Primăria Medgidia angajează om la compartimentul Întreținere Cimitire
Primăria Medgidia angajează om la compartimentul Întreținere Cimitire
07 Nov, 2024 10:12
ZIUA de Constanta
186
Marime text
Primăria municipiului Medgidia, județul Constanța, anunță concursul de angajare pentru postul de inspector de specialitate, grad profesional debutant, la compartimentul Întreținere Cimitire, cu durata normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 de ore pe săptămână.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conțină următoarele documente:
a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar (poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la alin. (1) lit. f), anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei practice );
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului( conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii);
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
Iată condițiile generale pentru înscrierea la concurs a candidaților:
a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Iată condițiile specifice pentru înscrierea la concurs a candidaților:
a) studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
b) cunoștințe de operare pe calculator: nivel minim;
c) vechimea în muncă – nu se solicită;
Calendarul concuruslui organizat de Primăria Medgidia:
– Publicarea anunțului: 07.11.2024
– Dosarele de concurs se depun, în perioada 07.11.2024 – 20.11.2024, interval orar 08:00 – 16:00, la sediul Direcţiei de Gestionare a Domeniului Public şi Privat Medgidia, din Municipiul Medgidia, str. Republicii, nr. 36B, județul Constanța.
– Selecția dosarelor de concurs 21.11.2024 – 22.11.2024.
– Afișarea rezultatelor selecției dosarelor de concurs 22.11.2024 până la ora 16:00.
– Depunerea contestațiilor privind rezultatul selecției dosarelor, la compartimentul resurse umane – 25.11.2024, interval orar 08:00 – 16:00.
– Soluționarea contestațiilor și comunicarea rezultatelor în data de 26.11.2024 până la ora 16:00.
– Proba scrisă 27.11.2024, ora 11.00, la sediul Direcţiei de Gestionare a Domeniului Public şi Privat Medgidia, din Municipiul Medgidia, str. Republicii, nr. 36B, județul Constanța.
– Afișarea rezultatului la proba scrisă 28.11.2024 până la ora 16:00.
– Depunerea contestațiilor privind rezultatul la proba scrisă 02.12.2024 interval orar 08:00 – 16:00.
– Soluționarea contestațiilor și comunicarea rezultatelor la proba scrisă 03.12.2024 până la ora 16:00.
– Interviul va avea loc în data de 04.12.2024 ora 11:00, la sediul la sediul Direcţiei de Gestionare a Domeniului Public şi Privat Medgidia, din Municipiul Medgidia, str. Republicii, nr. 36B, județul Constanța, se afișează obligatoriu odată cu rezultatele la proba scrisă.
– Afișarea rezultatelor la interviu 04.12.2024 până la ora 16:00.
– Depunerea contestațiilor privind rezultatul la interviu 05.12.2024 interval orar 08:00 – 16:00.
– Soluționarea contestațiilor și comunicarea rezultatelor la interviu vor avea loc în data de 06.12.2024 până la ora 14:00.
Rezultatele finale ale concursului se afișează la sediul și pe pagina de internet a instituției primaria-medgidia.ro, e-mail: office@primaria-medgidia.ro, în data de 09.12.2024, până la ora 16:00, prin specificarea mențiunii admis sau respins.
Relaţii suplimentare la secretarul comisiei de concurs, pentru primirea dosarelor de concurs: doamna Traicu Tatiana, consilier superior, Direcţia de Gestionare a Domeniului Public şi Privat Medgidia, din Municipiul Medgidia, str. Republicii, nr. 36B, județul Constanța, e-mail dgdpp@primaria-medgidia.ro, tel.0241 814085.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menționează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecția datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Angajări Constanța Primăria Municipiului Medgidia scoate la concurs un post vacant. Detalii
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii