Angajări la Primăria Municipiului Constanța. Ce posturi sunt libere în această perioadă
Angajări la Primăria Municipiului Constanța. Ce posturi sunt libere în această perioadă
17 Feb, 2022 10:06
ZIUA de Constanta
3212
Marime text
Primăria Municipiului Constanța organizează concurs de recrutare în perioada 17 - 21 martie 2022 pentru ocuparea unor funcţii publice de execuţie vacante
1. Inspector clasa I gradul superior - Serviciul autorizări construcţii, Direcţia generală urbanism si patrimoniu,
3 posturi
Categoria : funcţii publice de execuţie
Pregătirea de specialitate:
studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul arhitectură, urbanism şi construcţii.
- să îndeplinească condiţiile de ocupare a unei funcţii publice, conform art.465 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare.
- minim 7 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice. - posturile sunt pe perioadă nedeterminată, cu normă întreagă, 8 ore/zi, 40 ore/săptămână.
2. Inspector clasa I gradul principal - Serviciul autorizări constructii, Directia generală urbanism şi patrimoniu.
1 post
Categoria : funcţie publică de execuţie
Pregătirea de specialitate:
-studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul arhitectură, urbanism sau construcţii .
- să îndeplinească condiţiile de ocupare a unei funcţii publice, conform art.465 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr.57 /2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare.
- minim 5 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice. - postul este pe perioadă nedeterminată, cu normă întreagă, 8 ore/zi, 40 ore/săptămână.
3. Inspector clasa I gradul asistent - Serviciul autorizări constructii, Direcţia generală urbanism şi patrimoniu,
2 posturi
Categoria : funcţie publică de execuţie
Pregătirea de specialitate: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul arhitectură , urbanism sau construcţii .
- să îndeplinească condiţiile de ocupare a unei funcţii publice, conform art.465 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare.
- minim 1 an vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.
- postul este pe perioadă nedeterminată, cu normă întreagă, 8 ore/zi, 40 ore/săptămână
Dosarele de înscriere se depun în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului pe site-ul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici şi pe pagina de internet a institutiei publice organizatoare.
Concursul se va desfăşura în perioada 17 - 21.03.2022 la sediul Primăriei Municipiului Constanţa şi va consta într-o proba scrisă şi o probă de interviu, după cum urmează:
În vederea participării la concurs, până la data de 07 martie 2022, inclusiv, candidaţii vor depune la camera 218 (la sediul Primăriei municipiului Constanţa, bd.Tomis nr.51) un dosar care va conţine în mod obligatoriu următoarele:
1. formularul de înscriere (se pune la dispoziţia candidaţilor de către Serviciul resurse umane sau se poate descărca de pe site-ul instituţiei: www.primaria-constanta.ro):
2. curriculum vitae, modelul comun european;
3. copia actului de identitate;
4. copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări, însoţite de foaia matricolă sau suplimentul diplomei;
5. copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea funcţiei publice;
6. copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
7. cazierul judiciar;
8. declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.
9. certificat de naştere, certificat de căsătorie, alte acte de stare civilă ( dacă este cazul).
Formatul standard al adeverinţelor prevăzute la punctul 5 este cel prevăzut de anexa nr. 2D din H.G. nr. 611/2008, cu modificările şi completările ulterioare. Adeverinţele care au un alt format decât cel specificat trebuie să cuprindă elemente similare celor prevăzute în anexa nr. 2D şi din care să rezulte cel puţin următoarele informaţii: funcţia/funcţiile ocupată/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia/acestora, temeiul legal al desfăşurării activităţii, vechimea în muncă acumulată, precum şi vechimea în specialitatea studiilor.
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii.
Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.
Copiile de pe actele prevăzute mai sus. precum sj copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale. care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.
Documentul prevăzut la pct.7 (cazierul judiciar) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire.
În situaţia în care candidatul solicită expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită potrivit legii şi procedurii aprobate la nivel instituţional. Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilităţi poate înainta comisiei de concurs, în termenul prevăzut pentru depunerea dosarelor de concurs, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilităţii probelor de concurs.
Bibliografia, tematica, fisele de post şi actele necesare înscrierii la concurs sunt afişate pe site-ul www.primaria-constanta.ro.
Date de contact: adresă de corespondenţă- Bd. Tomis nr. 51, camera 218, tel. 0241/488137, e-mail resurse.umane@primaria-constanta.ro. Relaţii suplimentare se pot obţine zilnic între orele 8,00 - 12,00 de la Serviciul resurse umane, tel.0241/488137 şi pe site-ul www.primaria-constanta.ro.
Potrivit art.11 alin (4) şi alin.(6) din Hotărârea Guvernului nr. 171/2022 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 7 februarie 2022, precum şi stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, accesul persoanelor, cu excepţia angajaţilor, în incintele instituţiilor publice locale este permis doar celor care:
- fac dovada vaccinării împotriva virusului SARS-CoV-2 şi pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare,
- care prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecţia cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore,
- rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecţia cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore,
-care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi şi a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2.
În cazul persoanelor fizice provenite din state ale căror autorităţi nu emit certificate digitale ale Uniunii Europene privind COVID-19 sau documente compatibile cu aceste certificate, dovada situaţiei prevăzute mai sus se face prin intermediul unui document, pe suport hârtie sau în format electronic, care să ateste vaccinarea, testarea sau vindecarea de infecţia cu virusul SARS-CoV-2
1. Inspector clasa I gradul superior - Serviciul autorizări construcţii, Direcţia generală urbanism si patrimoniu,
3 posturi
Categoria : funcţii publice de execuţie
Pregătirea de specialitate:
studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul arhitectură, urbanism şi construcţii.
- să îndeplinească condiţiile de ocupare a unei funcţii publice, conform art.465 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare.
- minim 7 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice. - posturile sunt pe perioadă nedeterminată, cu normă întreagă, 8 ore/zi, 40 ore/săptămână.
2. Inspector clasa I gradul principal - Serviciul autorizări constructii, Directia generală urbanism şi patrimoniu.
1 post
Categoria : funcţie publică de execuţie
Pregătirea de specialitate:
-studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul arhitectură, urbanism sau construcţii .
- să îndeplinească condiţiile de ocupare a unei funcţii publice, conform art.465 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr.57 /2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare.
- minim 5 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice. - postul este pe perioadă nedeterminată, cu normă întreagă, 8 ore/zi, 40 ore/săptămână.
3. Inspector clasa I gradul asistent - Serviciul autorizări constructii, Direcţia generală urbanism şi patrimoniu,
2 posturi
Categoria : funcţie publică de execuţie
Pregătirea de specialitate: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul arhitectură , urbanism sau construcţii .
- să îndeplinească condiţiile de ocupare a unei funcţii publice, conform art.465 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare.
- minim 1 an vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.
- postul este pe perioadă nedeterminată, cu normă întreagă, 8 ore/zi, 40 ore/săptămână
Dosarele de înscriere se depun în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului pe site-ul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici şi pe pagina de internet a institutiei publice organizatoare.
Concursul se va desfăşura în perioada 17 - 21.03.2022 la sediul Primăriei Municipiului Constanţa şi va consta într-o proba scrisă şi o probă de interviu, după cum urmează:
În vederea participării la concurs, până la data de 07 martie 2022, inclusiv, candidaţii vor depune la camera 218 (la sediul Primăriei municipiului Constanţa, bd.Tomis nr.51) un dosar care va conţine în mod obligatoriu următoarele:
1. formularul de înscriere (se pune la dispoziţia candidaţilor de către Serviciul resurse umane sau se poate descărca de pe site-ul instituţiei: www.primaria-constanta.ro):
2. curriculum vitae, modelul comun european;
3. copia actului de identitate;
4. copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări, însoţite de foaia matricolă sau suplimentul diplomei;
5. copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea funcţiei publice;
6. copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
7. cazierul judiciar;
8. declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.
9. certificat de naştere, certificat de căsătorie, alte acte de stare civilă ( dacă este cazul).
Formatul standard al adeverinţelor prevăzute la punctul 5 este cel prevăzut de anexa nr. 2D din H.G. nr. 611/2008, cu modificările şi completările ulterioare. Adeverinţele care au un alt format decât cel specificat trebuie să cuprindă elemente similare celor prevăzute în anexa nr. 2D şi din care să rezulte cel puţin următoarele informaţii: funcţia/funcţiile ocupată/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia/acestora, temeiul legal al desfăşurării activităţii, vechimea în muncă acumulată, precum şi vechimea în specialitatea studiilor.
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii.
Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.
Copiile de pe actele prevăzute mai sus. precum sj copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale. care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.
Documentul prevăzut la pct.7 (cazierul judiciar) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire.
În situaţia în care candidatul solicită expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită potrivit legii şi procedurii aprobate la nivel instituţional. Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilităţi poate înainta comisiei de concurs, în termenul prevăzut pentru depunerea dosarelor de concurs, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilităţii probelor de concurs.
Bibliografia, tematica, fisele de post şi actele necesare înscrierii la concurs sunt afişate pe site-ul www.primaria-constanta.ro.
Date de contact: adresă de corespondenţă- Bd. Tomis nr. 51, camera 218, tel. 0241/488137, e-mail resurse.umane@primaria-constanta.ro. Relaţii suplimentare se pot obţine zilnic între orele 8,00 - 12,00 de la Serviciul resurse umane, tel.0241/488137 şi pe site-ul www.primaria-constanta.ro.
Potrivit art.11 alin (4) şi alin.(6) din Hotărârea Guvernului nr. 171/2022 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 7 februarie 2022, precum şi stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, accesul persoanelor, cu excepţia angajaţilor, în incintele instituţiilor publice locale este permis doar celor care:
- fac dovada vaccinării împotriva virusului SARS-CoV-2 şi pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare,
- care prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecţia cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore,
- rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecţia cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore,
-care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi şi a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2.
În cazul persoanelor fizice provenite din state ale căror autorităţi nu emit certificate digitale ale Uniunii Europene privind COVID-19 sau documente compatibile cu aceste certificate, dovada situaţiei prevăzute mai sus se face prin intermediul unui document, pe suport hârtie sau în format electronic, care să ateste vaccinarea, testarea sau vindecarea de infecţia cu virusul SARS-CoV-2
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii