Primăria Lumina face angajări
Primăria Lumina face angajări
10 Mar, 2011 20:45
ZIUA de Constanta
1627
Marime text
Potrivit Monitorului Oficial al României, partea a III-a, nr.
79/10.03.2011, Primăria comunei Lumina organizează în data de 26 aprilie
2011 (ora
10.00 - proba scrisă, şi în 28 aprilie, ora 14.00 - interviul), concurs d
de recrutare în funcţia publică de execuţie vacantă pentru inspector,
clasa I, grad profesional asistent în cadrul Serviciului
Juridic şi Administraţie Publică, poliţist local, clasa I, grad
profesional debutant şi poliţist local, clasa I, grad profesional
asistent în cadrul Serviciului Poliţie Locală. Pentru ocuparea funcţiei
de inspector, clasa I, grad profesional asistent în cadrul Serviciului
Juridic şi Administraţie Publică,
candidaţii trebuie să aibă studii superioare de lungă durată, absolvite
cu diplomă de licenţă, în domeniul administraţie publică, agricultură;
să aibă vechime în specialitatea studiilor de
minimum un an şi să poată opera pe calculator. Pentru ocuparea
funcţiilor de poliţist local, clasa I, grad profesional debutant şi
poliţist local, clasa I, grad profesional asistent în cadrul Serviciului
Poliţie Locală, candidaţii trebuie să aibă studii superioare de lungă
durată
absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul administraţie publică,
drept; să aibă vechime în specialitatea de minimum un an; să poată opera
pe calculator şi să deţină permis de conducere categoria B. Dosarele se
vor depune
la sediul Primăriei comunei Lumina, în termen de 20 de zile de la data
publicării în Monitorul Oficial al României. Relaţii suplimentare se pot
obţine la sediul instituţiei.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii