Consiliul Judeţean Constanţa scoate la concurs un post vacant. Cine poate participa
Consiliul Judeţean Constanţa scoate la concurs un post vacant. Cine poate participa
22 Jan, 2018 08:37
ZIUA de Constanta
2217
Marime text
Consiliul Județean Constanța organizează Ia sediul din bd. Tomis nr. 51, cam. 257, concurs pentru ocuparea funcției publice de execuție vacante:
• consilier – studii superioare, grad profesional superior, din cadrul Serviciului Administrarea Domeniului Public şi Privat – Direcția Generală Administrarea Domeniului Public și Privat – Autoritatea Județeană de Transport.
Concursul va avea următoarele probe:
- proba scrisă în data de 19.02.2018, ora 10.00;
- proba interviu.
Condiițile de participate Ia concurs sunt:
Candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute la art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, actualizată:
- studii: studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență – specializare instalaţii pentru construcţii;
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice- minimu 9 ani.
Dosarele de concurs se vor depune cam. 241, în perioada 19.01.2018-07.02.2018 și trebuie să conțină în mod obligatoriu documentele prevăzute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008 modificată și completată prin H.G. nr. 761/2017:
- formularul de înscriere prevăzut în anexa nr. 3.;
- curriculum vitae, modelul comun european;
- copia actului de identitate;
- copii ale diplomelor de studii, certificatelor și altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări;
- copie a diplomei de master sau de studii postuniversitare în domeniul administrației publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice, după caz;
- copia carnetului de muncă și, după caz, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice;
- copia adeverinței care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
- copia adeverinței care atestă starea de sănătate corespunzătoare pentru eford fizic, în cazul funcțiilor publice pentru a căror ocupare este necesară îndeplinirea unor condiții specifice care implică efort fizic și se testează prin probă suplimentară;
- cazierul judiciar;
- declarația pe proprie răspundere sau adeverință care să ateste calitatea sau lipsă calității de lucrător al Securității sau colaborator al acesteia.
Persoană de contact: Daniela Miroiu - inspector Superior - telefon 0241.48.84.30, email daniela.miroiu@cjc.ro.
Relații suplimentare se pot obține în programul: de luni până joi, între orele 8.00-16.30 și vineri, între orele 8.00-14.00.
Condițiile de participare la concurs și bibliografie stabilită se afișează la sediul Consiliului Județean Constanța și se publică pe pagina de Internet www.cjc.ro.
• consilier – studii superioare, grad profesional superior, din cadrul Serviciului Administrarea Domeniului Public şi Privat – Direcția Generală Administrarea Domeniului Public și Privat – Autoritatea Județeană de Transport.
Concursul va avea următoarele probe:
- proba scrisă în data de 19.02.2018, ora 10.00;
- proba interviu.
Condiițile de participate Ia concurs sunt:
Candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute la art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, actualizată:
- studii: studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență – specializare instalaţii pentru construcţii;
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice- minimu 9 ani.
Dosarele de concurs se vor depune cam. 241, în perioada 19.01.2018-07.02.2018 și trebuie să conțină în mod obligatoriu documentele prevăzute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008 modificată și completată prin H.G. nr. 761/2017:
- formularul de înscriere prevăzut în anexa nr. 3.;
- curriculum vitae, modelul comun european;
- copia actului de identitate;
- copii ale diplomelor de studii, certificatelor și altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări;
- copie a diplomei de master sau de studii postuniversitare în domeniul administrației publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice, după caz;
- copia carnetului de muncă și, după caz, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice;
- copia adeverinței care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
- copia adeverinței care atestă starea de sănătate corespunzătoare pentru eford fizic, în cazul funcțiilor publice pentru a căror ocupare este necesară îndeplinirea unor condiții specifice care implică efort fizic și se testează prin probă suplimentară;
- cazierul judiciar;
- declarația pe proprie răspundere sau adeverință care să ateste calitatea sau lipsă calității de lucrător al Securității sau colaborator al acesteia.
Persoană de contact: Daniela Miroiu - inspector Superior - telefon 0241.48.84.30, email daniela.miroiu@cjc.ro.
Relații suplimentare se pot obține în programul: de luni până joi, între orele 8.00-16.30 și vineri, între orele 8.00-14.00.
Condițiile de participare la concurs și bibliografie stabilită se afișează la sediul Consiliului Județean Constanța și se publică pe pagina de Internet www.cjc.ro.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii