cu prevederile HG nr. 1336/2022, concurs (20.01.2025 proba scrisă si 22.01.2025 probă interviu) pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a unui post vacant de  referent de specialitate II (S), normă întreagă – Serviciul Administrativ, Tehnic, Aprovizionare, Transporturi, Investiții și a unui post vacant de economist IA (S), normă întreagă – Compartiment RUNOS.

Referent de specialitate II (S)

Dosarul de concurs
  • formular de înscriere la concurs, disponibil pe site-ul spitalului;
  • copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
  • copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  • copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului;
  • copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
  • certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
  • adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
  • certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
  • curriculum vitae, model comun european.Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătății. Pentru candidații cu dizabilități, în situația solicitării de adaptare rezonabilă, adeverința care atestă starea de sănătate trebuie însoțită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condițiile legii.
Copiile de pe actele prevăzute la lit. b)-e), precum și copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap prevăzut la alineantul precedent se prezintă însoțite de documentele originale, care se certifică cu mențiunea „conform cu originalul“ de către secretarul comisiei de concurs.
Documentul prevăzut la lit. f) poate fi înlocuit cu o declarație pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor și care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la lit. f), anterior datei de susținere a probei scrise/practice. În situația în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituția publică organizatoare a concursului, potrivit legii.
Documentul prevăzut la lit. h) poate fi solicitat și de către autoritatea sau instituția publică organizatoare a concursului, cu acordul persoanei verificate, potrivit legii.

TAXA DE CONCURS : 25 lei

Conditii generale pentru ocuparea postului :
  • are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
  • cunoaște limba română, scris și vorbit;
  • are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  • are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  • îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  • nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
  • nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
  • nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare. 
Conditii specifice  pentru ocuparea postului 
 
Candidații trebuie să aibă diploma de licență, studii tehnice, economice sau juridice.


De asemenea, se solicită 3 ani și 6 luni vechime în specialitate. 

Concursul va consta intr-o probă scrisă tip grilă și o probă interviu .
 
Bibliografie 

Legea 98/2016- Lege privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare.
Legea 99/2016- Lege privind achizitiile sectoriale, cu modificarile si completarile ulterioare.
Legea 100/2016 -Lege privind concesiunile de lucrari si concesiunile de servicii, cu modificarile  si completarile ulterioare.

Legea 101/2016- Lege privind remediile si caile de atac in materie de atribuire a contractelor de achizitie publica, a contractelor sectoriale si a contractelor de concesiune de lucrari si concesiune de servicii, precum si pentru organizarea si functionarea Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor, cu modificarile si completarile ulterioare.
HG 394/2016- Hotarare pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului sectorial/acordului-cadru din Legea nr. 99/2016 privind achizitiile sectoriale, cu modificarile si completarile ulterioare.
HG 395/2016 - Hotarare pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare.
Legea 273/2006-  Lege privind finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare.
Legea 500/2002-Lege privind finantele publice, cu modificarile si completarile ulterioare.
Legea nr.319/2006 a securitatii si sanatatii in munca.
Legea nr.307/2006 privind apararea impotriva incendiilor. 

Tematică

Dispozitii generale in achizitii publice (scop, principii, tipuri de contracte, autoritati contractante, domenii de aplicare) .
Reguli comune in achizitiile publice (proceduri de achizitie , reguli de estimare, elaborare documentatie de atribuire , reguli de participare, reguli de publicare, reguli de comunicare).
Proceduri de atribuire (desfasurare, etape) , proceduri speciale de atribuire a contractului de achizitie publica (desfasurare, etape) .
Atribuirea contractului de achizitie publica (oferta, calificarea candidatilor, situatia personala a candidatilor, exercitarea activitatii profesionale, situatia economico-financiara, capacitatea tehnica, standarde de calitate, protectia mediului, criterii de atribuire, stabilirea ofertei castigatoare, informarea candidatilor si a ofertantilor, anularea procedurii).
Dosarul achizitie publice (continut) .
Aplicarea procedurilor de atribuire prin utilizarea mijloacelor electronice (licitatia deschisa, licitatia restransa, cererea de oferte), licitatia electronic, catalogul electronic.
Asigurarea suportului tehnic si administrativ privind intretinerea tututor instalatiilor medicale, sanitare, centrele termice, centrala telefonica, lifturi, sistem integrat IT, spalatorie, bucatarie.
Obligaţiile angajatorilor; Comunicarea, cercetarea, înregistrarea şi raportarea evenimentelor conform Legii nr. 319/2006.
Obligaţiile administratorului, conducătorului instituţiei, utilizatorului şi salariatului privindapărarea împotriva incendiilor.
Măsuri specifice de prevenire şi stingere a incendiilor la exploatarea instalaţiilor electricede iluminat şi forţă, la mijloace de încălzire electrică sau cu sobe.
Cauzele de incendiu şi prevenirea lor.
Organizarea intervenţiei la stingerea incendiilor.
Cerinte specifice si categorii de instructaje în domeniul situaţiilor de urgenţă.
Informatii privind programele de investitii publice (Legea 273).
Transferuri consolidabile pentru bugetele locale (Legea 273).
Propunerile bugetare ale ordonatorilor principali de credite (Legea 273).
Aprobarea proiectelor de investitii publice locale (Legea 273).
Dispozitii generale, principii, reguli si responsabilitati (Lege 500).
Rolul ordonatorilor de credite ( Lege 500).
Cadru bugetar, proceduri privind elaborarea bugetelor, prevederi referitoare la investitii publice, executia bugetara ( Lege 500).  

Tematica și Bibliografia vor avea în vedere actele normative actualizate, în forma în vigoare la momentul publicării anunțului.
 
Calendarul concursului 

Dosarele de concurs se depun la Biroul resurse umane până la data de 10.01.2025, inclusiv, în intervalul orar 10.00-12.00.

Rezultatele selectării dosarelor de înscriere se vor afișa la data de 14.01.2025, ora 16.00.

Proba scrisă se va desfășura în data de 20.01.2025, ora 10.00, la Pavilionul administrativ.

Proba interviu se va desfășura în data de 22.01.2025, ora și locul desfășurării se vor comunica odată cu rezultatul probei scrise.  La proba interviu vor putea participa numai candidații declarați admiși la proba scrisă.

Rezultatele probei scrise și probei interviu se vor afișa în maximum o zi lucrătoare de la finalizarea fiecărei probe. 

Candidații nemulțumiți pot depune contestații în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului selecției dosarelor, probei scrise și a interviului, sub sancțiunea decăderii din acest drept. Comunicarea rezultatelor la contestațiile depuse se în termen de cel mult o zi lucrătoarea de la data afișării rezultatului selecției dosarelor, probei scrise și a interviului.

Economist IA (S)

Dosarul de concurs

 
  • formular de înscriere la concurs, disponibil pe site-ul spitalului;
  • copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
  • copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  • copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului;
  • copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
  • certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
  • adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
  • certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
  • curriculum vitae, model comun european.Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătății. Pentru candidații cu dizabilități, în situația solicitării de adaptare rezonabilă, adeverința care atestă starea de sănătate trebuie însoțită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condițiile legii.
Copiile de pe actele prevăzute la lit. b)-e), precum și copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap prevăzut la alineantul precedent se prezintă însoțite de documentele originale, care se certifică cu mențiunea „conform cu originalul“ de către secretarul comisiei de concurs.
Documentul prevăzut la lit. f) poate fi înlocuit cu o declarație pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor și care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la lit. f), anterior datei de susținere a probei scrise/practice. În situația în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituția publică organizatoare a concursului, potrivit legii.
Documentul prevăzut la lit. h) poate fi solicitat și de către autoritatea sau instituția publică organizatoare a concursului, cu acordul persoanei verificate, potrivit legii.

TAXA DE CONCURS : 25 lei

Conditii generale pentru ocuparea postului 
 
  • are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
  • cunoaște limba română, scris și vorbit;
  • are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  • are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  • îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  • nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
  • nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
  • nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare. 
Conditii specifice  pentru ocuparea postului 
 
Candidații trebuie să aibă diploma de licență, studii economice.

Se solicită 6 ani și 6 luni vechime în specialitate. 

Concursul va consta intr-o probă scrisă tip grilă și o probă interviu .
 
Bibliografie 

Lege-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice,cu modificările și completările ulterioare.
OUG nr. 19/2024 privind unele măsuri referitoare la salarizarea personalului din sănătate, asistență socială și alte sectoare de activitate bugetară
Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare
Legea nr. 53/2003, privind Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare.
OUG nr. 158/2005 privind concediile şi indemnizaţiile de asigurări sociale de sănătate, cu modificările și completările ulterioare si Ordinul MS nr.15/2018 pentru aprobarea Normelor de aplicare a prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 158/2005
OUG nr.111/2010 privind concediul şi indemnizaţia lunară pentru creşterea copiilor , cu modificările și completările ulterioare
Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare.
HG nr. 905/2017 privind registrul general de evidență a salariaților 
HG nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice;
Ordinul M.S. nr. 166/2023 pentru aprobarea metodologiilor privind organizarea și desfășurarea concursurilor de ocupare a posturilor vacante și temporar vacante de medic, medic stomatolog, farmacist, biolog, biochimist și chimist din unitățile sanitare publice sau din direcțiile de sănătate publică, precum și a funcțiilor de șef de secție, șef de laborator și de compartiment din unitățile sanitare fără paturi sau din direcțiile de sănătate publică, respectiv a funcției de farmacist-șef în unitățile sanitare publice cu paturi;
HG nr. 250/1992 privind concediul de odihnă şi alte concedii ale salariaţilor din administraţia publică, din regiile autonome cu specific deosebit şi din unităţile bugetar, cu modificarile şi completarile ulterioare;
Ordinul MS nr. 870/2004 pentru aprobarea Regulamentului privind timpul de muncă, organizarea și efectuarea gărzilor în unitățile publice din sectorul sanitar cu modificările și completarile ulterioare.
 H.G. nr. 153/2018 – pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea locurilor de muncă, a categoriilor de personal, a mărimii concrete a sporului pentru condiții de muncă prevăzut în anexa nr. II la Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, precum și a condițiilor de acordare a acestuia, pentru familia ocupațională de funcții bugetare „Sănătate și asistență socială”,cu modificările și completările ulterioare.
HG nr. 917/2017 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea locurilor de muncă, a categoriilor de personal, a mărimii concrete a sporului pentru condiții de muncă, precum și a condițiilor de acordare a acestuia pentru familia ocupațională de funcții bugetare Administrație din administrația publică centrală
Legea nr.360/2023 privind sistemul public de pensii

Tematică

Legea –cadru nr. 153/2017 – cu modificările și completările ulterioare:
Salarizarea personalului plătit din fonduri publice: Principiile sistemului de salarizare; Termeni şi criterii generale;
Sistemul de stabilire a salariilor de bază, soldelor de funcţie/salariilor de funcţie, alte drepturi salariale.
Anexa nr. II: Familia ocupațională de funcții bugetare ”Sănătate și asistență socială”
Anexa nr.VIII: Familia ocupațională de funcții bugetare "Administrație" lit. B și lit.C
OUG nr. 19/2024 privind unele măsuri referitoare la salarizarea personalului din sănătate, asistență socială și alte sectoare de activitate bugetară- Salarizarea personalului din sănătate

Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare
Impozitul pe venit: Dispoziţii generale; Venituri din salarii şi asimilate salariilor
Contribuții sociale obligatorii (art.135-art.220 din Codul fiscal)

Legea 53/2003, privind codul muncii –cu modificările și completările ulterioare:
Titlul II- Contractul individual de muncă
Titlul III- Timpul de muncă si timpul de odihnă
Titlul IV- Salarizare
Titlul VI- Formarea profesională
Titlul XI-Răspunderea juridică

Concediul şi indemnizaţia pentru incapacitate temporară de muncă.

Concediu pentru creșterea copilului în vârstă de până la 2 ani, respectiv 3 ani, în cazul copilului cu handicap, indemnizația lunară.” 

Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății:
Titlul VII – ”Spitalele”
Titlul VIII : ” Asigurările sociale de sănătate”.

Registrul general de evidență a salariaților 
Organizarea concursurilor de angajare în cadrul instituțiilor publice și a examenelor de promovare în funcție
Organizarea și desfășurarea concursurilor de ocupare a posturilor vacante sau temporar vacante de medic din unitățile sanitare publice
Concediile de odihnă și alte concedii ale salariaților din unitățile bugetare
Organizarea timpului de muncă în unitățile sanitare, organizarea și efectuarea gărzilor în unitățile sanitare publice din sectorul sanitar.
Sporuri pentru condiții de muncă pentru personalul salarizat conform Anexei nr II la Legea nr.153/2017 – stabilirea locurilor de muncă, a categoriilor de personal și a mărimii concrete a sporului
Sporuri pentru condiții de muncă pentru personalul salarizat conform Anexei nr VIII la Legea nr.153/2017 – stabilirea locurilor de muncă, a categoriilor de personal și a mărimii concrete a sporului
Prestații de asigurări sociale în sistemul public de pensii 
Tematica și bibliografia vor avea în vedere actele normative actualizate, în forma în vigoare la momentul publicării anunțului.
 
Calendarul concursului 

Dosarele de concurs se depun la Biroul resurse umane până la data de 10.01.2025, inclusiv, în intervalul orar 10.00-12.00.

Rezultatele selectării dosarelor de înscriere se vor afișa la data de 14.01.2025, ora 16.00.

Proba scrisă se va desfășura în data de 20.01.2025, ora 10.00, la Pavilionul administrativ.

Proba interviu se va desfășura în data de 22.01.2025, ora și locul desfășurării se vor comunica odată cu rezultatul probei scrise.  La proba interviu vor putea participa numai candidații declarați admiși la proba scrisă.

Rezultatele probei scrise și probei interviu se vor afișa în maximum o zi lucrătoare de la finalizarea fiecărei probe. 

Candidații nemulțumiți pot depune contestații în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului selecției dosarelor, probei scrise și a interviului, sub sancțiunea decăderii din acest drept. Comunicarea rezultatelor la contestațiile depuse se în termen de cel mult o zi lucrătoarea de la data afișării rezultatului selecției dosarelor, probei scrise și a interviului.

Rezultatele finale se vor afișa la data de 27.01.2025, ora 12.00 .    

Relații suplimentare se pot obține la sediul Spitalului Municipal Mangalia din str.Carol Davila nr.3 și la  tel.0241752260.

Citește și:
Angajări ConstanțaPost vacant la Sanatoriul Balnear şi de Recuperare Mangalia                                                  
 
                 

                   
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii