Primăria Comunei Lumina, județul Constanța, scoate la concurs un post vacant. Condiții de participare
Primăria Comunei Lumina, județul Constanța, scoate la concurs un post vacant. Condiții de participare
21 Dec, 2017 22:35
ZIUA de Constanta
1845
Marime text
Primăria Comunei Lumina, județul Constanța, organizează în data de 29 ianuarie 2018, ora 10.00 – proba scrisă și 31 ianuarie 2018, ora 10.00 – proba interviu, concursul de recrutare pentru următoarele funcții publice: funcția publică de conducere de șef Birou Taxe și Impozite – 1 post.
Condiții de participare:
- candidații trebuie să îndeplinească condițiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici (r2), cu modificările și completările ulterioare;
- studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată în domeniu științelor juridice sau științelor economice;
- studii de masterat sau postuniversitare cu diplomă în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice;
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice – minimum 2 ani.
Dosarele se vor depune la sediul Primăriei Comunei Lumina, în termen de 20 de zile de la publicarea anunțului în Monitorul Oficial al României, Partea a III-a.
Relații suplimentare despre conținutul dosarului și bibliografia se pot obține de la sediul instituției sau la tel. 0241.251.828, (int. 14), persoană de contact: Călin Doinița-Compartiment Resurse Umane.
Condiții de participare:
- candidații trebuie să îndeplinească condițiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici (r2), cu modificările și completările ulterioare;
- studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată în domeniu științelor juridice sau științelor economice;
- studii de masterat sau postuniversitare cu diplomă în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice;
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice – minimum 2 ani.
Dosarele se vor depune la sediul Primăriei Comunei Lumina, în termen de 20 de zile de la publicarea anunțului în Monitorul Oficial al României, Partea a III-a.
Relații suplimentare despre conținutul dosarului și bibliografia se pot obține de la sediul instituției sau la tel. 0241.251.828, (int. 14), persoană de contact: Călin Doinița-Compartiment Resurse Umane.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii