Direcția Generală de Asistență Socială Constanța angajează. Ce posturi sunt scoase la concurs
Direcția Generală de Asistență Socială Constanța angajează. Ce posturi sunt scoase la concurs
17 Nov, 2023 20:18
ZIUA de Constanta
8189
Marime text
Direcția Generală de Asistență Socială Constanța ascoate la concurs două posturi vacante de administrator, gradul II, nivel studii M – Biroul administrare clădiri, Direcția locuințe sociale.
Pentru a putea participa la concurs candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții specifice:
- Pregătire de specialitate: studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat;
- Vechimea în muncă: minimum 6 luni vechime în muncă;
- Durata timpului de muncă: normă întreagă de 8 h/zi, 40h/săptămână;
- Durata contractului individual de muncă: perioadă nedeterminată;
Concursul va consta în 3 probe, astfel:
– selecţia dosarelor de înscriere – 05.12.2023;
– proba scrisă – 13.12.2023, ora 10:00;
– interviul – se susține într-un termen de 4 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise. Data și ora susținerii interviului se afișează obligatoriu odată cu rezultatele la proba scrisă.
Termenul în care se afișează rezultatele pentru selecția dosarelor de înscriere, proba scrisă și interviu este de 1 zi lucrătoare de la expirarea termenului prevăzut pentru fiecare probă de concurs.
După afișarea rezultatelor obținute la selecția dosarelor de înscriere, proba scrisă și interviu, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație la Serviciului resurse umane, în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului selecției dosarelor, respectiv de la data afișării rezultatului probei scrise și al interviului, sub sancțiunea decăderii din acest drept.
Rezultatele finale se afișează în termen de o zi lucrătoare de la data afișării rezultatelor soluționării contestațiilor pentru ultima probă.
Afișarea rezultatelor obținute de candidați la probele concursului, precum și afișarea rezultatelor soluționării contestațiilor și a rezultatelor finale ale concursului se realizează folosindu-se codul numeric pentru identificare atribuit fiecărui candidat.
Concursul se va desfășura în sala de ședințe, etajul I, la sediul Direcției generale de asistență socială Constanța din str. Unirii nr. 104, mun. Constanța, jud. Constanța.
Relaţii suplimentare se pot obţine de luni până joi între orele 9:00 – 16:00 și vineri între orele 9:00 – 12:00, la nr. de tel. 0341.180.112 la Biroul nr. 8 (Serviciul resurse umane).
Atribuții specifice pentru funcțiile contractuale de execuție vacante de administrator, gradul II, nivel studii M – Biroul administrare clădiri, Direcției locuințe sociale – 2 posturi
– Predă imobilele locatarilor pe bază de proces-verbal de predare-primire anexă la contractele încheiate de Serviciul Urmărire și Evidență Contracte;
-Preia imobilele locatarilor pe bază de proces-verbal de predare-primire;
-Verifică periodic și ori de câte ori este nevoie imobilele privind starea acestora, inventarul bunurilor și persoanele ce se află în locuință, întocmind note de constatare în acest sens;
-Răspunde de corectitudinea datelor consemnate în procesele-verbale și notele de constatare;
-Identifică pe teren spațiile ocupate abuziv și întocmește note de constatare în acest sens;
-Efectuează lunar citirea contoarelor și apometrelor, după care comunică datele colectate Serviciului contabilitate-salarizare;
-Participă la evacuări și preluări de imobile în care titularul de contract a decedat sau a părăsit imobilul, în prezența reprezentanților Poliției Locale;
-Execută orice alte sarcini dispuse de șeful ierarhic superior;
-Are obligația de a cunoaște și a respecta întreaga legislație ce stă la baza activității pe care o desfășoară;
-Respectă și aplică prevederile legale și dispozițiile interne;
-Este direct răspunzător de îndeplinirea întocmai a atribuțiilor și prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite în prezenta fișă de post;
-Respectă normele de Securitate și sănătate în muncă, situații de urgență;
-Asigură păstrarea secretului profesional privind activitatea ce se desfășoară în cadrul serviciului și este loial regiei pe toată perioada angajării cât și după încetarea raporturilor de muncă;
-Exercită orice alte atribuții dispuse de șeful birou al Biroului administrare clădiri, directorul executiv al Direcției locuințe sociale și directorul general;
-Respectă cu strictețe procedurile interne referitoare la protecția datelor cu caracter personal;
-Întocmește note de constatare în cazul în care locatarii comunică apariția unei defecțiuni;
Bibliografie propusă – Administrator, gradul II, nivel studii M – Biroul administrare clădiri – Direcția locuințe sociale – 2 posturi:
1. Legea nr. 53/2003 privind Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
2. O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
3. Legea nr. 319/2006 a securității și sănătății în muncă, cu modificările și completările ulterioare;
4. Legea nr. 307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor, cu modificările și completările ulterioare.
Tematica stabilită pe baza bibliografiei:
Tematica – Administrator, gradul II, nivel studii M – Biroul administrare clădiri – Direcția locuințe sociale – 2 posturi:
1. Legea nr. 53/2003 privind Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare (drepturile şi obligaţiile salariaţilor, drepturile şi obligaţiile angajatorului), art. 39 – 40;
2. O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, art. 368 – Principii aplicabile conduitei profesionale a functionarilor publici si personalului contractual din administrația publică;
3. Legea nr. 319/2006 a securității și sănătății în muncă, cu modificările și completările ulterioare – INTEGRAL;
4. Legea nr. 307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor, cu modificările și completările ulterioare – INTEGRAL.
Citește și:
Transguard Security SRL a câștigat două contracte la DGAS Constanța. Care este valoarea totală? (DOCUMENTE)
Pentru a putea participa la concurs candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții specifice:
- Pregătire de specialitate: studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat;
- Vechimea în muncă: minimum 6 luni vechime în muncă;
- Durata timpului de muncă: normă întreagă de 8 h/zi, 40h/săptămână;
- Durata contractului individual de muncă: perioadă nedeterminată;
Concursul va consta în 3 probe, astfel:
– selecţia dosarelor de înscriere – 05.12.2023;
– proba scrisă – 13.12.2023, ora 10:00;
– interviul – se susține într-un termen de 4 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise. Data și ora susținerii interviului se afișează obligatoriu odată cu rezultatele la proba scrisă.
Termenul în care se afișează rezultatele pentru selecția dosarelor de înscriere, proba scrisă și interviu este de 1 zi lucrătoare de la expirarea termenului prevăzut pentru fiecare probă de concurs.
După afișarea rezultatelor obținute la selecția dosarelor de înscriere, proba scrisă și interviu, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație la Serviciului resurse umane, în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului selecției dosarelor, respectiv de la data afișării rezultatului probei scrise și al interviului, sub sancțiunea decăderii din acest drept.
Rezultatele finale se afișează în termen de o zi lucrătoare de la data afișării rezultatelor soluționării contestațiilor pentru ultima probă.
Afișarea rezultatelor obținute de candidați la probele concursului, precum și afișarea rezultatelor soluționării contestațiilor și a rezultatelor finale ale concursului se realizează folosindu-se codul numeric pentru identificare atribuit fiecărui candidat.
Concursul se va desfășura în sala de ședințe, etajul I, la sediul Direcției generale de asistență socială Constanța din str. Unirii nr. 104, mun. Constanța, jud. Constanța.
Relaţii suplimentare se pot obţine de luni până joi între orele 9:00 – 16:00 și vineri între orele 9:00 – 12:00, la nr. de tel. 0341.180.112 la Biroul nr. 8 (Serviciul resurse umane).
Atribuții specifice pentru funcțiile contractuale de execuție vacante de administrator, gradul II, nivel studii M – Biroul administrare clădiri, Direcției locuințe sociale – 2 posturi
– Predă imobilele locatarilor pe bază de proces-verbal de predare-primire anexă la contractele încheiate de Serviciul Urmărire și Evidență Contracte;
-Preia imobilele locatarilor pe bază de proces-verbal de predare-primire;
-Verifică periodic și ori de câte ori este nevoie imobilele privind starea acestora, inventarul bunurilor și persoanele ce se află în locuință, întocmind note de constatare în acest sens;
-Răspunde de corectitudinea datelor consemnate în procesele-verbale și notele de constatare;
-Identifică pe teren spațiile ocupate abuziv și întocmește note de constatare în acest sens;
-Efectuează lunar citirea contoarelor și apometrelor, după care comunică datele colectate Serviciului contabilitate-salarizare;
-Participă la evacuări și preluări de imobile în care titularul de contract a decedat sau a părăsit imobilul, în prezența reprezentanților Poliției Locale;
-Execută orice alte sarcini dispuse de șeful ierarhic superior;
-Are obligația de a cunoaște și a respecta întreaga legislație ce stă la baza activității pe care o desfășoară;
-Respectă și aplică prevederile legale și dispozițiile interne;
-Este direct răspunzător de îndeplinirea întocmai a atribuțiilor și prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite în prezenta fișă de post;
-Respectă normele de Securitate și sănătate în muncă, situații de urgență;
-Asigură păstrarea secretului profesional privind activitatea ce se desfășoară în cadrul serviciului și este loial regiei pe toată perioada angajării cât și după încetarea raporturilor de muncă;
-Exercită orice alte atribuții dispuse de șeful birou al Biroului administrare clădiri, directorul executiv al Direcției locuințe sociale și directorul general;
-Respectă cu strictețe procedurile interne referitoare la protecția datelor cu caracter personal;
-Întocmește note de constatare în cazul în care locatarii comunică apariția unei defecțiuni;
Bibliografie propusă – Administrator, gradul II, nivel studii M – Biroul administrare clădiri – Direcția locuințe sociale – 2 posturi:
1. Legea nr. 53/2003 privind Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
2. O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
3. Legea nr. 319/2006 a securității și sănătății în muncă, cu modificările și completările ulterioare;
4. Legea nr. 307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor, cu modificările și completările ulterioare.
Tematica stabilită pe baza bibliografiei:
Tematica – Administrator, gradul II, nivel studii M – Biroul administrare clădiri – Direcția locuințe sociale – 2 posturi:
1. Legea nr. 53/2003 privind Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare (drepturile şi obligaţiile salariaţilor, drepturile şi obligaţiile angajatorului), art. 39 – 40;
2. O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, art. 368 – Principii aplicabile conduitei profesionale a functionarilor publici si personalului contractual din administrația publică;
3. Legea nr. 319/2006 a securității și sănătății în muncă, cu modificările și completările ulterioare – INTEGRAL;
4. Legea nr. 307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor, cu modificările și completările ulterioare – INTEGRAL.
Citește și:
Transguard Security SRL a câștigat două contracte la DGAS Constanța. Care este valoarea totală? (DOCUMENTE)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii