Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
16:00 22 07 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Angajări UM 02013 Mangalia face angajări. Despre ce post este vorba?

ro

30 May, 2024 20:56 1023 Marime text
Sursa foto: Pexels





UM 02013 Mangalia din Ministerul Apărării Naţionale, organizează concurs de ocupare a postului vacant de Contabil II la Contabilitate, execuție bugetară și decontări de la compartiment Financiar-contabil (Cod COR -331302)


Condiţiile generale pentru ocuparea postului sunt:
 
 
  • Deţinerea cetăţeniei române, a cetăţeniei altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi a domiciliului în România;
  • Cunoaşterea limbii române, scris şi vorbit;
  • Vârsta minimă reglementată de prevederile legale, minim 20 de ani;
  • Deţinerea capacităţii depline de exerciţiu;
  • Deţinerea unei stări de sănătate corespunzătoare postului, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
  • Îndeplinirea condiţiilor de studii;
  • Persoana care doreşte să candideze trebuie să nu fi fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea postului, cu excepţia șituaţiei în care a intervenit reabilitarea.
 
Condiţiile specifice necesare pentru ocuparea postului sunt:

-Absolvirea liceului de specialitate economic, cu diplomă de bacalaureat sau absolvirea unui liceu de
altă specialitate, cu diplomă de bacalaureat și curs de specializare în domeniul contabilitate;
-Vechime în specialitatea contabilitate de minim 6 luni;
-Stare de sănătate corespunzătoare, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberată de medicul de
familie sau de unităţile sanitare abilitate;
-Capacitatea de a se adapta şi a lucra în echipă, comunicare, capacitate de analiză şi șinteză, atenție,
spirit de observație;
-Cunoștințe de operare pe calculator (minim Microsoft Office, Internet Explorer etc.) – editare
documente, corespondență tip mail;
-Nivelul de acces la informaţii clașificate este secret de serviciu, fiind necesar acordul scris al persoanei
care doreşte să candideze privind verificarea în vederea obţinerii autorizaţiei de acces la informaţii
clașificate, în șituaţia în care va fi declarată „admis”.
-Acceptarea procesării datelor cu caracter personal GDPR
 
 
Documentele obligatorii pentru constituirea dosarului de concurs sunt următoarele: cerere de înscriere la concurs adresată comandantului/şefului unităţii militare organizatoare – se completează odată cu depunerea dosarului; copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz; copia actului de stare civilă, dacă este cazul; copii ale documentelor care să ateste absolvirea și nivelul studiilor; dovada vechimii în specialitate; copii ale documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de instituție; certificatul de cazier judiciar sau o declaraţie pe proprie răspundere că persoana care doreşte să candideze nu are antecedente penale care să o facă incompatibilă cu postul pentru care candidează, valabilă până la obţinerea certificatului în cauză, care se prezintă cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului; adeverinţă medicală (ștampilată de unitatea emitentă) care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate. Adeverința care atestă starea de sănătate conține în clar numărul, data și numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății; curriculum vitae – model comun european; acordul scris al persoanei care doreşte să candideze privind prelucrarea datelor cu caracter personal,conform Legii nr.677/2001 privind  protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, cu modificările și completările ulterioare, prcum și a prevederilor Directivei 2002/58/CE privind prelucrarea datelor cu caracter personal – se completează odată cu depunerea dosarului ;dosar de plastic cu șină.
 
 
Calendarul de desfăşurare a concursului:
 
1. Depunerea dosarelor de concurs 05.06.2024-18.06.2024
Intervalul orar 08.00-14.30 0241751358 Int. 230
2. Selecţia dosarelor de concurs 19.06-20.06.2024 0241751358Int. 230
3. Afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor de concurs 21.06.2024 ora 15.00 0241751358 Int. 230
4. Depunerea eventualelor contestaţii cu privire la rezultatul selecţiei dosarelor de concurs 25.062024
Intervalul orar 08.00-14.00 0241751358 Int. 230
5. Soluţionarea eventualelor contestaţii cu privire la rezultatul selecţiei dosarelor de concurs 26.06.2024
Până ora 15.00 0241751358 Int. 230
6. Afişarea rezultatelor eventualelor contestații selecţiei dosarelor de concurs 27.06.2024 Până ora
15.00 0241751358 Int. 230
7. Desfăşurarea primei probe din concurs, proba scrisă 28.06.2024
Începând cu ora 10-până la finalizare 0241751358 Int. 230
8. Corectarea şi afişarea rezultatelor probei scrise 01.07.2024 Până la ora 15.00 0241751358 Int. 230
9. Depunerea eventualelor contestaţii cu privire la rezultatul probei scrise 02.07.2024
Intervalul orar 08.00-14.00 0241751358 Int. 230
10. Soluţionarea eventualelor contestaţii cu privire la rezultatul probei scrise şi afişarea rezultatelor
03.07.2024
Până la ora 15.00 0241751358 Int. 230
11. Susţinerea interviului 04.07.2024Începând cu ora 12.00 0241751358 Int. 230
12. Notarea interviului şi afişarea rezultatului interviului 05.07.2024 Până la ora 15.00 0241751358 Int.
230
13. Depunerea eventualelor contestaţii ale rezultatului interviului 08.07.2024
Intervalul orar 08.00 – 14.00 0241751358 Int. 230
 
14. Soluţionarea contestaţiilor cu privire la rezultatul interviului şi afişarea rezultatului soluţionării acestora 09.07.2024
 
Până la ora 15.00 0241751358 Int. 230
15. Comunicarea rezultatelor finale ale concursului 10.07.2024 ora 15.00 0241751358 Int. 230
 
Tematica și bibliografia concursului
 
TEMATICA:
 
1. Organizarea contabilității de gestiune;
2. Reevaluarea și amortizarea activelor fixe corporale;
3. Organizarea și efectuarea inventarierii patrimonului;
4. Funcționarea conturilor de capital (clasa1), mijloace fixe (clasa 2), de stocuri (clasa 3), de cheltuieli
(clasa 6);
5. Documente justificative și registrele de contabilitate;
6. Angajarea, lichidarea, ordonanțarea și plata cheltuielilor.
7. Principalele drepturi, obligaţii specifice şi interdicţii aplicabile personalului civil contractual în M.Ap.N

BIBLIOGRAFIA:

1. Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanții şi răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor materiale, cu modificările ulterioare (  Decizie 83/20.11.2017, publicată în Monitorul Oficial nr.17/08.01.2018);
2. Legea contabilității nr. 82/1991, republicată (OMFP 1917/2015 – Ordin 2021/2013);
3. Legea nr. 500/2002 privind finanțele publice, cu modificările ulterioare; (Monitorul Oficial nr.597/13.08.2002);
4. Hotărârea Guvernului nr. 2139/2004 pentru aprobarea Catalogului privind clașificarea și duratele normale de funcționare a mijloacelor fixe, cu modificările şi completările ulterioare;
5. Ordonanța Guvernului nr. 121/1998 privind răspunderea materială a militarilor, cu modificările ulterioare (Instrucțiuni nr.142/10.11.2017);
6. Ordonanța Guvernului nr. 81/2003 privind reevaluarea şi amortizarea activelor fixe aflate în patrimoniul instituțiilor publice, cu modificările ulterioare (Hotărârea nr.72/02.05.2014 publicată în Monitorul Oficial nr.108/12.02.2014);
7. Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanțarea şi plata cheltuielilor instituțiilor publice, precum şi organizarea, evidența şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale, cu modificările şi completările ulterioare;
8. Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii/cu modificările şi completările ulterioare: (Monitorul Oficial nr.704/20.10.2009);
9. Ordinul ministrului economiei şi finanțelor publice nr. 3471/2008 pentru aprobarea Normelor metodologice privind reevaluarea şi amortizarea activelor fixe corporale aflate în patrimoniul instituțiilor publice cu modificările ulterioare (Ordinul 2908/27.12.2016 publicat în Monitorul Oficial nr.1070/30.12.2016);
10. Ordinul Ministrului Apărării Naționale nr. M. 92/2013 pentru aprobarea ,,Instrucțiunilor privind scoaterea din funcțiune şi casarea activelor fixe, precum şi declasarea şi casarea bunurilor materiale, altele decât activele fixe, în Ministerul Apărării Naționale”, cu modificările şi completările ulterioare;
11. Legea nr.15/24.03.1994 privind amortizarea capitalului imobilizat în active corporale și necorporale,republicată (Hotărârea 276/21.05.2013 – privind stabilirea valorii de intrare a mijloacelor fixe publicat in Monitorul Oficial 313/30.05.2013);
 12. Hotărârea Guvernului nr.909/29.12.1997 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a Legii nr.15/1994 privind amortizarea capitalului imobilizat în active corporale și necorporale, modificată și completată prin OG nr.54/1997 publicată în Monitorul Oficial nr.4/08.01.1998;
13. Ordinul 2634/05.11.2015, privind documentele financiar contabile(MFP 910/2015);
14. Ordinul 25/25.02.2012 pentru aprobarea instrucțiunilor privind funcțiile de gestionar, constituirea de garanții, răspunderea gestionarilor, predarea/primirea gestiunilor și gestionarea bunurilor în Ministerul Apărării Naționale( Monitorul Oficial nr.153/07.03.2012).
15. Legea nr. 319/2006 – Legea securităţii şi sănătăţii în muncă, cu modificările şi completările ulterioare, art. 6 – 7, 10-17, 20-23.
16. Legea nr. 307/2006, privind apărarea împotriva incendiilor, cu modificările şi completările ulterioare, art. 19 – 22.
17. Legea nr. 53/2003 – Codul Muncii, cu modificările şi completările ulterioare. art 10-81; art. 144 – 158; art. 175-182; art. 247-252.
18. Hotărârea Guvernului nr. 585 din 13.06.2002 privind aprobarea standardelor naționale de protecție a informațiilor clașificate în România, art. 4, 26- 27; 33, 41 – 50, 108 – 117, 140 – 142.
19. Hotărârea Guvernului României nr. 781/2002 privind protecţia informaţiilor clașificate secrete de serviciu. art. 2, 4, 6, 12 – 14.
20. Principalele drepturi, obligaţii specifice şi interdicţii aplicabile personalului civil contractual în M.Ap.N. sursa: https://dmru.mapn.ro/pages/view/97
 
 
NOTE:
  • Eventualele contestaţii se pot depune după selecţia dosarelor de concurs şi după fiecare probă în parte. Rezultatul final al concursului nu se contestă.
  • Prevederile actelor normative cuprinse în bibliografie se studiază cu modificările şi completările ulterioare, după caz.
  • Toate activităţile de examinare (proba scrisă și interviul) se desfăşoară la sediul U.M.02013 Mangalia, str.1 Decembrie 1918 nr. 57, jud.Constanţa, telefon contact 0241 75 13 58 int. 230.
 
 
 
 
Citește și
 
 Angajări ConstanțaPost vacant la Școala Gimnazială ,,Ioan Atanasiu” Lipnița
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii