Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
21:44 21 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Angajări în județul Constanța Primăria Comunei Nicolae Bălcescu face angajări. Ce post este scos la concurs?

ro

31 Jul, 2024 12:47 874 Marime text







 
Primăria Comunei Nicolae Bălcescu, cu sediul în strada Carol I, nr. 26, localitatea Nicolae Bălcescu, județul Constanța, organizează în data de 22.08.2024, în conformitate cu prevederile Regulamentului–cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022, proba scrisă a concursului de recrutare pentru ocuparea, cu normă întreagă, pe durată nedeterminată, a postului contractual vacant de execuție de muncitor necalificat, compartiment Gospodărie Comunală.
 
Calendarul de desfăşurare a concursului

a) dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul Primăriei Comunei Nicolae Bălcescu, str.
Carol I, nr. 26, loc. Nicolae Bălcescu, jud. Constanța, în termen de 10 zile lucrătoare de la data
afişării prezentului anunţ, respectiv până la data de 12.08.2024;

b) proba scrisă va avea loc în data de 22.08.2024, ora 11:00, la sediul Primăriei Comunei Nicolae
Bălcescu;
c) interviul pentru testarea abilităţilor, aptitudinilor şi motivaţiei candidaţilor – în termen de
maximum 4 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise – la sediul Primăriei Comunei
Nicolae Bălcescu.

Condiţiile de participare la concurs

Poate participa la concurs persoana care îndeplineşte următoarele condiţii:

a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte
la Acordul privind Spaţiului Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr.53/2003-Codul muncii,
republicată, cu modificările și completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza
adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiţii specifice
potrivit cerinţelor postului scos la concurs, respectiv:
◦ nivelul studiilor – minim studii generale;
◦ vechime în muncă – nu necesită.
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la
post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit
 
pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind
organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
 
Acte obligatorii pentru înscrierea la concurs

Pentru înscrierea la concurs, candidaţii vor depune la sediul Primăriei Nicolae Bălcescu, strada Carol I, nr. 26, loc. Nicolae Bălcescu, un dosar de concurs care va conţine următoarele documente:
a) formular de înscriere la concurs;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în temen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitat;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor;
f) certificat de cazierul judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art.1 alin(2) din Legea nr.118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor sersoane sau asupra
minorilor, precum și pentru completarea Legii nr.76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare;
i) curriculum vitae, model european.
 
Bibliografie
1. Legea nr.319/2006 – Legea securităţii şi sănătăţii în muncă, cu completările şi modificările ulterioare;
Tematica – Integral;
2. Legea nr. 53/2003 – Codul Muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
Tematica – Integral;
3. Ordonanța de urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ cu modificările și completările ulterioare – cu tematica Titlul III – Personalul contractual din autoritățile și instituțiile publice.
 
 
Candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.
Actele prevăzute la lit.b)-e) vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.
Relaţii suplimentare se pot obţine la telefon 0241.257.016, zilnic între orele 900-1600.
 
Citește și
Sadol Consult SRL va furniza servicii de contabilitate și audit pentru Primăria Nicolae Bălcescu (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii