Consiliul Judeţean Constanţa organizează concurs de angajare. Până când se depun dosarele
Consiliul Judeţean Constanţa organizează concurs de angajare. Până când se depun dosarele
05 Oct, 2017 08:58
ZIUA de Constanta
2799
Marime text
Consiliul Judeţean Constanţa organizează la sediul din municipiul Constanţa, bd. Tomis nr. 51, în perioada 30.10.2017, ora 10.00, proba scrisă, concurs pentru ocuparea unei funcţii publice de execuţie vacante din cadrul Serviciului Buget-Direcţia Generală Economico-Financiară: inspector-studii superioare, grad profesional principal.
Dosarele de înscriere la concurs se pot depune la sediul Consiliului Judeţean Constanţa, camera 241, în termen de 20 zile de la data publicării în Monitorul Oficial al României, Partea a III-a.
Dosarele de concurs trebuie să conţină trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documente prevăzute la art. 49 din H.G.R. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, actualizată:
a) Formularul de înscriere prevăzut în anexa nr. 3;
b) Copia actului de identitate;
c) Copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
d) Copia carnetului de muncă sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
e) Cazierul judiciar;
f) Adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
g) Declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţă care să ateste că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică.
Copiile de pe acte se vor prezenta însoţite de documentele originale sau în copii legalizate.
Probele stabilite pentru concurs sunt:
-proba scrisă;
-proba interviu (pentru care data şi ora susţinerii se vor afişa odată cu rezultatul la proba scrisă).
Condiţiile de participare la concurs sunt:
I. Condiţii generale:
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute la art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, actualizată.
II. Condiţii specifice pentru inspector-studii superioare, grad profesional principal:
-studii: studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul de licenţă: finanţe;
-vechime: în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, minimum 5 ani.
Relaţii suplimentare se pot obţine la camera 241, de luni până joi între orele 8.00-16-30 şi vineri între orele 8.00-16.30 şi vineri între orele 8.00-14.00, la telefon 0241.48.84.30.
Dosarele de înscriere la concurs se pot depune la sediul Consiliului Judeţean Constanţa, camera 241, în termen de 20 zile de la data publicării în Monitorul Oficial al României, Partea a III-a.
Dosarele de concurs trebuie să conţină trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documente prevăzute la art. 49 din H.G.R. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, actualizată:
a) Formularul de înscriere prevăzut în anexa nr. 3;
b) Copia actului de identitate;
c) Copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
d) Copia carnetului de muncă sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
e) Cazierul judiciar;
f) Adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
g) Declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţă care să ateste că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică.
Copiile de pe acte se vor prezenta însoţite de documentele originale sau în copii legalizate.
Probele stabilite pentru concurs sunt:
-proba scrisă;
-proba interviu (pentru care data şi ora susţinerii se vor afişa odată cu rezultatul la proba scrisă).
Condiţiile de participare la concurs sunt:
I. Condiţii generale:
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute la art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, actualizată.
II. Condiţii specifice pentru inspector-studii superioare, grad profesional principal:
-studii: studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul de licenţă: finanţe;
-vechime: în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, minimum 5 ani.
Relaţii suplimentare se pot obţine la camera 241, de luni până joi între orele 8.00-16-30 şi vineri între orele 8.00-16.30 şi vineri între orele 8.00-14.00, la telefon 0241.48.84.30.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii