Angajări Constanţa Post vacant la Spitalul Militar de Urgenţă „Dr. Alexandru Gafencu”
Angajări Constanţa: Post vacant la Spitalul Militar de Urgenţă „Dr. Alexandru Gafencu”
17 Dec, 2024 15:48
ZIUA de Constanta
2779
Marime text
Spitalul Militar de Urgenţă „Dr. Alexandru Gafencu” Constanţa (U.M. 02175 Constanța) din M.Ap.N. organizează concurs de ocupare a postului vacant de execuție, de personal civil contractual, pe durată nedeterminată (8 ore/zi, 40 ore/săptămână), de infirmieră în cadrul Secției anestezie și terapie intensivă.
Dosarul de concurs
a) formular de înscriere la concurs -tipizat- în care se va menţiona şi acordul persoanei care dorește să candideze, privind verificarea în vederea obţinerii autorizaţiei de acces la informaţii clasificate, corespunzător fișei postului, în condițiile în care va fi declarată „admisă” la concurs;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului, solicitate de autoritatea sau instituția publică;
e) copia carnetului de muncă, adeverinţă eliberată de angajator pentru perioada lucrată în unități sanitare, alte adeverințe care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului, ștampilate și semnate de emitent;
f) certificat de cazier judiciar în original sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar sau declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează (dată în faţa secretarului comisiei de concurs/examen). Declarația este valabilă până la data anterioară primei probe de concurs, dată la care se depune certificatul de cazier judiciar original;
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau a minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului naţional de date genetice judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile care necesită examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului (va conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii);
i) curriculum vitae, model comun european;
k) chitanță taxă înscriere concurs/examen = 50 lei (la casieria spitalului);
l) dosar plic.
Actele prevăzute la lit. b)-e) şi j) vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.
Condiții generale
Candidații trebuie să aibă are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România și să cunoască limba română, scris şi vorbit, să aibă vârsta minimă reglementată de prevederile legale și capacitate deplină de serviciu.
De asemenea, candidații trebuie să aibă o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile medicale abilitate, să îndeplinească condiţiile de studii, şi după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs.
Aceștia nu trebuie să fi fost condamnați definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unei fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care l-ar face incompatibil cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
În plus, nu trebuie să execute o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii.
Totodată, candidații nu trebuie să fi comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Condiții specifice
Candidații trebuie să fie absolvenți ai școlii generale și să aibă curs de infirmiere organizat de furnizori autorizați.
De asemenea, candidații trebuie să aibă 6 luni vechime în muncă, nivel de acces la informaţii secret de serviciu, precum şi acordul scris al candidatului privind verificarea în vederea obţinerii autorizaţiei de acces la informaţii clasificate sau a certificatului de securitate;
activitate desfăşurată în condiţii deosebite.
Calendarul concursului
Selecția dosarelor
Dată limită, ora şi locul de depunere a dosarului de concurs: 10.01.2025, ora 15.00, la sediul Spitalului Militar de Urgenţă, Bdul. Mamaia nr.96, Constanţa.
Termenul în care se afişează rezultatul selecţiei dosarelor de concurs: 14.01.2025, până la ora 15.00.
Termenul în care se pot depune contestaţiile privind rezultatul selecţiei dosarelor de concurs: 15.01.2025, până la ora 15.00.
Termenul în care se afişează rezultatele contestaţiilor selecţiei dosarelor de concurs: 16.01.2025, până la ora 15.00.
Proba practică și interviul
Datele de desfăşurare a probelor de concurs : proba practică – 17.01.2025 începând cu ora 10.00 şi interviul – 23.01.2025, începând cu ora 10.00.
Termenele în care se afişează rezultatele pentru fiecare probă: proba practică – 20.01.2025 până la ora 10.00 şi interviul – 27.01.2025, până la ora 10.00.
Termenele în care se pot depune contestaţiile: proba practică – 21.01.2025 până la ora 10.00 şi interviul – 28.01.2025, până la ora 10.00.
Termenele în care se afişează rezultatele contestaţiilor: proba practică – 22.01.2025 până la ora 15.00 şi interviul – 30.01.2025, până la ora 15.00.
Termenul în care se afişează rezultatele finale: 30.01.2025, până la ora 15.00.
Tematica și bibliografia
1. Tehnica îngrijirii bolnavului, Georgeta Baltă şi colaboratorii, Editura medicală;
2. Ordinul ministrului sănătăţii nr.1761/2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private, evaluarea eficacităţii procedurilor de curăţenie şi dezinfecţie efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecţia mâinilor în funcţie de nivelul de risc, precum şi metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare şi controlul eficienţei acestuia;
3. Ordinul ministrului sănătăţii nr.1226/2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deşeurilor rezultate din activităţile medicale şi a metodologiei de culegere a datelor pentru baza naţională de date privind deşeurile rezultate din activităţile medicale;
4. Ordinul ministrului sănătăţii publice nr. 1101/2016 din 30 septembrie 2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire şi limitare a infecţiilor asociate asistenţei medicale în unităţile sanitare;
5. Primul ajutor – manual, Societatea Naţională de Cruce Roşie;
6. Norme generale şi specifice de protecţia muncii;
7. Legea drepturilor pacientului nr. 46/21.01.2003, cu modificările şi completările ulterioare
8. Ordinul ministrului sănătăţii nr.1410/2016, privind aprobarea Normelor de aplicare a Legii drepturilor pacientului nr. 46/ 21.01.2003
NOTE:
Copiile actelor prevăzute la rubrica documente obligatorii se prezintă însoțite de documentele originale în vederea verificării conformității cu acestea;
Rezultatele probelor și comunicările privind desfășurarea concursului se afișează la avizierul Spitalului Militar de Urgență Constanța din Bulevardul Mamaia nr. 96, Constanța și pe pagina de internet smuct.ro la secțiunea Anunțuri;
Persoană de contact: lt.col. BORCEA Alin, telefon 0241660390 interior 106;
Dosarele de concurs se depun la sediul Spitalului Militar de Urgenţă Constanţa, Bdul. Mamaia nr. 96, judeţul Constanţa, în perioada 18.12.2024 – 10.01.2025, în fiecare zi lucrătoare între orele 08.00-15.00.
În cazul modificării/abrogării unor acte normative cu cel puțin 30 de zile înainte de data susținerii concursului, se consideră incluse în tematică actele normative modificatoare/înlocuitoare. Prevederile actelor normative cuprinse în bibliografie se studiază cu modificările și completările ulterioare și/sau sub formă republicată.
Citește și:
Liceul Tehnologic „Carsium” Hârșova din județul Constanța angajează. Iată postul scos la concurs
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii