Angajări Constanța Spitalul Municipal Mangalia scoate la concurs un post vacant. Iată ce trebuie să faci
Angajări Constanța: Spitalul Municipal Mangalia scoate la concurs un post vacant. Iată ce trebuie să faci
09 Mar, 2025 09:28
ZIUA de Constanta
1249
Marime text



Spitalul Municipal Mangalia organizează, în conformitate cu prevederile OMS nr. 166/2023, concurs pentru ocuparea pe perioadă determinată (până la data de 05.08.2026):
- 1 post temporar vacant de medic specialist (S), confirmat în specialitatea Pediatrie în Secția Pediatrie, angajare pe perioadă determinată.În vederea participării la concurs, candidații depun dosarul de concurs în termen de 10 zile lucrătoare de la data afișării anunțului.
Dosarul de concurs va conține în mod obligatoriu:
- formularul de înscriere la concurs, pus la dispoziția candidaților de instituția organizatoare a concursului;
- copia de pe diploma de licență și certificatul de specialist;
- copie a certificatului de membru al organizației profesionale cu viză pe anul in curs;
- dovada/înscrisul din care să rezulte că nu i-a fost aplicată una dintre sancțiunile prevăzute la art. 455 alin. (1) lit. e) sau f), la art. 541 alin. (1) lit. d) sau e), respectiv la art. 628 alin. (1) lit. d) sau e) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății, republicată, cu modificările și completările ulterioare acte doveditoare pentru calcularea punctajului prevăzut în anexa nr. 3 la ordin;
- certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
- certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
- adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
- copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
- copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
- curriculum vitae, model comun european.
Documentele prevăzute la lit. d) si f) sunt valabile 3 luni și se depun la dosar în termen de valabilitate.
Copiile de pe actele prevăzute la lit. b), c), i) si j) se prezintă însoțite de documentele originale, care se certifică cu mențiunea „conform cu originalul“ de către secretarul comisiei de concurs.
Documentul prevăzut la lit. f) poate fi înlocuit cu o declarație pe propria răspundere privind antecedentele penale. în acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor și care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la lit. f), anterior datei de susținere a probei scrise și/sau probei practice. În situația în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către instituția publică organizatoare a concursului, potrivit legii.
Dosarele de concurs se depun la compartimentul resurse umane sau pot fi transmise de candidați prin Poșta Română, serviciul de curierat rapid, poșta electronică înăuntrul termenului de 10 zile lucrătoarea de la data afișării anunțului.
În situația în care candidații transmit dosarele de concurs prin Poșta Română, serviciul de curierat rapid sau poșta electronică, candidații primesc codul unic de identificare la o adresă de e-mail comunicată de către aceștia și au obligația de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele prevăzute la lit. b), c), i) și j) În original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfășurării concursului, dar nu mai târziu de data și ora organizării probei scrise/practice, după caz, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de angajare.
Transmiterea documentelor prin poșta electronică se realizează în format .pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar in forma lizibilă, în caz contrar dosarul candidatului va fi respins.
TAXA CONCURS: 150 lei.
Condiții generale pentru ocuparea postului:
- are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
- cunoaște limba română, scris și vorbit;
- are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr.53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
- îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs, inclusiv condițiile de exercitare a profesiei;
- nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
- nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
- nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h) din Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.
Condiții specifice pentru ocuparea postului:
- diploma de medic sau diploma de licență în medicină;
- stagiul de rezidențiat terminat
- examen de medic specialist;
- selecția dosarelor de înscriere și stabilirea punctajului rezultat din analiza și evaluarea activității profesionale și științifice pentru proba suplimentară de departajare (proba D), prevăzută în anexa nr. 3 la ordin; (Proba A)
- proba scrisă; (Proba B)
- proba clinică; (Proba C)
Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidații declarați admiși la etapa precedentă.
Tematica de concurs este cea de medic specialist în specialitatea postului și este disponibilă pe site-ul spitalului și la compartimentul Resurse Umane.
Calendarul concursului:
- Dosarele de concurs se depun la Compartimentul resurse umane până la data de 10.03.2025, inclusiv, în intervalul orar 10-12.
- Rezultatele selectării dosarelor de înscriere se vor afișa la data de 12.03.2025, ora 13.00 .
- Proba scrisă se va desfășura în data de 18.03.2025, ora 09.00, la Spitalul Clinic Județean de Urgență “Sf Apostol Andrei “ Constanța, Etaj 8, sala Raport de Garda Pediatrie.
- Rezultatul probei scrise se va afișa în data de 18.03.2025 ora 16.00.
- Proba clinică se va desfășura în data de 20.03.2025, ora și locul desfășurării se va comunica ulterior. La proba clinică vor putea participa numai candidații declarați admiși la proba scrisă.
- Rezultatul probei clinice se va afișa în data de 20.03.2025, ora 16.00.
- Candidații nemulțumiți pot depune contestații în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului selecției dosarelor, probei scrise și a probei clinicie, sub sancțiunea decăderii din acest drept. Comunicarea rezultatelor la contestațiile depuse se face imediat după soluționarea acestora.
- Rezultatele finale se vor afișa la data de 24.03.2025, ora 13.00.
Relații suplimentare se pot obține la sediul Spitalului Municipal Mangalia din str. Carol Davila nr. 3 și la tel. 0241752260.
Citește și:
Primăria Comunei Tortoman, județul Constanța angajează șofer pentru microbuzul școlar
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii