Consiliul Județean Constanța organizează concurs. Care sunt condițiile de participare
Consiliul Județean Constanța organizează concurs. Care sunt condițiile de participare
21 Nov, 2017 15:09
ZIUA de Constanta
2872
Marime text
Consiliul Județean Constanța organizează Ia sediul din bd. Tomis nr. 51, cam. 257, concurs pentru ocuparea funcției publice de execuție vacante:
• inspector – studii superioare, grad profesional Asistent, din cadrul Serviciului Contol.
Concursul va avea următoarele probe:
- proba scrisă în data de 20.12.2017, ora 10.00;
- proba interviu.
Condiițile de participate Ia concurs sunt:
Candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute la art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, actualizată.
Studii: studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență – domeniul: științe economice, specializare Contabilitate și Informatică de Gestiune;
Vechime: în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: minimum 1 ani.
Dosarele de concurs se vor depune la cam. 241, în perioada 20.11.2017-11.12.2017 și trebuie să conțină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici, modificată și completată prin H.G. nr. 761/2017:
-formularul de înscriere prevăzut în anexa nr. 3.;
-curriculum vitae, modelul comun european;
-copia actului de identitate;
-copii ale diplomelor de studii, certificatelor și altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări;
-copie a diplomei de master sau de studii postuniversitare în domeniul administrației publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice, după caz;
-copia carnetului de muncă și, după caz, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice;
-copia adeverinței care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
-copia adeverinței care atestă starea de sănătate corespunzătoare pentru eford fizic, în cazul funcțiilor publice pentru a căror ocupare este necesară îndeplinirea unor condiții specifice care implică efort fizic și se testează prin probă suplimentară;
-cazierul judiciar;
-declarația pe proprie răspundere sau adeverință care să ateste calitatea sau lipsă calității de lucrător al Securității sau colaborator al acesteia.
Persoană de contact: Baciu Manuela-inspector superior - telefon 0241.48.84.30, email manuela.baciu@cjc.ro
Relații suplimentare se pot obține în programul: de luni până joi, între orele 8.00-16.30 și vineri, între orele 8.00-14.00.
Condițiile de participare la concurs și bibliografie stabilită se afișează la sediul Consiliului Județean Constanța și se publică pe pagina de Internet www.cjc.ro.
• inspector – studii superioare, grad profesional Asistent, din cadrul Serviciului Contol.
Concursul va avea următoarele probe:
- proba scrisă în data de 20.12.2017, ora 10.00;
- proba interviu.
Condiițile de participate Ia concurs sunt:
Candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute la art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, actualizată.
Studii: studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență – domeniul: științe economice, specializare Contabilitate și Informatică de Gestiune;
Vechime: în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: minimum 1 ani.
Dosarele de concurs se vor depune la cam. 241, în perioada 20.11.2017-11.12.2017 și trebuie să conțină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici, modificată și completată prin H.G. nr. 761/2017:
-formularul de înscriere prevăzut în anexa nr. 3.;
-curriculum vitae, modelul comun european;
-copia actului de identitate;
-copii ale diplomelor de studii, certificatelor și altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări;
-copie a diplomei de master sau de studii postuniversitare în domeniul administrației publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice, după caz;
-copia carnetului de muncă și, după caz, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice;
-copia adeverinței care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
-copia adeverinței care atestă starea de sănătate corespunzătoare pentru eford fizic, în cazul funcțiilor publice pentru a căror ocupare este necesară îndeplinirea unor condiții specifice care implică efort fizic și se testează prin probă suplimentară;
-cazierul judiciar;
-declarația pe proprie răspundere sau adeverință care să ateste calitatea sau lipsă calității de lucrător al Securității sau colaborator al acesteia.
Persoană de contact: Baciu Manuela-inspector superior - telefon 0241.48.84.30, email manuela.baciu@cjc.ro
Relații suplimentare se pot obține în programul: de luni până joi, între orele 8.00-16.30 și vineri, între orele 8.00-14.00.
Condițiile de participare la concurs și bibliografie stabilită se afișează la sediul Consiliului Județean Constanța și se publică pe pagina de Internet www.cjc.ro.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii