Angajări Constanța Direcția Generală de Asistență Socială Constanța angajează. Condiții
Angajări Constanța: Direcția Generală de Asistență Socială Constanța angajează. Condiții
23 Oct, 2023 19:10
ZIUA de Constanta
3823
Marime text
Direcția Generală de Asistență Socială Constanța angajează asistent medical, nivel studii PL – 1 post vacant.
Condițiile specifice sunt următoarele:
– selecţia dosarelor de înscriere – 06.11.2023;
– proba scrisă – 14.11.2023, ora 10:00;
– interviul – se susține într-un termen de 4 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise. Data și ora susținerii interviului se afișează obligatoriu odată cu rezultatele la proba scrisă.
Termenul în care se afișează rezultatele pentru selecția dosarelor de înscriere, proba scrisă și interviu este de 1 zi lucrătoare de la expirarea termenului prevăzut pentru fiecare probă de concurs.
După afișarea rezultatelor obținute la selecția dosarelor de înscriere, proba scrisă și interviu, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație la Serviciului resurse umane, în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului selecției dosarelor, respectiv de la data afișării rezultatului probei scrise și al interviului, sub sancțiunea decăderii din acest drept.
Rezultatele finale se afișează în termen de o zi lucrătoare de la data afișării rezultatelor soluționării contestațiilor pentru ultima probă.
Afișarea rezultatelor obținute de candidați la probele concursului, precum și afișarea rezultatelor soluționării contestațiilor și a rezultatelor finale ale concursului se realizează folosindu-se codul numeric pentru identificare atribuit fiecărui candidat.
Concursul se va desfășura în sala de ședințe, etajul I, la sediul Direcției generale de asistență socială Constanța din str. Unirii nr. 104, mun. Constanța, jud. Constanța.
Poate ocupa un post vacant persoana care îndeplinește condițiile generale de ocupare a unei funcții contractuale, conform art. 15 din Regulamentul-cadru aprobat prin H.G. nr. 1336/2022 și cerințele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) și (2) din O.U.G. nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare:
a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
În vederea participării la concurs, candidații vor depune în termen de 10 zile lucrătoare de la data afișării anunțului, respectiv până la data de 03.11.2023, inclusiv, ora 13:00, la sediul Direcției generale de asistență socială din str. Unirii, nr. 104, mun. Constanța, jud. Constanța, Biroul nr. 8 (Serviciul resurse umane) dosarul de concurs, care va conține în mod obligatoriu următoarele:
a) formular de înscriere la concurs;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverința medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european;
j) certificatul de membru eliberat de Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor si Asistenților Medicali din România, copie si original în vederea verificării conformității;
k) avizul anual pentru autorizarea exercitării profesiei, valabil pentru anul în curs(doar pentru candidații care la momentul înscrierii profesează ca asistent medical pe teritoriul României);
l) adeverință pentru participare la concurs eliberată de Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor si Asistenților Medicali din România;
m) asigurare de mal-praxis valabilă, copie si original în vederea verificării conformității;
Modelul orientativ al adeverinței menționate la lit. e) este prevăzut în anexa nr. 3 din H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare;
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al Ministrului Sănătății. Pentru candidații cu dizabilități, în situația solicitării de adaptare rezonabilă, adeverința care atestă starea de sănătate trebuie însoțită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condițiile legii.
Certificatul de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar, poate fi înlocuit cu o declarație pe propria răspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor și care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul certificatului de cazier judiciar sau, după caz, extrasului de pe cazierul judiciar, anterior datei de susținere a probei scrise.
Copiile de pe actele prevăzute mai sus de la lit. b) – e) și lit. l precum și copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, se prezintă însoțite de documentele originale, care se certifică cu mențiunea „conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.
Prin raportare la nevoile individuale, candidații cu dizabilități înscriși la concurs, pot înainta comisiei de concurs, până în ultima zi de depunere a dosarelor, o propunere privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilității probelor de concurs.
Relaţii suplimentare se pot obţine de luni până joi între orele 9:00 – 16:00 și vineri între orele 9:00 – 12:00, la nr. de tel. 0341.180.112 la Biroul nr. 8 (Serviciul resurse umane).
Atribuții specifice pentru funcția contractuală de execuție vacantă de asistent medical, nivel studii PL din cadrul Cabinetului medical, Căminul pentru persoane vârstnice
– La indicatiile medicului completează listele de masa cu respectarea regimului alimentar ;
– Administreaza personal si raspunde de medicamentatia prescrisa beneficiarilor, conform indicatiilor medicului;
– Indruma, verifică si raspunde de calitatea serviciilor prestate de infirmiere, notând într-un registru special neregulile depistate;
– Informeaza medicul asupra oricarei modificari in evolutia starii de sanatate a beneficiarilor;
– Raspunde cu promptitudine la solicitarile beneficiarilor;
– Participa la asigurarea supravegherii si securitatii beneficiarilor;
– Contacteaza apartinatorii beneficiarilor in cazul degradarii starii de sanatate a acestora;
– Indeplineste sarcinile primite de la conducerea instituției in functie de necesitatile ce decurg din specificul acesteia;
– Raspunde ca medicamentele prescrise beneficiarilor sa fie trecute in registrul de tratament avandu-se in vedere si obtinerea semnaturii care sa confirme primirea medicamentelor;
– In lipsa medicului asigura urgentele medicale si solicita ambulanța dupa caz;
– Se preocupa de controlul periodic al personalului angajat in functie de sectorul de activitate;
– Asigura profilaxia bolilor infecto-contagioase;
– In fiecare dimineata comunica compartimentului de asistenta sociala aspectele nou aparute (decese , internari, mutari, plecari);
– Verifica in fiecare dimineata din punct de vedere macroscopic organoleptic alimentele intrate in consum;
– Verifica respectarea meniurilor zilnice ale asistatilor;
– Asistă medicii la consultații;
– Completează fișele socio-medicale;
– Participă la analiza dosarelor de admitere în cămin;
– Completează diverse evidențe;
– Participa la elaborarea planului individualizat de asistenta si ingrijire;
– Nu va dezvălui informații referitoare la situația personală a beneficiarilor (familială, economică, medicală).
– Este interzisa sederea nejustificata in camerele beneficiarilor.
– Este interzisa primirea de foloase necuvenite din partea beneficiarilor sau a oricaror altor persoane, aceasta atragand dupa sine desfacerea contractului de munca
Bibliografie propusă – Asistent medical, nivel studii PL – 1 post vacant:
1. Legea nr. 53/2003 privind Codul muncii, republicată, cu modificarile și completările ulterioare – art. 248 – Sancțiunile disciplinare,;
2. Ordinul Ministerului Sănătății nr. 1226/2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deșeurilor rezultate din activități medicale și a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza națională de date privind deșeurile rezultate din activități medicale: ANEXA 1 – Norme tehnice privind gestionarea deșeurilor rezultate din activități medicale;
3. Legea nr. 319/2006 a securității și sănatății în muncă, cu modificările și completările ulterioare, art. 22-23, Cap.IV – Obligațiile lucrătorilor;
4. Ordinul Ministerului Muncii și Justiției Sociale nr. 29/2019 pentru aprobarea Standardelor minime de calitate pentru acreditarea serviciilor sociale destinate persoanelor vârstnice, persoanelor fără adăpost, tinerilor care au părăsit sistemul de protecție a copilului și altor categorii de persoane adulte aflate în dificultate, precum și pentru serviciile acordate în comunitate, serviciile acordate în sistem integrat și cantinele sociale, cu modificările și completările generale – Anexa 1 – Standardele minime de calitate pentru serviciile sociale cu cazare organizate ca centre rezidenţiale destinate persoanelor vârstnice;
5. „Manual de medicina internă pentru cadre medii”, autor Corneliu Borundel;
6. ”Urgențe medico-chirurgicale, Sinteze”, autor Lucreția Titirca
Tematica – Asistent medical, nivel studii PL – 1 post vacant:
1. Reglementări privind sancțiunile disciplinare;
2. Reglementări privind gestionarea deșeurilor rezultate din activități medicale;
3. Reglementări privind obligațiile lucrătorilor privind sănătatea și securitatea în muncă;
4. Reglementări privind aprobarea standardelor minime de calitate pentru serviciile sociale cu cazare organizate ca centre rezidenţiale destinate persoanelor vârstnice;
5. Reglementări privind medicina internă pentru cadre medii;
6. Reglementări privind urgențele medico-chirurgicale.
Condițiile specifice sunt următoarele:
- Nivel studii: studii postliceale sanitare absolvite cu diplomă;
- vechime: minim 6 luni vechime în funcția de asistent medical;
- aviz/cursuri/specializări: avizul anual pentru autorizarea exercitării profesiei, valabil pentru anul în curs(doar pentru candidații care la momentul înscrierii profesează ca asistent medical pe teritoriul României);
- certificatul de membru eliberat de Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România, copie si original în vederea verificării conformității;
- adeverință pentru participare la concurs eliberată de Ordinului Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor si Asistenților Medicali din România;
- asigurare de mal-praxis valabilă, copie si original în vederea verificării conformității;
- durata timpului de muncă: normă întreagă, repartizarea programului fiind în ture 12/24, 12/48;
- durata contractului individual de muncă: perioadă nedeterminată;
– selecţia dosarelor de înscriere – 06.11.2023;
– proba scrisă – 14.11.2023, ora 10:00;
– interviul – se susține într-un termen de 4 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise. Data și ora susținerii interviului se afișează obligatoriu odată cu rezultatele la proba scrisă.
Termenul în care se afișează rezultatele pentru selecția dosarelor de înscriere, proba scrisă și interviu este de 1 zi lucrătoare de la expirarea termenului prevăzut pentru fiecare probă de concurs.
După afișarea rezultatelor obținute la selecția dosarelor de înscriere, proba scrisă și interviu, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație la Serviciului resurse umane, în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului selecției dosarelor, respectiv de la data afișării rezultatului probei scrise și al interviului, sub sancțiunea decăderii din acest drept.
Rezultatele finale se afișează în termen de o zi lucrătoare de la data afișării rezultatelor soluționării contestațiilor pentru ultima probă.
Afișarea rezultatelor obținute de candidați la probele concursului, precum și afișarea rezultatelor soluționării contestațiilor și a rezultatelor finale ale concursului se realizează folosindu-se codul numeric pentru identificare atribuit fiecărui candidat.
Concursul se va desfășura în sala de ședințe, etajul I, la sediul Direcției generale de asistență socială Constanța din str. Unirii nr. 104, mun. Constanța, jud. Constanța.
Poate ocupa un post vacant persoana care îndeplinește condițiile generale de ocupare a unei funcții contractuale, conform art. 15 din Regulamentul-cadru aprobat prin H.G. nr. 1336/2022 și cerințele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) și (2) din O.U.G. nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare:
a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
În vederea participării la concurs, candidații vor depune în termen de 10 zile lucrătoare de la data afișării anunțului, respectiv până la data de 03.11.2023, inclusiv, ora 13:00, la sediul Direcției generale de asistență socială din str. Unirii, nr. 104, mun. Constanța, jud. Constanța, Biroul nr. 8 (Serviciul resurse umane) dosarul de concurs, care va conține în mod obligatoriu următoarele:
a) formular de înscriere la concurs;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverința medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european;
j) certificatul de membru eliberat de Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor si Asistenților Medicali din România, copie si original în vederea verificării conformității;
k) avizul anual pentru autorizarea exercitării profesiei, valabil pentru anul în curs(doar pentru candidații care la momentul înscrierii profesează ca asistent medical pe teritoriul României);
l) adeverință pentru participare la concurs eliberată de Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor si Asistenților Medicali din România;
m) asigurare de mal-praxis valabilă, copie si original în vederea verificării conformității;
Modelul orientativ al adeverinței menționate la lit. e) este prevăzut în anexa nr. 3 din H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare;
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al Ministrului Sănătății. Pentru candidații cu dizabilități, în situația solicitării de adaptare rezonabilă, adeverința care atestă starea de sănătate trebuie însoțită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condițiile legii.
Certificatul de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar, poate fi înlocuit cu o declarație pe propria răspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor și care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul certificatului de cazier judiciar sau, după caz, extrasului de pe cazierul judiciar, anterior datei de susținere a probei scrise.
Copiile de pe actele prevăzute mai sus de la lit. b) – e) și lit. l precum și copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, se prezintă însoțite de documentele originale, care se certifică cu mențiunea „conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.
Prin raportare la nevoile individuale, candidații cu dizabilități înscriși la concurs, pot înainta comisiei de concurs, până în ultima zi de depunere a dosarelor, o propunere privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilității probelor de concurs.
Relaţii suplimentare se pot obţine de luni până joi între orele 9:00 – 16:00 și vineri între orele 9:00 – 12:00, la nr. de tel. 0341.180.112 la Biroul nr. 8 (Serviciul resurse umane).
Atribuții specifice pentru funcția contractuală de execuție vacantă de asistent medical, nivel studii PL din cadrul Cabinetului medical, Căminul pentru persoane vârstnice
– La indicatiile medicului completează listele de masa cu respectarea regimului alimentar ;
– Administreaza personal si raspunde de medicamentatia prescrisa beneficiarilor, conform indicatiilor medicului;
– Indruma, verifică si raspunde de calitatea serviciilor prestate de infirmiere, notând într-un registru special neregulile depistate;
– Informeaza medicul asupra oricarei modificari in evolutia starii de sanatate a beneficiarilor;
– Raspunde cu promptitudine la solicitarile beneficiarilor;
– Participa la asigurarea supravegherii si securitatii beneficiarilor;
– Contacteaza apartinatorii beneficiarilor in cazul degradarii starii de sanatate a acestora;
– Indeplineste sarcinile primite de la conducerea instituției in functie de necesitatile ce decurg din specificul acesteia;
– Raspunde ca medicamentele prescrise beneficiarilor sa fie trecute in registrul de tratament avandu-se in vedere si obtinerea semnaturii care sa confirme primirea medicamentelor;
– In lipsa medicului asigura urgentele medicale si solicita ambulanța dupa caz;
– Se preocupa de controlul periodic al personalului angajat in functie de sectorul de activitate;
– Asigura profilaxia bolilor infecto-contagioase;
– In fiecare dimineata comunica compartimentului de asistenta sociala aspectele nou aparute (decese , internari, mutari, plecari);
– Verifica in fiecare dimineata din punct de vedere macroscopic organoleptic alimentele intrate in consum;
– Verifica respectarea meniurilor zilnice ale asistatilor;
– Asistă medicii la consultații;
– Completează fișele socio-medicale;
– Participă la analiza dosarelor de admitere în cămin;
– Completează diverse evidențe;
– Participa la elaborarea planului individualizat de asistenta si ingrijire;
– Nu va dezvălui informații referitoare la situația personală a beneficiarilor (familială, economică, medicală).
– Este interzisa sederea nejustificata in camerele beneficiarilor.
– Este interzisa primirea de foloase necuvenite din partea beneficiarilor sau a oricaror altor persoane, aceasta atragand dupa sine desfacerea contractului de munca
Bibliografie propusă – Asistent medical, nivel studii PL – 1 post vacant:
1. Legea nr. 53/2003 privind Codul muncii, republicată, cu modificarile și completările ulterioare – art. 248 – Sancțiunile disciplinare,;
2. Ordinul Ministerului Sănătății nr. 1226/2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deșeurilor rezultate din activități medicale și a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza națională de date privind deșeurile rezultate din activități medicale: ANEXA 1 – Norme tehnice privind gestionarea deșeurilor rezultate din activități medicale;
3. Legea nr. 319/2006 a securității și sănatății în muncă, cu modificările și completările ulterioare, art. 22-23, Cap.IV – Obligațiile lucrătorilor;
4. Ordinul Ministerului Muncii și Justiției Sociale nr. 29/2019 pentru aprobarea Standardelor minime de calitate pentru acreditarea serviciilor sociale destinate persoanelor vârstnice, persoanelor fără adăpost, tinerilor care au părăsit sistemul de protecție a copilului și altor categorii de persoane adulte aflate în dificultate, precum și pentru serviciile acordate în comunitate, serviciile acordate în sistem integrat și cantinele sociale, cu modificările și completările generale – Anexa 1 – Standardele minime de calitate pentru serviciile sociale cu cazare organizate ca centre rezidenţiale destinate persoanelor vârstnice;
5. „Manual de medicina internă pentru cadre medii”, autor Corneliu Borundel;
6. ”Urgențe medico-chirurgicale, Sinteze”, autor Lucreția Titirca
Tematica – Asistent medical, nivel studii PL – 1 post vacant:
1. Reglementări privind sancțiunile disciplinare;
2. Reglementări privind gestionarea deșeurilor rezultate din activități medicale;
3. Reglementări privind obligațiile lucrătorilor privind sănătatea și securitatea în muncă;
4. Reglementări privind aprobarea standardelor minime de calitate pentru serviciile sociale cu cazare organizate ca centre rezidenţiale destinate persoanelor vârstnice;
5. Reglementări privind medicina internă pentru cadre medii;
6. Reglementări privind urgențele medico-chirurgicale.
Citește și:
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii