Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
22:59 21 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Locuri de muncă Constanța Primăria Comunei Târgușor angajează. Detalii

ro

21 Aug, 2024 14:15 979 Marime text
Primăria Târgușor angajează. Sursă foto: Pexels
 
Primăria Comunei Târgușor - Județul Constanta, telefon 0241/874577, organizează concurs/examen în perioada 10 septembrie 2024 - 12 septembrie 2024, ora 10.00, în vederea ocupării funcției contractuale de conducere vacante de șef serviciu și a funcției contractuale de execuție vacante de casier din cadrul Serviciului de Alimentare cu Apă aflat în subordinea Consiliului Local Tîrgușor, județul Constanța.

Contractul individual de muncă pentru funcția contractuală de conducere șef serviciu va fi încheiat în conformitate cu prevederile Legii nr.53/2003-codul muncii, cu modificările şi completările ulterioare, pe perioadă nedeterminată, cu program de lucru de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână.

Contractul individual de muncă pentru funcția contractuală de execuție casier va fi încheiat în conformitate cu prevederile Legii nr.53/2003 - codul muncii, cu modificările şi completările ulterioare, pe perioadă nedeterminată ,cu program de lucru de 4 ore/zi, respectiv 20 ore/săptămână.

Documentele necesare înscrierii la concurs/examen sunt:

a) formular de înscriere la concurs;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.

Condiții specifice pentru ocuparea postului vacant de șef serviciu:

– Studii superioare absolvite cu diplomă de licență;
– Permis de conducere categoria B;

– Nu se solicită condiții de vechime în specialitatea studiilor.
Condiții specifice pentru ocuparea postului de casier:
– Studii medii absolvite;
– Nu se solicită condiții de vechime în specialitatea studiilor.

Bibliografie și tematică:

Bibliografie Șef Serviciu:

1. CONSTITUŢIA ROMÂNIEI - republicată;
2. ORDONANŢĂ Nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancționarea tuturor formelor de discriminare - republicată;
3. LEGE Nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse şi de tratament între femei şi bărbați - republicată;
4. Legea nr. 241/2006 a serviciului de Alimentare cu Apă și de Canalizare, republicată;
5. Regulamentul - cadru al Serviciului de alimentare cu apă și canalizare aprobat prin Ordinul președintelui ANRSC nr.88/2007;
6. Legea nr. 82/1991 a contabilității, republicată cu modificările și completările ulterioare;
7. LEGE Nr. 51/2006 din 8 martie 2006 Legea serviciilor comunitare de utilități publice - republicată;
8. Legea nr.53/2003 privind Codul Muncii, republicată cu modificările și completările ulterioare;
9. Legea nr.319/2006 a securității și sănătății în muncă;
10. Legea nr.307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor, republicată.

Tematica șef serviciu:

1. CONSTITUŢIA ROMÂNIEI - republicată:
Titlu III CAP. 5 Administrația publică - SECŢIUNEA 1 și SECTIUNEA a II a;

2. ORDONANŢĂ Nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancționarea tuturor formelor de discriminare - republicată;
CAPITOLUL II - Dispoziții speciale: SECTIUNEA I - SECTIUNEA V;

3. LEGE Nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse şi de tratament între femei şi bărbați - republicată;
CAPITOLUL I - Dispoziții generale;
CAPITOLUL II - Egalitatea de șanse şi de tratament între femei şi bărbați în domeniul muncii;

4. LEGEA nr. 241/2006 a serviciului de Alimentare cu Apă și de Canalizare, republicată:
CAPITOLUL II - Autorități şi competențe;
CAPITOLUL III - Organizarea şi funcționarea serviciului de alimentare cu apă şi de canalizare;
CAPITOLUL IV - Operatori şi utilizatori;
CAPITOLUL V - Finanțarea serviciului de alimentare cu apă şi de canalizare;
CAPITOLUL VI - Răspunderi şi sancțiuni;

5. Regulamentul - cadru al Serviciului de alimentare cu apă și canalizare aprobat prin Ordinul președintelui ANRSC nr. 88/2007:
ANEXA 1:
CAP. 1 - Dispoziții generale;
CAP. 2 - Siguranța serviciului de alimentare cu apă şi de canalizare;
CAP. 3 - Sisteme de alimentare cu apă şi de canalizare;
CAP. 4 - Serviciul de alimentare cu apă;
6. LEGEA nr.82/1991 a contabilității, republicată cu modificările și completările ulterioare:
CAPITOLUL I - Dispoziții generale;
CAPITOLUL II - Organizarea şi conducerea contabilității;
CAPITOLUL VI - Contravenții şi infracțiuni;

7. LEGEA Nr. 51/2006 din 8 martie 2006 Legea serviciilor comunitare de utilități publice-republicată
CAPITOLUL II - Autorități şi competențe -
SECŢIUNEA 1 - Autoritățile administrației publice locale;
SECŢIUNEA a 4-a - Autorități de reglementare;
CAPITOLUL III - Organizarea şi funcționarea serviciilor de utilități publice;
CAPITOLUL IV - Operatori şi utilizatori;

8. LEGEA nr.53/2003 privind Codul Muncii, republicată cu modificările și completările ulterioare;

TITLUL II - Contractul individual de muncă;
TITLUL III - Timpul de muncă şi timpul de odihnă;

9. LEGEA nr. 319/2006 a securității și sănătății în muncă:
CAPITOLUL III - Obligațiile angajatorilor;
CAPITOLUL IV - Obligațiile lucrătorilor;

10. LEGEA nr.307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor, republicată:
– CAPITOLUL I - dispoziții generale;
– CAPITOLUL II - obligații privind apărarea împotriva incendiilor;
SECTIUNEA a 2-a - obligațiile consiliului local și ale primarului;
SECTIUNEA a 6-a - obligațiile administratorului, conducătorului instituției, utilizatorului și salariatului.

Bibliografie casier:

1. CONSTITUŢIA ROMÂNIEI - republicată;
2. ORDONANŢĂ Nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancționarea tuturor formelor de discriminare - republicată;
3. LEGE Nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse şi de tratament între femei şi bărbați - republicată;
4. Legea nr. 70/2015 pentru întărirea disciplinei financiare privind operațiunile de încasări și plăți în numerar și pentru modificarea și completarea Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 193/2002 privind introducerea sistemelor moderne de plată.
5. ORDIN Nr. 2634/2015 privind documentele financiar-contabile;
6. Legea nr. 241/2006 a serviciului Public de Alimentare cu Apă și de Canalizare, republicată;
7. Regulamentul - cadru al Serviciului de alimentare cu apă și canalizare aprobat prin Ordinul președintelui ANRSC nr.88/2007.

Tematică casier:

1. CONSTITUŢIA ROMÂNIEI - republicată:
Titlu III CAP. 5 Administrația publică - SECŢIUNEA 1 și SECTIUNEA a II a;

2. ORDONANŢĂ Nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancționarea tuturor formelor de discriminare - republicată;
CAPITOLUL II - Dispoziții speciale: SECTIUNEA I - SECTIUNEA V;

3. LEGE Nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse şi de tratament între femei şi bărbați - republicată;
CAPITOLUL I - Dispoziții generale;
CAPITOLUL II - Egalitatea de șanse şi de tratament între femei şi bărbați în domeniul muncii;

4. Legea nr. 70/2015 pentru întărirea disciplinei financiare privind operațiunile de încasări și plăți în numerar și pentru modificarea și completarea Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 193/2002 privind introducerea sistemelor moderne de plată:
CAPITOLUL I - Măsuri pentru întărirea disciplinei financiare privind operațiunile de încasări şi plăți în numerar;
CAPITOLUL II - Modificarea şi completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 193/2002 privind introducerea sistemelor moderne de plată;

5. ORDIN Nr. 2634/2015 privind documentele financiar-contabile;
ANEXA 1
NORME GENERALE - de întocmire şi utilizare a documentelor financiar-contabile;

6. LEGEA nr. 241/2006 a serviciului de Alimentare cu Apă și de Canalizare, republicată:
CAPITOLUL II - Autorități şi competențe;
CAPITOLUL III - Organizarea şi funcționarea serviciului de alimentare cu apă şi de canalizare;
CAPITOLUL IV - Operatori şi utilizatori;
CAPITOLUL V - Finanțarea serviciului de alimentare cu apă şi de canalizare;
CAPITOLUL VI - Răspunderi şi sancțiuni;

7 Regulamentul - cadru al Serviciului de alimentare cu apă și canalizare aprobat prin Ordinul președintelui ANRSC nr.88/2007;
ANEXA 1: CAP. 1 - Dispoziții generale;
CAP. 4 - Serviciul de alimentare cu apă.

Dosarele de concurs se vor depune la sediul Primăriei comunei Târgușor, la secretariatul comisiei de concurs/examen, in perioada 19 august 2024 - 03 septembrie 2024 intre orele 08.00-16.00, persoană contact, doamna Nicoleta GRAMA.

Actele vor fi prezentate în copie şi în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Selecția dosarelor de înscriere la concurs/examen va avea loc în perioada 04 și 05 septembrie 2024.

Afișarea rezultatelor obținute în urma selecției dosarelor - 06 septembrie 2024 ora 09.00. Candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult 1 zi lucrătoare de la data afișării rezultatului selecției dosarelor.

Proba scrisă a concursului/examenului va avea loc în data de 10 septembrie 2024, ora 10:00.

Afișarea rezultatelor obținute la proba scrisă - 11 septembrie 2024 ora 09.00. Candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult 1 zi lucrătoare de la data afișării rezultatului la proba scrisă.

Proba interviu a concursului/examenului va avea loc în data de 12 septembrie 2024, ora 10:00.

Afișarea rezultatelor obținute la proba interviu - 12 septembrie 2024 ora 15.00. Candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult 1 zi lucrătoare de la data afișării rezultatului la proba interviu.

Data afișării rezultatelor finale ale concursului/examenului organizat, 16 septembrie 2024.
 

Citește și:
Școala Gimnazială Nr. 1 „Contraamiral Petrică Stoica Pecineaga”, județul Constanța angajează administrator patrimoniu
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii