Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
17:20 18 10 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Grupul 330 Sprijin Logistic „Palazu Mare” Constanța scoate la concurs un post. Iată criteriile

ro

18 Oct, 2024 14:40 163 Marime text

Foto cu rol ilustrativ, Sursa foto: ZIUA de Constanța

Unitatea Militară 02132 Constanţa (Grupul 330 Sprijin Logistic „Palazu Mare”) din cadrul Ministerul Apărării Naţionale organizează concurs de ocupare a postului vacant de execuţie de personal civil contractual pe perioadă nedeterminată de Muncitor calificat IV-I – instalator apă-canal/Formaţiune de cazarmare (pentru cazarma 477, 2500).

Durata timpului de muncă şi repartizarea acestuia: de luni până vineri, 07.30:15.30, 8 ore pe zi şi 40 de ore pe săptămână.

Dosarul de concurs

– formular de înscriere la concurs;
– copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
– copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
– copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică (diplome + suplimente, certificate de studii + suplimente);
– copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului. Modelul orientativ al adeverinţei este prevăzut în anexa nr. 3 din H.G. 1336/28.10.2022.
– certificat de cazier judiciar în original sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
– adeverinţă medicală în original, care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului. Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia şi să conţină specificaţia „clinic sănătos” și „nu se află în evidență sau sub observație cu boli cronice, psihice/neuropsihice sau infecto-contagioase”, încheind cu fraza: „eliberată pentru a-i servi la angajare”, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.
– curriculum vitae, model comun european.
– acordul scris al persoanei care doreşte să candideze privind verificarea în vederea obţinerii autorizaţiei de acces la informaţii clasificate – se completează odată cu depunerea dosarului.

Toate copiile de pe documentele solicitate pentru constituirea dosarului de candidat precum şi certificatul de încadrare într-un grad de handicap vor fi însoţite de către documentele originale, pentru certificarea acestora „CONFORM CU ORIGINALUL”.

Dosarele de concursse pot depune până la data de  04.11.2024, orele 15.30.

Dosarele de concurs se depun la sediul UM 02132 Constanţa, str. Aviator Mircea Zorileanu nr.2, la compartimentul resurse umane, persoană de contact: Pcc CIUBOTARU NICOLETA, secretar, telefon 0241/69 77 24 int. 116.

Condi iile generale

Candidații care doresc să participe la acest concurs trebuie să aibă cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România, să cunoască limba română, scris și vorbit, să aibă vârsta minimă reglementată de prevederile legale și capacitate deplină de exercițiu.

Totodată, candidații trebuie să aibă o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate, să îndeplinească condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs și să nu fie condamnați definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condiţiile specifice

Candidații trebuie să aibă studii generale/medii cu foaie matricolă/diplomă emisă de instituţie acreditată de învăţământ, curs de calificare în specialitate, atestat profesional și nivelul de acces la informaţii clasificate este secret de serviciu, fiind necesar acordul scris al persoanei care doreşte să candideze privind verificarea în vederea obţinerii autorizaţiei de acces la informaţii clasificate, în situaţia în care va fi declarată „ADMIS”;

Totodată, trebuie să aibă capacitatea de a se adapta a lucra în echipă.

Calendarul concursului

Rezultatul selecţiei dosarelor de concurs se afişează în data de 07.11.2024 orele 15.30 la sediul UM 02132 Constanţa, str. Aviator Mircea Zorileanu nr.2 şi pe pagina de internet a Forţelor Navale, www.navy.ro, secţiunea Anunţuri.

Eventuale contestaţii privind rezultatul selecţiei dosarelor de concurs se depun la sediul UM 02132 Constanţa, str. Aviator Mircea Zorileanu nr.2, în data de 08.11.2024, până la orele 15.30; persoană de contact: Pcc CIUBOTARU NICOLETA, secretar, telefon 0241/69 77 24 int. 116.

Rezultatul soluţionării contestaţiilor cu privire la selecţia dosarelor de concurs se afişează la sediul UM 02132 Constanţa, str. Aviator Mircea Zorileanu nr.2 şi pe pagina de internet Forţelor Navale, www.navy.ro, secţiunea Anunţuri, secţiunea anunţuri în data de 11.11.2024, ora 15.30.

Tipul probelor de concurs

Proba practică 
se desfăşoară la sediul UM 02132, str. Aviator Mircea Zorileanu nr.2, localitatea Constanţa, în data de 12.11.2024, începând cu ora 10.30-13.30;
Rezultatul la proba practică se afişează în data de 13.11.2024, ora 15.30, la sediul UM 02132, str. Aviator Mircea Zorileanu nr.2, localitatea Constanţa şi pe pagina de internet a Forţelor Navale, www.navy.ro, secţiunea Anunţuri;
Eventuale contestaţii privind rezultatul probei practice se depun la sediul UM 02132, str. Aviator Mircea Zorileanu nr.2, localitatea Constanţa, în data de 14.11.2024, până la orele 15.30; persoană de contact: Pcc Ciubotaru Nicoleta, telefon 0241/69 77 24 int. 116.
Rezultatul soluţionării contestaţiilor cu privire la proba practice se afişează la sediul UM 02132, str. Aviator Mircea Zorileanu nr.2, localitatea Constanţa şi pe pagina de internet a Forţelor Navale, www.navy.ro, secţiunea Anunţuri, în data de 15.11.2024, până la ora 15.30.

Interviul se desfăşoară la sediul UM 02132, str. Aviator Mircea Zorileanu nr.2, localitatea Constanţa, în data de 18.11.2024, începând cu ora 10.30.
Rezultatul la interviu se afişează în data de 19.11.2024, ora 15.30, la sediul UM 02132, str. Aviator Mircea Zorileanu nr.2, localitatea Constanţa şi pe pagina de internet a Forţelor Navale, www.navy.ro, secţiunea Anunţuri.
Eventuale contestaţii privind rezultatul interviului se depun la sediul UM 02132, str. Aviator Mircea Zorileanu nr.2, localitatea Constanţa, în data de 20.11.2024 până la ora 15.30; Pcc CIUBOTARU NICOLETA, secretar, telefon 0241/69 77 24 int. 116.
Rezultatul soluţionării contestaţiilor cu privire la interviu se afişează la sediul UM 02132, str. Aviator Mircea Zorileanu nr.2, localitatea Constanţa şi pe pagina de internet a Forţelor Navale, www.navy.ro, secţiunea Anunţuri în data de 21.11.2024, până la ora 15.30.
Rezultatele finale ale concursului se afişează la sediul UM 02132, str. Aviator Mircea Zorileanu nr.2, localitatea Constanţa şi pe pagina de internet a Forţelor Navale, www.navy.ro, secţiunea Anunţuri în data de 22.11.2024, ora 15.30.

Bibliografia
1. Dr.ing. Şt.Vintilă, Dr.ing. H.Busuioc, INSTALAŢII TEHNICO-SANITARE ŞI DE GAZE, Editura didactică şi pedagogică, Bucureşti, 1977;
2. Legea nr. 53/2003 – Codul Muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
3. Legea nr. 319/2006 privind securitatea şi sănătatea în muncă, cu modificările şi completările ulterioare.
4. Legea nr. 307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor, cu modificările şi completările ulterioare.

Tematica

1. Instalaţii tehnico-sanitare şi de gaze
– Instalaţii de alimentare cu apă;
– Instalaţii de canalizare;
– Instalaţii de acetilenă;
– Organizarea executării şi a montării instalaţiilor de alimentare cu apă, canalizare şi gaze. Scule, utilaje şi dispositive;
– Tehnologia montării instalaţiilor de alimentare cu apă, canalizare şi gaze;
– Probarea şi recepţia instalaţiilor de alimentare cu apă, canalizare şi gaze;
– Exploatarea şi întreţinerea instalaţiilor de alimentare cu apă, canalizare şi gaze.
2. Legea nr. 53/2003 din 24 ianuarie 2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare:
– Încheierea contractului individual de muncă, art. 10-36;
– Executarea contractului individual de muncă, art. 37-40;
– Modificarea contractului individual de muncă, art. 41-48;
– Suspendarea contractului individual de muncă, art. 49-54;
– Încetarea contractului individual de muncă, art. 55-81;
– Timpul de muncă şi de odihnă, art. 111-124;
– Concediile, art. 144-158;
– Răspundere disciplinară, art. 247-252.
3. Legea nr. 319 din 14 iulie 2006 privind securitatea şi sănătatea în muncă, cu modificările şi completările ulterioare:
– Reglementări privind securitatea şi sănătatea în muncă, art. 6-23.
4. Legea nr. 307 din 21 iulie 2006 privind apărarea împotriva incendiilor, cu modificările şi completările ulterioare:
– Obligaţii privind apărarea împotriva incendiilor, art. 19-22.

NOTE

1. Eventualele contestaţii se pot depune după selecţia dosarelor de concurs şi după fiecare probă în parte. Rezultatul final al concursului nu se contestă.

2. În cazul modificării/abrogării unor acte normative cu cel puţin 30 zile înainte de data susţinerii examenului, se consideră incluse în tematică actele normative modificatoare/înlocuitoare.
Prevederile actelor normative cuprinse în bibliografie se studiază cu modificările şi completările ulterioare şi/sau sub formă republicată.



Citește și:
Spitalul Clinic Judetean de Urgență "Sfantul Apostol Andrei" Constanța angajează. Vezi posturile scoase la concurs
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii