Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
19:13 21 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Locuri de muncă Constanța Primăria Comunei Poarta Albă angajează șofer. Detalii

ro

21 Aug, 2024 16:25 895 Marime text
Angajare. Sursă foto: Pexels
 
Primăria comunei Poarta Albă, județul Constanța, organizează în data de 10.09.2024 (proba scrisă) la sediul sau din comuna Poarta Albă, strada Calea București, nr. 25, concurs pentru ocuparea funcției contractuale de execuție vacante de șofer I, nivel de studii - liceale absolvite cu diploma de bacalaureat sau echivalent în cadrul Compartimentului **transport intern de persoane, evidența mijloacelor de transport și coordonator trafic**.

I. Condițiile generale, sunt cele prevăzute la art. 15 din H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, respectiv.

II. Condițiile specifice de ocupare a funcției de execuție vacante sunt:

– vechime cu carnet de conducere categoria D1, D, dobândit de minimum 3 ani;
– cunoștințe de operare pe calculator: nivel minim/competente digitale.
– studii medii absolvite cu diploma de bacalaureat sau echivalentă.

Bibliografie

1. Legea nr. 53/2003 privind Codul Muncii, republicată, cu modificările si completările ulterioare;

2. OUG 195/2002 privind circulația pe drumurile publice cu modificările si completările ulterioare;
3. HG nr.1391/2006 pentru aprobarea Regulamentului de aplicare a OUG 195/2002 privind circulația pe drumurile publice cu modificările si completările ulterioare;
4. Chestionare pentru obținerea permisului de conducere auto;
5. Constituția României, republicată.

Tematica

1. De la capitolul I la capitolul X din OUG 195/2002 privind circulația pe drumurile publice cu modificările și completările ulterioare;
2. De la capitolul I la capitolul VI din HG nr. 1391/2006 pentru aprobarea Regulamentului de aplicare a OUG 195/2002 privind circulația pe drumurile publice cu modificările si completările ulterioare;

3. Chestionare pentru obținerea permisului de conducere auto
Durata normală a timpului de lucru este de 8 ore/zi, 40 ore/ săptămâna.

Facem precizarea că postul se încadrează la art. IV, alin. 1, lit. a din OUG 34/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare, prorogarea unor termene, precum și pentru modificarea si completarea unor acte normative.
 
Calendarul concursului:

VI. Calendarul de desfășurare a concursului:

a) Dosarele de înscriere la concurs se depun în termen de 10 zile lucrătoare de la data afișării anunțului, în perioada 20.08.2024 - 03.09.2024, în zilele: de luni-vineri între orele 8.00-14.00, la sediul Primăriei Poarta Albă, județul Constanța.
 
b) Selecția dosarelor se va desfășura în termen de două zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor (06.09.2024 între orele 8.00-14.00).
Depunerea contestațiilor (09.09.2024 între orele 8.00-12.00).
Soluționarea contestațiilor/afișarea rezultatelor (09.09.2024 între orele 12.00-14.00).
 
c) Proba scrisă se va desfășura în data de 10.09.2024 ora 10.00.
Depunerea contestațiilor (11.09.2024 între orele 8.00-12.00).
Soluționarea contestațiilor/afișarea rezultatelor (12.09.2024 între orele 12.00-14.00).

d) Proba de interviu se va desfășura în termen de 2 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise 13.09.2024 ora 10.00.
 
Afișarea rezultatelor: în termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului de selecție a dosarelor/în termen de o zi lucrătoare de la data finalizării probei scrise/interviu.

Depunerea contestațiilor: se realizează la compartimentul resurse umane în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului selecției dosarelor, respectiv de la data afișării rezultatului probei scrise şi/sau probei de interviu.

Soluționarea contestațiilor/ afișarea rezultatelor: în termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.

e) Rezultatele finale: se afișează la sediul Primăriei comunei Poarta Albă şi pe pagina de internet a acesteia, în termen de o zi lucrătoare de la data afișării rezultatelor soluționării contestațiilor pentru ultima probă, prin specificarea mențiunii „admis” sau „respins”.
 
Relații suplimentare la sediul: Primăriei Comunei Poarta Albă, persoană de contact: Mariana Drăguțu, telefon 0241/853228, adresa de e-mail: resurse.umane@primariapoartaalba.ro, Compartimentul Resurse Umane din cadrul aparatului de specialitate al primarului Comunei Poarta Albă, județul Constanța.
 
 

Citește și:
Angajări Constanța: Școala Gimnazială Nr. 1 Fântânele scoate la concurs un post vacant. Iată ce trebuie să faci
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii