Primăria Hârșova face angajări. Ce post este scos la concurs și ce condiții trebuie îndeplinite
Primăria Hârșova face angajări. Ce post este scos la concurs și ce condiții trebuie îndeplinite
13 Jan, 2018 11:17
ZIUA de Constanta
3557
Marime text
Primăria Orașului Hârșova, Județul Constanța organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de conducere, vacante, de şef serviciu Serviciul Tehnic, Administrativ, întreţinere şi Reparaţii.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Hârșova, Județul Constanța, din Piața 1 Decembrie 1918, nr.1, telefon 0241/870.300, interior 123.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
- studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă;
- vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului cei puţin 10 ani;
- să deţină atestat profesional coordonator transport persoane şi transport marfă;
- să deţină permis de conducere categoriile B şi C.
- 02 februarie 2018, ora 11:00: proba scrisă;
- 05 februarie 2018, ora 11:00: proba interviu.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Hârșova, Județul Constanța, din Piața 1 Decembrie 1918, nr.1, telefon 0241/870.300, interior 123.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii