Primăria comunei Peștera a modificat datele de susținere a probelor din cadrul concursului de angajare pentru funcția de polițist local. Care este calendarul concursului
Primăria comunei Peștera a modificat datele de susținere a probelor din cadrul concursului de angajare pentru
23 Jan, 2018 23:00
ZIUA de Constanta
1780
Marime text
Primăria Comunei Peștera anunță amânarea concursului pentru ocuparea funcției publice de execuție temporar vacantă de polițist local, clasa III, grad profesional principal, din cadrul Compartimentului Poliției Locală, organizat inițial în perioada 22.01.2018 – 23.01.2018.
Concursul se va desfășura astfel:
- proba scrisă în data de 1 februarie 2018, ora 10.00;
- interviul pentru candidații admiși la proba scrisă în data de 5 februarie 2018 ora 10.00.
Condiții de participare:
- studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat;
- vechime în specialitatea studiilor: 5 ani;
- permis de conducere categoria B.
Candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute de art. 54 din Legea nr 188/1999, privind Statutul funcționarilor publici (r2).
Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul instituției în termen de 8 zile de la data publicării anunțului în Monitorul Oficial al României, Partea a III-a.
Relații suplimentare și coordonatele de contact pentru depunerea dosarelor de concurs la sediul instituției – Primăria Comunei Peștera, persoană de contact: Capriceru Mirela – referent superior, telefon/ fax 0241856872, 0786277807. E-mail: primariapestera@yahoo.com.
Citește și:
Primăria Comunei Peștera angajează polițist local. Când va avea loc concursul
Concursul se va desfășura astfel:
- proba scrisă în data de 1 februarie 2018, ora 10.00;
- interviul pentru candidații admiși la proba scrisă în data de 5 februarie 2018 ora 10.00.
Condiții de participare:
- studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat;
- vechime în specialitatea studiilor: 5 ani;
- permis de conducere categoria B.
Candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute de art. 54 din Legea nr 188/1999, privind Statutul funcționarilor publici (r2).
Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul instituției în termen de 8 zile de la data publicării anunțului în Monitorul Oficial al României, Partea a III-a.
Relații suplimentare și coordonatele de contact pentru depunerea dosarelor de concurs la sediul instituției – Primăria Comunei Peștera, persoană de contact: Capriceru Mirela – referent superior, telefon/ fax 0241856872, 0786277807. E-mail: primariapestera@yahoo.com.
Citește și:
Primăria Comunei Peștera angajează polițist local. Când va avea loc concursul
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii