DNA angajează! Durata normală a timpului de lucru este de 8h/zi
DNA angajează! Durata normală a timpului de lucru este de 8h/zi
08 Sep, 2023 09:53
ZIUA de Constanta
2043
Marime text
- Informații suplimentare se pot obține la numărul de telefon 021.312.14.97/ int. 2658, Serviciul resurse umane, perfecționare profesională și documentare; e-mail de corespondență resurseumane@pna.ro.
Direcția Națională Anticorupție organizează concurs/examen în vederea ocupării pe perioadă nedeterminată a unui post vacant de execuție de consilier gradul IA (personal contractual) în cadrul Biroului logistic și parc auto din cadrul Departamentului economico-financiar și administrativ.
Concursul/examenul va avea loc la sediul Direcției Naționale Anticorupție din București, Piața Valter Mărăcineanu nr. 1-3, sector 1 și va consta în susținerea unei probe scrise și a unui interviu, după cum urmează:
- 29 septembrie 2023, ora 12,00 – proba scrisă, constând în testarea cunoștințelor teoretice necesare ocupării postului pentru care se organizează concursul;
- 5 octombrie 2023, ora 10,00 – interviul, constând în testarea abilităților, aptitudinilor și motivației candidaților.
Condiții de ocupare a postului:
Condițiile generale:
a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii.
Condiții specifice:
• studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență în domeniul științe inginerești (inginerie civilă; inginerie electrică, electronică și telecomunicații; ingineria transporturilor; inginerie mecanică, mecatronică, inginerie industrială și management) sau în domeniul științe ale naturii (inginerie chimică, știința mediului);
• vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției: minimum 6 ani și 6 luni;
• abilități în utilizarea calculatorului – nivel avansat ( utilizare Office: Word, Excel, PowerPoint, Internet/poștă electronică), dovedite prin certificate/diplome/atestate specifice.
Alte cerințe specifice:
- cunoștințe activitate întreținere și reparații echipamente;
- experiență în elaborare și analiză de antemăsurători;
- deprinderi: analiză și atenție la detalii, îndemânare, o bună capacitate de coordonare interpersonală și de organizare, precizie, rigurozitate, deținerea abilităților fizice necesare îndeplinirii atribuțiilor, imaginație tehnică, putere de concentrare și capacitate de rezolvare a problemelor;
- spirit de inițiativă, comunicare, lucru în echipă, rezistență la stres, implicare și responsabilitate.
Durata normală a timpului de lucru este de 8h/zi, respectiv 40h/săptămână.
Dosarele de înscriere la concurs se vor depune la sediul Direcției Naționale Anticorupție din București, str. Valter Mărăcineanu nr. 1-3, sector 1, în termen de 10 zile lucrătoare de la data afișării anunțului (în perioada 8-22 septembrie 2023, între orele 9,00-15,00), și vor fi însoțite de următoarele acte:
a) formular de înscriere la concurs (pus la dispoziție de Serviciul resurse umane, perfecționare profesională și documentare);
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar (poate fi înlocuit cu o declarație pe propria răspundere privind antecedentele penale; în acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul anterior datei de susținere a probei scrise);
g) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) curriculum vitae, model comun european.
Copiile actelor prevăzute mai sus, se prezintă însoțite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs, sau în copii legalizate.
Dosarele de concurs se depun personal sau pot fi transmise de candidați prin Poșta Română, serviciul de curierat rapid sau poșta electronică.
În situația în care candidații transmit dosarele de concurs prin Poșta Română, serviciul de curierat rapid sau poșta electronică, candidații primesc codul unic de identificare la o adresă de e-mail comunicată de către aceștia și au obligația de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele prevăzute mai sus, în original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfășurării concursului, dar nu mai târziu de data și ora organizării probei scrise, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de angajare.
Transmiterea documentelor prin poșta electronică se realizează în format .pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar în formă lizibilă.
Calendarul concursului:
• 8-22 septembrie 2023, ora 15:00 – depunerea dosarelor de înscriere la concurs;
• 26 septembrie 2023 – afișarea și publicarea rezultatelor selecției dosarelor de înscriere;
• 27 septembrie 2023 – ultima zi de depunere a contestațiilor împotriva rezultatelor selecției dosarelor de înscriere;
• 28 septembrie 2023 – afișarea și publicarea rezultatelor după contestații;
• 29 septembrie 2023, ora 12:00 – proba scrisă;
• 2 octombrie 2023 – notarea probei scrise și publicarea rezultatelor;
• 3 octombrie 2023 – ultima zi de depunere a contestațiilor împotriva rezultatelor la proba scrisă;
• 4 octombrie 2023 – afișarea și publicarea rezultatelor probei scrise, după soluționarea contestațiilor;
• 5 octombrie 2023, ora 10:00 – interviul;
• 6 octombrie 2023 – notarea interviului și publicarea rezultatelor;
• 9 octombrie 2023 – ultima zi de depunere a contestațiilor împotriva rezultatelor la interviu;
• 10 octombrie 2023 – afișarea și publicarea rezultatelor după contestații;
• 11 octombrie 2023 – afișarea și publicarea rezultatelor finale ale concursului.
Informații suplimentare se pot obține la numărul de telefon 021.312.14.97/ int. 2658, Serviciul resurse umane, perfecționare profesională și documentare; e-mail de corespondență resurseumane@pna.ro.
Atribuțiile postului vacant de execuție de consilier gradul IA din cadrul Biroului logistic și parc auto din cadrul Departamentului economico-financiar și administrativ
1. Elaborează și supune aprobării planul de mentenanță preventivă pentru instalațiile și echipamentele utilizate la nivelul instituției;
2. Elaborează tema de proiectare și/sau antemăsurători pentru activitățile de investiții și/sau reparații ale instalațiilor, echipamentelor și clădirilor;
3. Analizează devizele ofertă prezentate de operatorii economici pentru diverse categorii de intervenții;
4. Raportează către șeful ierarhic intervențiile/mentenanța realizate;
5. Instalează și pune în funcțiune echipamente și subansamble, conform competențelor;
6. Realizează diverse constatări și/sau reparații pentru instalații și echipamente în conformitate cu specificațiile tehnice;
7. Realizează bugetarea tehnico-financiară a proiectelor de mentenanță, reparații, investiții pe segmentul specific de activitate;
8. Actualizează baza de date a stocurilor cu piesele de schimb consumate;
9. Propune și realizează îmbunătățiri ale echipamentelor pentru creșterea fiabilității și eficienței în exploatare;
10. Organizează activitatea de mentenanță corectivă și preventivă la nivelul instituției;
11. Execută planul de întreținere preventivă a mașinilor și instalațiilor, urmând planificarea aprobată;
12. Pregătește și execută planul de metrologie a utilajelor și echipamentelor;
13. Propune măsuri de îmbunătățire continuă a proceselor de funcționare ale instalațiilor și echipamentelor;
14. Definește necesarul de scule și materiale folosite în activitatea de mentenanță;
15. Evaluează rapoartele de reparații și propune măsurile preventive pentru a elimina intervențiilor neplanificate;
16. Asigură feedback pentru îmbunătățirea operațiilor de mentenanță preventivă și predictivă;
17. Este responsabil de realizarea rapoartelor de mentenanță săptămânale/lunare/anuale;
18. Este responsabil de stocul pieselor de schimb și materialelor consumabile (inventar săptămânal/lunar), propune modificarea stocului de siguranță în cazul unor erori;
19. Întocmește devize și situații de lucrări, antemăsurători pentru segmentul specific de activitate;
20. Elaborează și gestionează necesarul de materiale și echipamente pentru proiectele atribuite;
21. Monitorizează execuția fizică a lucrărilor și prestărilor de servicii din cadrul proiectelor la a căror implementare participă;
22. Participă la testarea și punerea în funcțiune a echipamentelor și instalațiilor ce fac obiectul investițiilor sau reparațiilor;
23. Participă la activitățile de recepție a lucrărilor, prestărilor de servicii și/sau furnizării de bunuri, conform dispozițiilor primite, în limita competențelor deținute;
24. Colaborează cu compartimentul achiziții și elaborează și supune avizării șefului de structură specificațiile tehnice pentru achiziționarea categoriilor de lucrări, prestărilor de servicii sau achiziției de bunuri pentru segmentul specific de activitate, participă ca membru desemnat în comisiile de evaluare a ofertelor;
25. Periodic efectuează confruntarea evidenței tehnico-operative a echipamentelor aflate în teren cu evidența contabilă și administrativă, iar rezultatele vor fi consemnate într-un proces-verbal.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și
Ai minim opt clase? DNA angajează
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii