Locuri de muncă Constanța Primăria Municipiului Mangalia scoate la concurs două posturi vacante. Detalii
Locuri de muncă Constanța: Primăria Municipiului Mangalia scoate la concurs două posturi vacante. Detalii
30 Aug, 2024 18:43
ZIUA de Constanta
4103
Marime text
Primăria Municipiului Mangalia, județul Constanța, scoate la concurs 1 post infirmier și 1 post bucătar Căminul de Bătrâni, durata normală a timpului de muncă este de 8 ore/zi - 40 ore/săptămână, contract individual de muncă pe durată.
Condiții generale și specifice pentru ocuparea posturilor:
a) are cetățenia română
b) cunoaște limba română, scris şi vorbit
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate
e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs
h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcționarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h);
i) studii generale sau medii absolvite cu diplomă de bacalaureat, calificare bucătar
j) vechime în muncă – minim 6 luni;
k) persoana să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
l) prin excepţie de la condiţia prevăzută la lit. a) din Condițiile generale, pot fi angajaţi şi cetăţeni străini, cu respectarea regimului stabilit pentru aceştia prin legislaţia specifică şi legislaţia muncii.
Dosarele de înscriere la concurs se depun în termen de 10 zile lucrătoare de la data afișării anunțului, respectiv în perioada 28.08.2024 – 10.09.2024 ora 16,00 la sediul Primăriei Municipiului Mangalia din Şos. Constanţei nr. 13, date de contact: telefon 0241/751060, int. 222, fax: 0241/755606, e-mail: resurseumane@primaria.mangalia.ro, persoană de contact: Iorga Carmina Mihaela, consilier – Serviciul Resurse Umane, Salarizare și vor conține următoarele documente:
a) formular de înscriere la concurs;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică
e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.
Copiile de pe actele prevăzute la lit. b) – e) se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea „conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.
Calendarul de desfășurare a concursului:
• Publicare anunţ: 28.08.2024
• Depunere dosare: 28.08.2024 – 10.09.2024 ora 16,00
• Afișare rezultat selecție dosare: 13.09.2024
• Termen contestație depunere dosare: 16.09.2024
• Afișare rezultat contestație selecție dosare: 17.09.2024
• Proba practică – 18.09.2024 ora 7,00 la sediul din b-dul 1 Decembrie 1918 nr. 30
• Afișare rezultat proba practică: 19.09.2024
• Termen contestație proba practică: 20.09.2024
• Afișare rezultat contestație proba practică: 23.09.2024
• Interviul: 24.09.2024 ora 10,00 la sediul din b-dul 1 Decembrie 1918 nr. 30
• Afișare rezultat interviu: 25.09.2024
• Termen contestație interviu: 26.09.2024
• Afișare rezultat contestație interviu: 27.09.2024
• Afișare rezultate finale: 30.09.2024
Citește și:
Sanatoriul Balnear şi de Recuperare Mangalia scoate la concurs funcția de director medical
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii