Primăria Municipiului Constanţa organizează concurs. Iată posturile vacante!
Primăria Municipiului Constanţa organizează concurs. Iată posturile vacante!
20 Apr, 2018 14:44
ZIUA de Constanta
2457
Marime text
Primăria Municipiului Constanţa organizează concurs la sediul din bd. Tomis nr. 51 pentru ocuparea unor funcţii publice de execuție vacante în cadrul Direcției Autorizare și Sprijin Operatori Economici, astfel:
- Serviciul Contracte - inspector clasa I, grad asistent (1 post). Condiţii: studii superioare de licenţă în specialitatea ştiinţe juridice, administrative, inginerești sau economice, cunoştinţe operare calculator-nivel bază.
- Compartimentul Studii și Proiecte Economice - inspector clasa I, grad debutant (2 posturi). Condiţii: studii superioare de licenţă în specialitatea ştiinţe juridice, administrative, inginerești sau economice, cunoştinţe operare calculator- nivel bază, cunoașterea unei limbi străine (engleză nivel bază) atestată cu diplomă/certificat de absolvire, sau testare eliminatorie.
- Compartimentul Turism - inspector clasa I, grad superior (1 post). Condiţii: studii superioare de licenţă în specialitatea ştiinţe juridice, administrative sau economice, cunoştinţe operare calculator- nivel bază, cunoașterea unei limbi străine (engleză nivel bază) atestată cu diplomă/certificat de absolvire, sau testare eliminatorie.
- referent clasa III, grad principal (1 post). Condiţii: studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat, cunoştinţe operare calculator- nivel bază, cunoașterea unei limbi străine (engleză nivel bază) atestată cu diplomă/certificat de absolvire, sau testare eliminatorie.
Proba scrisă se va desfăşura în data de 21.05.2018, ora 10:00, proba de testare a competențelor lingvistice eliminatorie înainte de proba scrisă, ora 9:00 iar interviul candidaţilor admişi la data de 23.05.2018, ora 13:00. Dosarele de înscriere se depun în termen de 20 de zile de la publicarea anunțului, la sediul Primăriei Municipiului Constanţa, camera 218.
Condiţiile de participare, bibliografia, actele necesare înscrierii la concurs sunt afişate la sediul instituţiei și pe site-ul www.primaria-constanta.ro.
Date de contact: tel. 0241/488137, fax 0241/488147, e-mail resurse.umane@primaria-constanta.ro.
- Serviciul Contracte - inspector clasa I, grad asistent (1 post). Condiţii: studii superioare de licenţă în specialitatea ştiinţe juridice, administrative, inginerești sau economice, cunoştinţe operare calculator-nivel bază.
- Compartimentul Studii și Proiecte Economice - inspector clasa I, grad debutant (2 posturi). Condiţii: studii superioare de licenţă în specialitatea ştiinţe juridice, administrative, inginerești sau economice, cunoştinţe operare calculator- nivel bază, cunoașterea unei limbi străine (engleză nivel bază) atestată cu diplomă/certificat de absolvire, sau testare eliminatorie.
- Compartimentul Turism - inspector clasa I, grad superior (1 post). Condiţii: studii superioare de licenţă în specialitatea ştiinţe juridice, administrative sau economice, cunoştinţe operare calculator- nivel bază, cunoașterea unei limbi străine (engleză nivel bază) atestată cu diplomă/certificat de absolvire, sau testare eliminatorie.
- referent clasa III, grad principal (1 post). Condiţii: studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat, cunoştinţe operare calculator- nivel bază, cunoașterea unei limbi străine (engleză nivel bază) atestată cu diplomă/certificat de absolvire, sau testare eliminatorie.
Proba scrisă se va desfăşura în data de 21.05.2018, ora 10:00, proba de testare a competențelor lingvistice eliminatorie înainte de proba scrisă, ora 9:00 iar interviul candidaţilor admişi la data de 23.05.2018, ora 13:00. Dosarele de înscriere se depun în termen de 20 de zile de la publicarea anunțului, la sediul Primăriei Municipiului Constanţa, camera 218.
Condiţiile de participare, bibliografia, actele necesare înscrierii la concurs sunt afişate la sediul instituţiei și pe site-ul www.primaria-constanta.ro.
Date de contact: tel. 0241/488137, fax 0241/488147, e-mail resurse.umane@primaria-constanta.ro.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii