Noi angajări la IPJ Constanţa din sursă externă Se caută aproape 60 de oameni pentru Poliţia Rutieră şi Ordine Publică
Noi angajări la IPJ Constanţa din sursă externă: Se caută aproape 60 de oameni pentru Poliţia Rutieră şi
12 Nov, 2016 00:00
ZIUA de Constanta
17244
Marime text
Inspectoratul de Poliţie al Judeţului Constanţa se află în plină procedură de organizare a unui nou concurs de angajare din sursă externă!
În cadrul interviului online, comisarul-şef Adrian Rapotan a declarat, în calitate de inspector-şef al Inspectoratul de Poliţie al Judeţului Constanţa, că, după angajarea celor 60 de civili care au fost repartizaţi la posturile de poliţie din judeţ, în perioada următoare va urma o nouă sesiune de angajare a altor 54 de persoane.
Potrivit comisarului-şef Adrian Rapotan, viitorii angajaţi ai IPJ Constanţa vor fi repartizaţi către Poliţia Rutieră, dar şi spre Compartimentul de Siguranţă Publică.
Cei care vor să lucreze în Poliţia Rutieră sau la Compartimentul de Siguranţă Publică trebuie să depună dosare care vor cuprinde următoarele documente: cerere de înscriere şi CV, copii legalizate ale documentelor care atestă nivelul şi specializarea studiilor impuse de cerinţele postului (copii legalizate ale diplomei de Bacalaureat şi ale foii matricole), copii ale actului de identitate, ale carnetului de muncă şi, dacă este cazul, ale livretului militar, copii ale certificatului de naştere al candidatului, soţului/soţiei şi fiecărui copil, ale certificatului de căsătorie, precum şi, după caz, ale hotărârilor judecătoreşti privind starea civilă, autobiografia şi tabelul nominal cu rudele candidatului, cazierul judiciar, caracterizarea de la ultimul loc de muncă, respectiv instituţia de învăţământ, în cazul absolvenţilor, în primul an de la absolvire, trei fotografii tip buletin de identitate, două fotografii color 9 x 12 cm, fişa medicală-tip de încadrare în Ministerul Afacerilor Interne, declaraţia de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare şi copia permisului de conducere.
În cadrul interviului online, comisarul-şef Adrian Rapotan a declarat, în calitate de inspector-şef al Inspectoratul de Poliţie al Judeţului Constanţa, că, după angajarea celor 60 de civili care au fost repartizaţi la posturile de poliţie din judeţ, în perioada următoare va urma o nouă sesiune de angajare a altor 54 de persoane.
Potrivit comisarului-şef Adrian Rapotan, viitorii angajaţi ai IPJ Constanţa vor fi repartizaţi către Poliţia Rutieră, dar şi spre Compartimentul de Siguranţă Publică.
Cei care vor să lucreze în Poliţia Rutieră sau la Compartimentul de Siguranţă Publică trebuie să depună dosare care vor cuprinde următoarele documente: cerere de înscriere şi CV, copii legalizate ale documentelor care atestă nivelul şi specializarea studiilor impuse de cerinţele postului (copii legalizate ale diplomei de Bacalaureat şi ale foii matricole), copii ale actului de identitate, ale carnetului de muncă şi, dacă este cazul, ale livretului militar, copii ale certificatului de naştere al candidatului, soţului/soţiei şi fiecărui copil, ale certificatului de căsătorie, precum şi, după caz, ale hotărârilor judecătoreşti privind starea civilă, autobiografia şi tabelul nominal cu rudele candidatului, cazierul judiciar, caracterizarea de la ultimul loc de muncă, respectiv instituţia de învăţământ, în cazul absolvenţilor, în primul an de la absolvire, trei fotografii tip buletin de identitate, două fotografii color 9 x 12 cm, fişa medicală-tip de încadrare în Ministerul Afacerilor Interne, declaraţia de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare şi copia permisului de conducere.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii
- olaru verginica 16 Nov, 2016 22:26 pina cind se fac inscrieri?