Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
18:14 07 01 2025 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Angajări Constanța UM 02132 Constanţa angajează. Tot ce trebuie să știi

ro

06 Dec, 2024 11:51 894 Marime text
UM 02132 Constanţa, din cadrul Ministerul Apărării Naţionale organizează concurs de ocupare a postului vacant de execuţie de personal civil contractual, pe perioadă nedeterminată de Muncitor calificat IV – Frizer din cadrul Plutonului Sprijin pentru Comandamentul Flotei. 
 
Concursul se organizează pentru postul Muncitor calificat IV – Frizer din cadrul Plutonului Sprijin pentru Comandamentul Flotei din UM 02132 Constanţa.

Perioada este nedeterminată. Durata timpului de muncă este de 8 ore pe zi şi de 40 de ore pe săptămână.

Documentele obligatorii pentru constituirea dosarului de concurs sunt următoarele:

– formular de înscriere la concurs;
– copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
– copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
– copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
– copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului. Modelul orientativ al adeverinţei este prevăzut în anexa nr. 3 din H.G. 1336/28.10.2022.
– certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
– adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului. Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia şi să conţină specificaţia „clinic sănătos” și „nu se află în evidență sau sub observație cu boli cronice, psihice/neuropsihice sau infecto-contagioase”, încheind cu fraza: „eliberată pentru a-i servi la angajare”, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.

– curriculum vitae, model comun european.
– acordul scris al persoanei care doreşte să candideze privind verificarea în vederea obţinerii autorizaţiei de acces la informaţii clasificate – se completează odată cu depunerea dosarului.
Copiile de pe actele prevăzute mai sus precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap se prezintă însoţite de documentele originale în vederea verificării conformităţii cu acestea.
 
Data limită până la care se pot depune dosarele de concurs este: 20.12.2024, orele 15.30.

Dosarele de concurs se depun la sediul UM 02132 Constanţa, str. Aviator Mircea Zorileanu nr. 2, la compartimentul resurse umane, persoană de contact: Pcc SARAMANDA MARIA-CRISTINA, secretar, telefon 0241/69 77 24 int. 116.

Condiţiile generale pentru ocuparea postului sunt:


– deţinerea cetăţeniei române sau cetăţeniei unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
– cunoaşterea limbii române, scris şi vorbit;
– are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr.53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
– deţinerea unei stări de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
– îndeplinirea condiţiilor de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, a altor condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
– candidatul să nu fi fost condamnat/ă definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
– candidatul să nu execute o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
 
Condiţiile specifice necesare pentru ocuparea postului sunt:

1. Să fie absolvent de studii medii/generale;
2. Nu trebuie să îndeplinească condiţii de vechime;
3. Curs calificare în specialitate, atestat profesional;
4. Nivelul de acces la informaţii clasificate este secret de serviciu, fiind necesar acordul scris al persoanei care doreşte să candideze privind verificarea în vederea obţinerii autorizaţiei de acces la informaţii clasificate, în situaţia în care va fi declarat „admis”;
5. Capacitatea de a se adapta la lucrul în echipă;
 
Rezultatul selecţiei dosarelor de concurs se afişează în data de 24.12.2024 orele 15.30 la sediul UM 02132 Constanţa, str. Aviator Mircea Zorileanu nr. 2 şi pe pagina de internet a Forţelor Navale, www.navy.ro, secţiunea Anunţuri.

Eventuale contestaţii privind rezultatul selecţiei dosarelor de concurs se depun la sediul UM 02132 Constanţa, str. Aviator Mircea Zorileanu nr. 2, în data de 30.12.2024, până la orele 15.30; persoană de contact: Pcc SARAMANDA MARIA-CRISTINA, secretar, telefon 0241/69 77 24 int. 116.

Rezultatul soluţionării contestaţiilor cu privire la selecţia dosarelor de concurs se afişează la sediul UM 02132 Constanţa, str. Aviator Mircea Zorileanu nr. 2 şi pe pagina de internet Forţelor Navale, www.navy.ro, secţiunea Anunţuri, secţiunea anunţuri în data de 31.12.2024, ora 15.30.

Tipul probelor de concurs, locul, data şi ora desfăşurării acestora

1. Proba practică: se desfăşoară la sediul UM 02132, str. Aviator Mircea Zorileanu nr. 2, localitatea Constanţa, în data de 08.01.2025, începând cu ora 10.30;
Rezultatul la proba practică se afişează în data de 09.01.2025, ora 15.30, la sediul UM 02132, str. Aviator Mircea Zorileanu nr. 2, localitatea Constanţa şi pe pagina de internet a Forţelor Navale, www.navy.ro, secţiunea Anunţuri;
Eventuale contestaţii privind rezultatul probei practice se depun la sediul UM 02132, str. Aviator Mircea Zorileanu nr. 2, localitatea Constanţa, în data de 10.01.2025, până la orele 15.30; persoană de contact: Pcc SARAMANDA MARIA-CRISTINA, telefon 0241/69 77 24 int. 116.
Rezultatul soluţionării contestaţiilor cu privire la proba practică se afişează la sediul UM 02132, str. Aviator Mircea Zorileanu nr. 2, localitatea Constanţa şi pe pagina de internet a Forţelor Navale, www.navy.ro, secţiunea Anunţuri, în data de 13.01.2025, până la ora 15.00.
Interviul: se desfăşoară la sediul UM 02132, str. Aviator Mircea Zorileanu nr. 2, localitatea Constanţa, în data de 14.01.2025, începând cu ora 10.30.

Rezultatul la interviu se afişează în data de 15.01.2025, ora 15.00, la sediul UM 02132, str. Aviator Mircea Zorileanu nr. 2, localitatea Constanţa şi pe pagina de internet a Forţelor Navale, www.navy.ro, secţiunea Anunţuri.

Eventuale contestaţii privind rezultatul interviului se depun la sediul UM 02132, str. Aviator Mircea Zorileanu nr. 2, localitatea Constanţa, în data de 16.01.2025 până la ora 12.00; Pcc SARAMANDA MARIA-CRISTINA, secretar, telefon 0241/69 77 24 int. 116.

Rezultatul soluţionării contestaţiilor cu privire la interviu se afişează la sediul UM 02132, str. Aviator Mircea Zorileanu nr. 2, localitatea Constanţa şi pe pagina de internet a Forţelor Navale, www.navy.ro, secţiunea Anunţuri în data de 17.01.2025, până la ora 15.00.

Rezultatele finale ale concursului se afişează la sediul UM 02132, str. Aviator Mircea Zorileanu nr. 2, localitatea Constanţa şi pe pagina de internet a Forţelor Navale, www.navy.ro, secţiunea Anunţuri în data de 20.01.2025, ora 15.00.
 

Tematica şi bibliografia de concurs
 
BIBLIOGRAFIA

1. Legea nr. 319 din 14 iulie 2006 privind securitatea şi sănătatea în muncă, cu modificările şi completările ulterioare;
2. Legea nr. 307 din 12 iulie 2006 privind apărarea împotriva incendiilor, cu modificările şi completările ulterioare;
3. Legea nr. 53/2003 din 24 ianuarie 2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
4. Manualul frizerului şi al coaforului, Editura Didactică şi Pedagogică, 1971.
 
TEMATICA

1. Legea nr. 319 din 14 iulie 2006 privind securitatea şi sănătatea în muncă, cu modificările şi completările ulterioare:
– Reglementări privind securitatea şi sănătatea în muncă, art. 6-23.
2. Legea nr. 307 din 21 iulie 2006 privind apărarea împotriva incendiilor, cu modificările şi completările ulterioare:
– Obligaţii privind apărarea împotriva incendiilor, art. 19-22.
3. Legea nr. 53/2003 din 24 ianuarie 2003, Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare:
– Încheierea contractului individual de muncă, art. 10-36;
– Executarea contractului individual de muncă, art. 37-40;
– Modificarea contractului individual de muncă, art. 41-48;
– Suspendarea contractului individual de muncă, art. 49-54;
– Încetarea contractului individual de muncă, art. 55-81;
– Timpul de muncă şi de odihnă, art. 111-124;
– Concediile, art. 144-158;
– Răspundere disciplinară, art. 247-252.
4. Manualul frizerului şi al coaforului:
– obligaţiile frizerului;
– tehnica spălării părului şi a tunsului;
– instrumente şi ustensile folosite în frizerie, descriere, enumerare şi utilizare
 
NOTE:

1. Eventualele contestaţii se pot depune după selecţia dosarelor de concurs şi după fiecare probă în parte. Rezultatul final al concursului nu se contestă.
2. În cazul modificării/abrogării unor acte normative cu cel puţin 30 zile înainte de data susţinerii examenului, se consideră incluse în tematică actele normative modificatoare/înlocuitoare.
Prevederile actelor normative cuprinse în bibliografie se studiază cu modificările şi completările ulterioare şi/sau sub formă republicată.



Citește și:

Angajări ConstanțaUniversitatea Ovidius din Constanța angajează. Ești interesat?
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii