Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
22:20 04 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Concurs de angajare la Primăria municipiului Mangalia. Ce posturi sunt vacante și ce condiții trebuie îndeplinite

ro

18 Mar, 2018 16:08 4270 Marime text
Primăria Municipiului Mangalia, județul Constanța, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor publice de execuție vacante, după cum urmează:
  • consilier, clasa I, grad profesional principal – Compartimentul Evidenţa Persoanelor;
  • consilier juridic, clasa I, grad profesional asistent – Compartimentul Juridic, Direcţia Turism şi Mediul de Afaceri.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:
Pentru consilier, clasa I, grad profesional principal:
  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice, administrative sau economice;
  • vechimea în specialitatea studiilor minimum 5 ani.
Pentru consilier juridic clasa I gradul profesional asistent:
  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice;
  • vechimea în specialitatea studiilor minimum 1 an.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
  • 17 aprilie 2018, ora 10.00: proba scrisă;
  • 20 aprilie 2018, ora 10.00: proba interviu.
Dosarele de înscriere la concurs se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.
 
Relaţii suplimentare se pot obţine la Primăria Municipiului Mangalia, județul Constanța, telefon 0241/751.060, interior 214.
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii