Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
07:20 22 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Primăria Comunei Seimeni din județul Constanța scoate la concurs un post vacant. Nu se solicită vechime în muncă

ro

22 Oct, 2024 15:41 1158 Marime text
Foto cu rol ilustrativ, Sursa foto: Pexels
 
Primăria Comunei Seimeni cu sediul în Seimeni, strada Principală nr. 25, județul Constanta, organizează concurs, pentru ocuparea unui post contractual de Referent Debutant în cadrul Compartimentului Relații cu Publicul, Evidența Documente și Arhiva, cu normă întreagă, pe perioadă nedeterminată.

Documente solicitate 

a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.

Dosarele de înscriere


Dosarele de înscriere se depun la sediu instituţie. Informaţii la tel: 0241239174 sau la sediul instituţiei. Termenul de depunere a dosarelor este 04.11.2024, ora 15:00, la sediul instituţiei.

Condiţiile generale 

Candidații trebuie să aibă are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România și să cunoască  limba română, scris şi vorbit, să aibă  vârsta minimă reglementată de prevederile legale și capacitate  deplină de serviciu.

De asemenea, candidații trebuie să aibă o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile medicale abilitate, să îndeplinească condiţiile de studii, şi după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs.


Aceștia nu trebuie să fi fost condamnați definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unei fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care l-ar face incompatibil cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

În plus, nu trebuie să execute  o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii.

Totodată, candidații nu trebuie să fi comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

Condiţii specifice 

Candidații trebuie să aibă studii liceale, respectiv medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat. Vechimea în muncă nu se solicită.

 Bibliografie

1.Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare: Partea I, Partea a III a, Partea a VI-a: Titlul I si III;
2.Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare;
3.Ordonanta nr. 27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor, cu modificarile si completarile ulterioare;
4.Legea nr. 52/2003 privind transparenta decizionala in administratia publica, cu modificarile si completarile ulterioare;
5.Legea nr. 53/2003 – privind Codul Muncii, republicat, cu modificarile si completarile ulterioare.
6.Legea Arhivelor Naționale nr. 16/1996, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

Bibliografia va fi studiata integral.

Calendarul de desfăşurare a concursului

Selecția dosarelor
Dosarele se pot depune până la data de  4 noiembrie 2024, ora 15:00.
În data de 5 noiembrie 2024, ora 12:00, va avea loc selecția dosarelor, iar îla ora 13:00 se vor afișa rezultatele.
Contestațiile se pot depune până în data de 6 noiembrie 2024, ora 13:00, rmând ca în data de 7 noiembrie 2024 , ora 13:00, să se afișeze rezultatele contestațiilor.

Proba scrisă
Proba scrisă va fi în data de  13 noiembrie 2024, ora 09:00.
Rezultatele se vor afișa în data de 13 noiembrie 2024, ora 13:00.
Termen limită contestații la proba scrisă va fi 14 noiembrie 2024, ora 13:00, iar la ora 15:00 se for afișa rezultatel după contestații.

Interviul
Interviul va avea loc în data de15 noiembrie 2024,ora  09:00, urmând ca la ora 11:00 să se afișeze rezultatele.
În aceeași zi la ora 13:00 se vor putea depune contestațiile.
Pe urmă, la ora 15:00 se vor afișa rezultatele după contestații, iar la ora 15:30 rezultatele finale.

 
Citește și:
Direcția Regională de Drumuri și Poduri Constanța angajează inginer
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii