Post vacant la Consiliul Județean Constanța. Când va avea loc concursul și cine poate participa
Post vacant la Consiliul Județean Constanța. Când va avea loc concursul și cine poate participa
21 Nov, 2017 21:04
ZIUA de Constanta
2016
Marime text
Consiliul Județean Constanța organizează Ia sediul din bd. Tomis nr. 51, cam. 257, concurs pentru ocuparea funcției publice de execuție vacante:
• șef serviciu la Serviciul Administrarea Domeniului Public și privat-Autoritatea Județeană de Transport.
Concursul va avea următoarele probe:
- proba scrisă în data de 20.12.2017, ora 10.00;
- proba interviu.
Condiițile de participate Ia concurs sunt:
Candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute la art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, actualizată:
- studii: studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență – specilizare: Construcții civile, industriale și agricole;
- masterat-în domeniul administrației publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice;
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice-minimum 2 ani.
Competențe specifice:
- cunoștințe operare pe calculator-nivel bază, mediu, avansat-absolvite cu atestat, certificat, diplomă.
- limbă străină-engleză, nivel mediu-absolvit cu atestat, certificat, diplomă.
Dosarele de concurs se vor depune cam. 241, în perioada 20.11.2017-11.12.2017 și trebuie să conțină în mod obligatoriu documentele prevăzute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008 modificată și completată prin H.G. nr. 761/2017:
-formularul de înscriere prevăzut în anexa nr. 3.;
- curriculum vitae, modelul comun european;
- copia actului de identitate;
- copii ale diplomelor de studii, certificatelor și altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări;
- copie a diplomei de master sau de studii postuniversitare în domeniul administrației publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice, după caz;
- copia carnetului de muncă și, după caz, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice;
- copia adeverinței care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
- copia adeverinței care atestă starea de sănătate corespunzătoare pentru eford fizic, în cazul funcțiilor publice pentru a căror ocupare este necesară îndeplinirea unor condiții specifice care implică efort fizic și se testează prin probă suplimentară;
- cazierul judiciar;
- declarația pe proprie răspundere sau adeverință care să ateste calitatea sau lipsă calității de lucrător al Securității sau colaborator al acesteia.
Persoană de contact: Daniela Miroiu-inspector superior - telefon 0241.48.84.30, email daniela.miroiu@cjc.ro
Relații suplimentare se pot obține în programul: de luni până joi, între orele 8.00-16.30 și vineri, între orele 8.00-14.00.
Condițiile de participare la concurs și bibliografie stabilită se afișează la sediul Consiliului Județean Constanța și se publică pe pagina de Internet www.cjc.ro.
• șef serviciu la Serviciul Administrarea Domeniului Public și privat-Autoritatea Județeană de Transport.
Concursul va avea următoarele probe:
- proba scrisă în data de 20.12.2017, ora 10.00;
- proba interviu.
Condiițile de participate Ia concurs sunt:
Candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute la art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, actualizată:
- studii: studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență – specilizare: Construcții civile, industriale și agricole;
- masterat-în domeniul administrației publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice;
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice-minimum 2 ani.
Competențe specifice:
- cunoștințe operare pe calculator-nivel bază, mediu, avansat-absolvite cu atestat, certificat, diplomă.
- limbă străină-engleză, nivel mediu-absolvit cu atestat, certificat, diplomă.
Dosarele de concurs se vor depune cam. 241, în perioada 20.11.2017-11.12.2017 și trebuie să conțină în mod obligatoriu documentele prevăzute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008 modificată și completată prin H.G. nr. 761/2017:
-formularul de înscriere prevăzut în anexa nr. 3.;
- curriculum vitae, modelul comun european;
- copia actului de identitate;
- copii ale diplomelor de studii, certificatelor și altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări;
- copie a diplomei de master sau de studii postuniversitare în domeniul administrației publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice, după caz;
- copia carnetului de muncă și, după caz, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice;
- copia adeverinței care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
- copia adeverinței care atestă starea de sănătate corespunzătoare pentru eford fizic, în cazul funcțiilor publice pentru a căror ocupare este necesară îndeplinirea unor condiții specifice care implică efort fizic și se testează prin probă suplimentară;
- cazierul judiciar;
- declarația pe proprie răspundere sau adeverință care să ateste calitatea sau lipsă calității de lucrător al Securității sau colaborator al acesteia.
Persoană de contact: Daniela Miroiu-inspector superior - telefon 0241.48.84.30, email daniela.miroiu@cjc.ro
Relații suplimentare se pot obține în programul: de luni până joi, între orele 8.00-16.30 și vineri, între orele 8.00-14.00.
Condițiile de participare la concurs și bibliografie stabilită se afișează la sediul Consiliului Județean Constanța și se publică pe pagina de Internet www.cjc.ro.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii