Post vacant la Primăria Tortoman, județul Constanța
Post vacant la Primăria Tortoman, județul Constanța
31 Dec, 2018 13:51
ZIUA de Constanta
1842
Marime text
Primăria Comunei Tortoman organizează concurs pentru ocuparea următorului post vacant pe perioadă nedeterminată pentru funcţie publică:
- referent, clasa III, grad profesional debutant, în cadrul Compartimentului Buget Finanțe, Taxe și Impozite locale, Resurse Umane.
Condiţii specifice de participare la concurs:
- nivelul studiilor: studii universitare superioare de licență, absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în domeniul agricol;
- vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului: nu este cazul.
Data, ora şi locul de desfăşurare a concursului:
- proba scrisă în data de 22 ianuarie 2019, ora 10.00, la sediul din localitatea Tortoman;
- interviul, în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise, pentru participanţii admişi la proba scrisă, la sediul instituţiei.
Dosarele de înscriere se depun la sediul instituţiei în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului în Monitorul Oficial al României, Partea a III-a.
Date de contact: comuna Tortoman, sat Tortoman, strada 1 Decembrie nr. 32, judeţul Constanţa, telefon 0241.827.111, fax 0241/811850, e-mail primaria_tortoman@yahoo.com, persoana de contact Ichim Marinela-inspector asistent.
- referent, clasa III, grad profesional debutant, în cadrul Compartimentului Buget Finanțe, Taxe și Impozite locale, Resurse Umane.
Condiţii specifice de participare la concurs:
- nivelul studiilor: studii universitare superioare de licență, absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în domeniul agricol;
- vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului: nu este cazul.
Data, ora şi locul de desfăşurare a concursului:
- proba scrisă în data de 22 ianuarie 2019, ora 10.00, la sediul din localitatea Tortoman;
- interviul, în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise, pentru participanţii admişi la proba scrisă, la sediul instituţiei.
Dosarele de înscriere se depun la sediul instituţiei în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului în Monitorul Oficial al României, Partea a III-a.
Date de contact: comuna Tortoman, sat Tortoman, strada 1 Decembrie nr. 32, judeţul Constanţa, telefon 0241.827.111, fax 0241/811850, e-mail primaria_tortoman@yahoo.com, persoana de contact Ichim Marinela-inspector asistent.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii