Primăria comunei Lumina face angajări în cadrul Compartimentului de Audit Public
Primăria comunei Lumina face angajări în cadrul Compartimentului de Audit Public
28 Dec, 2014 13:16
ZIUA de Constanta
2920
Marime text
Primaria comunei Lumina organizează pe 22 ianuarie, un concurs de angajare pentru ocuparea funcției de auditor, clasa I în cadrul Compartimentului de Audit Public.
Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul Primăriei comunei Lumina, judeţul Constanţa.
Pentru a participa la concursul pentri ocuparea funcției publice, candidaţii trebuie să îndeplinească o serie de condiţii prevăzute de Legea privind Statutul funcţionarilor publici printre care: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor economice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minim 9 ani.
Mai multe detalii puteți afla de la Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici, precum și de la Primăria comunei Lumina.
Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul Primăriei comunei Lumina, judeţul Constanţa.
Pentru a participa la concursul pentri ocuparea funcției publice, candidaţii trebuie să îndeplinească o serie de condiţii prevăzute de Legea privind Statutul funcţionarilor publici printre care: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor economice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minim 9 ani.
Mai multe detalii puteți afla de la Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici, precum și de la Primăria comunei Lumina.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii