ISU Constanța Anunț concurs - 25 posturi de conducător auto (autospeciale)
ISU Constanța: Anunț concurs - 25 posturi de conducător auto (autospeciale)
20 Aug, 2024 09:38
ZIUA de Constanta
995
Marime text
Anunț concurs - 25 posturi de conducător auto (autospeciale) Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta al judetului Constanta organizează:
| concurs - încadrare directă |
În conformitate cu:Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioarePosturi scoase la concurs:
Cadru militarSubofițer
Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată
- poz. 256/a - conducător auto (autospeciale) prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Detașamentul de pompieri "slt. Fripis Marius-Daniel" Constanța Oraș, jud. CT, MUNICIPIUL CONSTANTA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
- poz. 256/b - conducător auto (autospeciale) prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Detașamentul de pompieri "slt. Fripis Marius - Daniel" Constanța Oraș, jud. CT, MUNICIPIUL CONSTANTA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
- poz. 256/c - conducător auto (autospeciale) prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Detașamentul de pompieri "slt. Fripis Marius - Daniel" Constanța Oraș, jud. CT, MUNICIPIUL CONSTANTA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
- poz. 256/d - conducător auto (autospeciale) prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Detașamentul de pompieri "slt. Fripis Marius - Daniel" Constanța Oraș, jud. CT, MUNICIPIUL CONSTANTA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
- poz. 256/e - conducător auto (autospeciale) prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Detașamentul de pompieri "slt. Fripis Marius - Daniel" Constanța Oraș, jud. CT, MUNICIPIUL CONSTANTA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
- poz. 392 - conducător auto (autospeciale) prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Detașamentul de pompieri Palas, jud. CT, MUNICIPIUL CONSTANTA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
- poz. 397 - conducător auto (autospeciale) prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Detașamentul de pompieri Palas, jud. CT, MUNICIPIUL CONSTANTA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
- poz. 403/a - conducător auto (autospeciale) prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Detașamentul de pompieri Palas, jud. CT, MUNICIPIUL CONSTANTA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
- poz. 403/b - conducător auto (autospeciale) prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Detașamentul de pompieri Palas, jud. CT, MUNICIPIUL CONSTANTA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
- poz. 403/c - conducător auto (autospeciale) prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Detașamentul de pompieri Palas, jud. CT, MUNICIPIUL CONSTANTA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
- poz. 481 - conducător auto (autospeciale) prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Detașamentul de pompieri Constanța Port, jud. CT, MUNICIPIUL CONSTANTA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
- poz. 534 - conducător auto (autospeciale) prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Garda nr. 2 de intervenție Chirnogeni, jud. CT, Com. CHIRNOGENI, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
- poz. 629 - conducător auto (autospeciale) prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Detașamentul de pompieri Cernavodă, jud. CT, ORAS CERNAVODA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
- poz. 733 - conducător auto (autospeciale) prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Detașamentul de pompieri Medgidia, jud. CT, MUNICIPIUL MEDGIDIA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
- poz. 733/d - conducător auto (autospeciale) prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Detașamentul de pompieri Medgidia, jud. CT, MUNICIPIUL MEDGIDIA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
- poz. 734 - conducător auto (autospeciale) prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Detașamentul de pompieri Medgidia, jud. CT, MUNICIPIUL MEDGIDIA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
- poz. 742 - conducător auto (autospeciale) prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Detașamentul de pompieri Medgidia, jud. CT, MUNICIPIUL MEDGIDIA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
- poz. 823 - conducător auto (autospeciale) prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Secția de pompieri Mangalia, jud. CT, MUNICIPIUL MANGALIA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
- poz. 893 - conducător auto (autospeciale) prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Stația de pompieri Midia - Năvodari, jud. CT, ORAS NAVODARI, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
- poz. 896 - conducător auto (autospeciale) prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Stația de pompieri Midia - Năvodari, jud. CT, ORAS NAVODARI, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
- poz. 972 - conducător auto (autospeciale) prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Stația de pompieri Tuzla, jud. CT, Com. TUZLA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
- poz. 1034/a - conducător auto (autospeciale) prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Stația de pompieri Hârșova, jud. CT, ORAS HARSOVA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
- poz. 1034/b - conducător auto (autospeciale) prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Stația de pompieri Hârșova, jud. CT, ORAS HARSOVA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
- poz. 1034/c - conducător auto (autospeciale) prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Stația de pompieri Hârșova, jud. CT, ORAS HARSOVA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
- poz. 1034/d - conducător auto (autospeciale) prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Stația de pompieri Hârșova, jud. CT, ORAS HARSOVA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgență
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pentru toate posturile obligatoriu
Condiții generale și criterii specifice: Încadrare directă:
a) să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) să cunoască limba română, scris şi vorbit;
c) să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
d) să fie apţi din punct de vedere medical, fizic şi psihologic; Aptitudinea/inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale MAI, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu. În situaţia în care se constată inaptitudinea pentru oricare dintre situaţii, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv. Evaluarea psihologică se susţine înaintea examinării medicale. (aptitudinea/ inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu, exclusiv pentru candidatul declarat ”admis”). Adeverința eliberată în urma examinării medicale sau, după caz, în urma soluționării contestației privind rezultatul acesteia se depune la compartimentul cu sarcini de recrutare în maximum 45 de zile de la afișarea/postarea tabelului cu rezultatele finale.
e) să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
f) să aibă un comportament corespunzător cerinţelor de conduită admise şi practicate în societate; Îndeplinirea condiţiei se constată de către Direcţia Generală de Protecţie Internă, prin emiterea unui aviz, respectiv de către compartimentele de resurse umane, prin întocmirea Notei de cunoaştere (efectuarea verificărilor de specialitate se realizează doar cu privire la persoana candidatului declarat «admis». Rezultatul verificărilor de specialitate se concretizează în emiterea unui aviz). În cazul emiterii unui aviz negativ, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv.
g) să nu aibă antecedente penale, cu excepţia situaţiei când a intervenit reabilitarea;
h) să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârşirea de infracţiuni;
i) să nu fi fost destituiţi dintr-o funcţie publică sau să nu le fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
j) să nu fi desfăşurat activităţi de poliţie politică, astfel cum sunt definite prin lege;
k) să îndeplinească condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, pentru încadrarea în funcţii de cadre militare prin încadrare directă;
l) nu au tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară; Verificarea cerinţei se realizează cu ocazia examinării medicale. Criteriul specific nu se aplică pentru încadrarea directă în cadrul Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă sau în cadrul unităţilor subordonate acestuia;
m) prin încadrare, potrivit vechimii în specialitatea dobândită pe timpul studiilor, raportat la atribuţiile din fişa postului şi la stagiile minime în grad, nu dobândesc grade militare mai mari decât gradele militare maxime ale posturilor pentru care s-a organizat concurs.
ATENȚIE! Candidații care au promovat concursul și urmează să ocupe funcție de cadru militar nu trebuie să aibă calitatea de membru al vreunui partid politic sau organizaţii cu caracter politic, potrivit statutului aplicabil.
Cerințele postului:
- gradul militar: sergent major
- pregătire de bază: studii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat
- autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: autorizație de acces la informații clasificate de nivel Secret de Serviciu, după încadrare;
- permis de conducere categoriile B și C
- perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 3 - 6 luni
- parametri privind starea sănătăţii somatice: apt medical
- trăsături psihice şi de personalitate: apt psihologic pentru funcții de execuție și apt psihologic pentru a conduce autovehiculele M.A.I.
- vechime în funcții de conducere în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: nu este cazul
- definirea sumara a atributiilor postului: - preocuparea pentru păstrarea în stare de funcționare, executarea reviziilor și reparațiilor la tehnica de intervenție și întreținerea sectoarelor de curățenie repartizate;
- - cunoașterea și respectarea prevederilor regulamentelor militare și a procedurilor specifice misiunilor și participării la intervenții;
- - respectarea programului orar ordonat al subunității;
- - îndeplinirea sarcinilor și îndatoririlor pe timpul executării serviciului operativ, de zi și pază protecție, executării misiunilor și participării la intervenții;
- - cunoașterea și realizarea/mânuirea autospecialelor a accesorilor și aparaturii din dotarea subunității;
- - întocmirea/completarea foilor de parcurs, a documentelor și registrelor referitoare la starea tehnică a autospecialelor;
- - preocuparea pentru cunoașterea raionului de intervenție, îmbunătățirea cunoștințelor de specialitate, a performanțelor și deprinderilor proprii;
- - cunoașterea și respectarea regulilor de comunicații radio, securitate și sănătate în muncă, protecția informațiilor clasificate și INFOSEC.
- alte cerințe: recrutarea se realizează din rândul persoanelor a căror vârstă nu depășește 35 de ani împliniți pâna la data de 31.12.2024 inclusivDată Limită:
02.09.2024, ora 12:00
Dată limită depunere dosar:
19.09.2024, ora 16:00
Candidaţii pot contesta rezultatul examinării medicale printr-o contestaţie scrisă formulată în termen de cel mult două zile de la data luării la cunoştinţă a concluziei examinării/examenelor medicale.
Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate de către medicul de unitate al structurii organizatoare / de recrutare.Evaluare psihologicăEvaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.
Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.
Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.
Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.Validarea dosarelor: După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Probă practică (eliminatorie)Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.
Rezultatele la probă se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.
După susținerea probei, indiferent de cauze/motive, NU SE ADMIT REEXAMINĂRI!
Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.
Proba practică se înregistrează audio și video.Probă - test scrisLocul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.
Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.
Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).
Rezultatele la proba „test scris” se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.
Este declarat "admis" la concurs candidatul care a fost declarat promovat la toate probele concursului și a obținut nota cea mai mare la testul scris, în limita numărului de posturi pentru care a candidat.
Proba test scris se înregistrează audio și video.
Contestații:Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.
Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.
Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.Departajare:În situația în care se impune departajarea candidaților întrucât au aceeași notă la testul scris, este declarat "admis" candidatul care are cea mai mare notă la proba practică. Dacă situația de egalitate se menține, departajarea candidaților se face pe baza rezultatelor obținute în urma susținerii unui intreviu structurat pe subiecte profesionale, fiind declarat "admis" candidatul care obține nota cea mai mare. Interviul structurat pe subiecte profesionale se înregistrează audio și video nu se contestă.Atenționări: Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.
Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.
La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.
Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.
Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.
Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.
Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.
Recrutarea în vederea încadrării directe are drept scop identificarea şi atragerea persoanelor care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice şi cerinţele pentru ocuparea posturilor vacante, altele decât cele care au calitatea de cadru militar/poliţist – art. 1 alin. (4) din Anexa nr. 2 la O.M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare.
IMPORTANT! Recrutarea se realizează din rândul persoanelor a căror vârstă nu depășește 35 de ani împliniți pâna la data de 31.12.2024 inclusiv.
Candidații declarați "admis" vor fi numiți în funcție, în baza opțiunilor personale exprimate în ordinea descrescătoare a notelor obținute la testul scris.
În situația în care mai mulți candidați au aceeași notă la testul scris, aceștia vor fi numiți în funcție în baza opțiunilor personale exprimate în ordinea descrescătoare a notelor obținute la proba practică.
În situația în care egalitatea se menține, repartiția candidaților pe posturi se va face în funcție de prioritățile unității.
Dacă pentru ocuparea unor posturi este necesară obţinerea unor avize/autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor, iar acestea nu se obţin ulterior numirii în funcţie, cadrul militar este eliberat din funcţie şi pus la dispoziţie în condiţiile legii.
Documentele dosarului de recrutare prevăzute la punctul 5 din anunțul de concurs, respectiv "Copia carnetului de muncă / certificatului de stagiu de cotizare și/sau alte documente doveditoare care să ateste vechimea în muncă" sunt documente obligatorii care vor fi transmise de candidat împreună cu celelalte documente ale dosarului de recrutare.Informații suplimentare: În conformitate cu prevederile art. 30, lit. b) din Legea nr. 80/1995 privind statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare, cadrelor militare în activitate le este interzis să fie asociat unic ori să participe direct la administrarea sau conducerea unor organizaţii ori societăţi comerciale (condiţia trebuie îndeplinită înainte de intrarea în vigoare a ordinului de chemare în activitate).
Nu pot face obiectul încadrării directe persoanele care la data emiterii actului administrativ de chemare în activitate, au atins vârsta standard de pensionare, așa cum este prevăzută de Legea 223/2015 privind pensiile militare de stat, cu modificările și completările ulterioare.
În conformitate cu prevederile art. 5^1 din Anexa nr. 3 la O.M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare, numirea în funcţie nu se realizează în situaţia în care determină raporturi ierarhice nemijlocite între soţi sau rude de gradul I. Prin raport ierarhic nemijlocit se înţelege raportul dintre soţ/soţie sau ruda de gradul I şi şeful care îndeplineşte atribuţiile funcţiei de comandă a compartimentului în care acesta este încadrat.
Prin înscrierea la concurs, candidaţii îşi manifestă acordul cu privire la condiţiile şi modul de organizare şi desfăşurare a concursului.
În conformitate cu prevederile art. 1 din Anexa nr.1 la O.M.A.I. nr.105/2020 privind
examinarea medicală a candidaţilor la concursurile de admitere în instituţiile de învăţământ care formează personal pentru nevoile Ministerului Afacerilor Interne, precum şi la concursurile de încadrare în Ministerul Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare, se vor desfășura următoarele activități cu privire la îndeplinirea condițiilor de participare la concurs:
- în etapa de constituire a dosarului de recrutare, candidaţii vor transmite la adresa de email unde și-au depus cererea de înscriere, adeverinţa eliberată de medicul de familie, precum şi consimţământul informat;
- secretarul comisiei de concurs transmite medicului de unitate adeverinţa medicală, învederea analizării;
- medicul de unitate analizează datele medicale consemnate în adeverinţa medicală, precum şi corespondenţa dintre antecedentele personale patologice şi/sau afecţiunile consemnate în cuprinsul adeverinţei şi baremele medicale prevăzute la art. 3 din Anexa nr. 1 la O.M.A.I. nr. 105/2020;
- în situaţia în care antecedentele personale patologice şi/sau afecţiunile consemnate de medicul de familie se încadrează în bolile/afecţiunile medicale care determină expres inaptitudinea medicală prin raportare la baremele medicale prevăzute la art. 3 din Anexa
nr. 1 la O.M.A.I. nr.105/2020, candidaţii respectivi sunt declaraţi «INAPT» de medicul de unitate, care completează, pe verso, paragraful corespunzător din baremele medicale prevăzute la art. 3 din Anexa nr. 1 la O.M.A.I. nr.105/2020 şi consemnează NU POATE participa la concursul de încadrare în M.A.I.». În această situaţie, procedura de recrutare şi selecţie încetează;
- adeverinţa medicală completată, semnată şi parafată de medicul de unitate, se transmite prin adresă către Comisia de concurs/structura de resurse umane a unității recrutoare, care o aduce la cunoştinţa candidatului sub semnătură;
- declararea inaptitudinii nu se contestă.
Informații referitoare la procedura de înscriere la concurs:
- cererea de înscriere la concurs, copia actului de identitate, CV-ul şi Declaraţia de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare se transmit printr-un singur e-mail completate și scanate la adresa de e-mail menționată în Graficul de desfășurare a concursului, în format .PDF (ataşamentele trebuie să nu depăşească dimensiunea de 10 Mb);
- documentele depuse se denumesc în mod corespunzător, în funcţie de conţinutul acestora (ex. cerere înscriere, CV, copie C.I. etc.);
- candidaţii care depun cererile de înscriere la concurs, copia actului de identitate, CV-ul și Declaraţia de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare la adresa de e-mail menționată în Graficul de desfășurare a concursului în intervalul alocat pentru
înscriere, vor primi un e-mail de confirmare a înscrierii la aceeaşi adresă de e-mail de pe care au fost transmise documentele (în intervalul programului normal de lucru, respectiv între orele 08.00 – 16.00, ale fiecărei zile lucrătoare), prin care li se va comunica un cod unic de identificare în baza căruia se pot identifica în anunţurile postate ulterior, referitoare la desfășurarea concursului;
- celelalte documente constitutive ale dosarului de recrutare, vor fi transmise printr-un singur e-mail în volum complet, în format .PDF (ataşamentele trebuie să nu depăşească dimensiunea de 10 Mb), la adresa menționată în Graficul de desfășurare a concursului
din prezentul anunț;
- orice problemă de natură tehnică, privind transmiterea documentelor solicitate, independentă de persoana candidatului, se anunţă exclusiv telefonic la Serviciul Resurse Umane din cadrul Inspectoratului pentru Situații de Urgență “Dobrogea” al județului Constanța în scopul identificării de soluţii care să nu împiedice înscrierea candidaţilor la concurs, la numărul de telefon 0241.617.381 interior 27140/27154.Date de contact:Adresa: str. Traian nr. 68, municipiul Constanța, județul Constanța
Telefon: 0241/617381
Interior: 27154
E-mail: recrutare@isudobrogea.roGrafic concurs:Grafic concurs.pdf - Adăugat la: 14.08.2024, ora 15:26
Citește și:
Spitalul Clinic Județean de Urgență „Sfântul Apostol Andrei” Constanța angajează! Ce posturi sunt scoase la concurs
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii