Concurs de ocupare a unor posturi vacante, la Primăria Agigea. Ce condiții trebuie îndeplinite
Concurs de ocupare a unor posturi vacante, la Primăria Agigea. Ce condiții trebuie îndeplinite
28 Dec, 2017 00:00
ZIUA de Constanta
2290
Marime text
Primăria comunei Agigea, județul Constanța, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor publice de conducere/execuție vacante, după cum urmează:
șef serviciu - Poliția Locală;
polițist local, clasa III, grad profesional superior - Serviciul Poliția Locală - Compartiment Ordine și liniște publică și pază a bunurilor, circulație pe drumurile publice și evidență a persoanelor.
Condițiile specifice necesare în vederea participării la concurs și ocupării funcției publice sunt:
- pentru funcția de șef serviciu:
studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științelor juridice;
să fie absolvenți de masterat sau de studii postuniversitare în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice;
vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice - minimum doi ani.
- pentru postul de polițist local, clasa III, grad profesional superior:
studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat;
vechime minimă în specialitatea studiilor - 9 ani.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
9 ianuarie 2018: termenul-limită pentru depunerea dosarelor;
23 ianuarie 2018, ora 10.00: proba scrisă;
26 ianuarie 2018, ora 14.00: proba interviu.
Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conțină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.
Detalii privind condițiile specifice și bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se pot obține la sediul Primăriei comunei Agigea, județul Constanța, telefon 0241.738.172, e-mail secretariat@primaria-agigea.ro.
șef serviciu - Poliția Locală;
polițist local, clasa III, grad profesional superior - Serviciul Poliția Locală - Compartiment Ordine și liniște publică și pază a bunurilor, circulație pe drumurile publice și evidență a persoanelor.
Condițiile specifice necesare în vederea participării la concurs și ocupării funcției publice sunt:
- pentru funcția de șef serviciu:
studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științelor juridice;
să fie absolvenți de masterat sau de studii postuniversitare în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice;
vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice - minimum doi ani.
- pentru postul de polițist local, clasa III, grad profesional superior:
studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat;
vechime minimă în specialitatea studiilor - 9 ani.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
9 ianuarie 2018: termenul-limită pentru depunerea dosarelor;
23 ianuarie 2018, ora 10.00: proba scrisă;
26 ianuarie 2018, ora 14.00: proba interviu.
Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conțină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.
Detalii privind condițiile specifice și bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se pot obține la sediul Primăriei comunei Agigea, județul Constanța, telefon 0241.738.172, e-mail secretariat@primaria-agigea.ro.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii