Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
05:17 22 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Parchetul Curții de Apel Constanța angajează! Iată cine se încadrează

ro

04 Apr, 2023 11:56 2350 Marime text



Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Constanța organizează concurs pentru ocuparea unei funcții publice vacante de consilier, din categoria funcționarilor publici, cu studii superioare, clasa I, grad profesional superior, cu atribuții financiar-contabile și de salarizare la Departamentul economico-financiar și administrativ din cadrul Parchetului de pe lângă Tribunalul Constanța, pe perioadă nedeterminată, cu normă întreagă.
 
Durata normală a timpului de muncă va fi de 8 ore pe zi și respectiv 40 de ore pe săptămână.  
 
Proba scrisă va avea loc la data de 24 aprilie 2023, ora 10.00 și proba interviu în data de 28 aprilie 2023, ora 10.00.
 
Etapele concursului:
 
- selecția dosarelor de înscriere la concurs;
 
- proba scrisă, la data de 24.04.2023, ora 1000;
 

- interviul la data de 28.04.2023, ora 1000.
 
Se pot prezenta la următoarea probă numai candidații declarați admiși la proba precedentă.
 
Condiții generale de ocupare a funcției publice vacante:
 
Candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute de art. 465, coroborat cu art. 613 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, după cum urmează:
 
(1) a) are cetățenia română și domiciliul în România;

 
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
 
c) are vârsta de minimum 18 ani împliniți;
 
d) are capacitate deplină de exercițiu;
 
e) este apt din punct de vedere medical și psihologic să exercite o funcție publică. Atestarea stării de sănătate se face pe bază de examen medical de specialitate, de către medicul de familie, respectiv pe bază de evaluare psihologică organizată prin intermediul unităților specializate acreditate în condițiile legii;
 
f) îndeplinește condițiile de studii și vechime în specialitate prevăzute de lege pentru ocuparea funcției publice;
 
g) îndeplinește condițiile specifice, conform fișei postului, pentru ocuparea funcției publice;
 
h) nu a fost condamnată pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului sau contra autorității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni care împiedică înfăptuirea justiției, infracțiuni de fals ori a unei infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției publice, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnatorie sau dezincriminarea faptei;
 
i) nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o funcție publică sau de a exercita profesia ori activitatea în executarea căreia a săvârșit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condițiile legii;
 
j) nu a fost destituită dintr-o funcție publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;
 
k) nu a fost lucrător al Securității sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.
 
 (2) În cazul în care printre condițiile specifice prevăzute la alin. (1) lit. g) este stabilită și obținerea unui/ unei aviz/ autorizații prevăzut/ prevăzute de lege, această condiție se îndeplinește cu respectarea prevederilor legislației specifice cu privire la îndeplinirea condiției.
 
 Condiții specifice de ocupare a funcției publice vacante:
 
- studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în științe economice (Ramura de știință), din domeniul fundamental de studiu: științe sociale;
 
- minimum 7 ani de vechime în specialitatea studiilor absolvite, cf. art. 468 alin. (1) lit. c) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ (atestată în condițiile H.G. nr. 611/2008, prin carnet de muncă sau format standard de adeverință privind vechimea în muncă și în specialitatea studiilor).
 
 
Competențe specifice cf. art. 31 alin. (4) lit. a) și lit. c) din H.G. nr. 611/2008:
 
- cunoașterea unei limbi de circulație internațională, nivel mediu, se dovedește prin documente specifice emise în condițiile legii;
 
- cunoștințe de operare PC (Windows, Microsoft Office – Word, Excel), se dovedește prin documente specifice emise în condițiile legii.
 
 
 
Cerințe specifice prevăzute în fișa postului aferente funcției publice vacante de execuție, de consilier la Parchetul de pe lângă Tribunalul Constanța, după cum urmează:
 
- cunoașterea și interpretarea legislației în vigoare pentru rezolvarea sarcinilor de serviciu;
 
- disponibilitate pentru lucru în program prelungit, în anumite condiții;
 
- integritate;
 
- asumarea responsabilității;
 
- complexitatea postului în sensul cunoașterii activităților specifice în conformitate cu legislația în vigoare – formarea deprinderilor în utilizarea legislației în vigoare;
 
- efort fizic și intelectual mediu în vederea îndeplinirii cerințelor specifice postului;
 
- principialitate și comportament etic în relațiile cu superiorii și cu restul personalului.
 
 
Atribuții stabilite prin fișa postului:
 
1. întocmește documentele de plată – ordine de plată pentru cheltuielile materiale și de capital care au fost angajate, lichidate și ordonanțate;
 
2. semnează documentele de plată prin bancă sau numerar (prima semnătură);
 
3. întocmește lunar monitorizarea cheltuielilor materiale și de capital;
 
4. întocmește ordinele de deplasare, urmărește justificarea avansurilor de trezorerie acordate personalului;
 
5. urmărește situația contului 401 – „Furnizor”;
 
6. verifică documentele privind decontarea serviciilor prestate de interpreți, traducători și avocații din oficiu;
 
7. răspunde de evidența cheltuielilor aferente fondului de flagrant;
 
8. urmărește consumul lunar de timbre poștale și efectuează punctajul cu Poșta Română conform contractului în termen de 2 zile de la recepția facturii;
 
9. întocmește necesarul de credite pentru cheltuieli materiale și de capital până la termenul stabilit de P.C.A. Constanța;
 
10. ține evidența port-legitimațiilor și a insignelor conform ordinului procurorului general nr. 254/2013;
 
11. întocmește și urmărește scadențarul cheltuielilor anticipate – cont 471;
 
12. verifică reflectarea corectă a operațiunilor din modulul de materiale și imobilizări în contabilitatea instituției;
 
13. în baza hotărârilor judecătorești cu titlu executoriu, recalculează drepturile de personal cuvenite și întocmește statele de diferențe dispuse prin aceste hotărâri;
 
14. înregistrează cronologic în  contabilitate operațiunile patrimoniale de la titlul II, cu respectarea succesiunii documentelor justificative după data de întocmire sau intrarea în instituție și sistematic în conturile sintetice și analitice, cu ajutorul registrului-jurnal;
 
15. participă la organizarea inventarierii anuale a patrimoniului, precum și la valorificarea rezultatelor inventarierii;
 
16. efectuează controlul stocurilor din magazie;
 
17. în ceea ce privește activitatea de control intern managerial:
 
- colaborează la identificarea obiectivelor specifice ale compartimentului și obiectivele derivate din obiectivele generale ale instituției, acordând sprijinul necesar pentru realizarea acestei activități în cadrul compartimentului;
 
- colaborează la stabilirea procedurilor operaționale, care trebuie aplicate la nivelul compartimentului, în vederea realizării sarcinilor de serviciu, în limita competențelor și responsabilităților specifice, așa cum decurg din atribuțiile compartimentului;
 
- colaborează la inventarierea, documentelor și fluxurilor de informații care intră/ies din compartiment, procesările care au loc, destinațiile documentelor, fluxurile de comunicare între compartiment și celelalte compartimente din instituție, cu nivelele ierarhice superioare de management și cu alte entități publice;
 
- evaluează realizarea obiectivelor specifice ale compartimentului, în cadrul activității de control intern managerial;
 
18. furnizează și urmărește completarea integrală în situațiile financiare încheiate la sfârșitul anului (inclusiv în rapoarte și note explicative) a informațiilor referitoare la efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor și capitalurilor proprii și rezultatul operațiunii de inventariere.
 
19. Îndeplinește orice alte sarcini stabilite de conducerea instituției.
 
 
Dosarele de concurs vor fi depuse la sediul Parchetului de pe lângă Curtea de Apel Constanța, situat în Constanța, str. Smârdan nr. 10 C, în termen de 20 de zile de la data publicării anunțului, respectiv în perioada 20.03.2023 – 10.04.2023, în intervalul orar 08.00 - 16.00.
 
Relații suplimentare se pot obține la email: pca_constanta@mpublic.ro, la numărul de telefon 0241/618449, interior 193, fax 0241/618463 sau la sediul Parchetului de pe lângă Curtea de Apel Constanța, situat în Constanța, str. Smârdan nr. 10 C.
 
PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 
Citește și
 
Șef nou în IPJ Constanța! Iată cine este
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii