Primăria oraşului Băneasa face angajări. Ce posturi sunt vacante
Primăria oraşului Băneasa face angajări. Ce posturi sunt vacante
13 Apr, 2017 19:36
ZIUA de Constanta
4452
Marime text
Primăria oraşului Băneasa, organizează concurs pentru următoarele funcţii contractuale vacante pe perioadă nedeterminată aprobat prin HG 286/2011, modificat şi completat de H.G. 1027/2014 :
- o funcţie contractuală de arhivar normă întreagă
- o funcţie contractuală de inspector de specialitate manager transport persoane - ½ normă
Pentru a putea participa la concurs candidaţii trebuie să îndeplinească mai multe condiţii. Astfel, pentru postul de arhivar sunt necesare studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat şi calificare în funcţia de arhivar.
Pentru postul de inspector de specialitate -manager transport ½ normă sunt necesare studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă în specialitatea mecanică, atestat ARR manager transport persoane, experiență în specialitatea studiilor de cel puțin doi ani şi abilități de operare PC (MS Office: Word, Excell).
Dosarele de înscriere pot fi depuse în perioada 13 aprilie – 27 aprilie2017, iar selecţia dosarelor va avea loc pe 28 aprilie 2017. Proba scrisă este programată pentru data de 8 mai 2017 de la ora 10.00 la sediul Primăriei Oraşului Băneasa, iar interviul în data de 11 mai de la ora 10.00.
Informaţii suplimentare cu privire la organizarea şi desfăşurarea concursului se pot obţine de la secretarul Comisiei de examinare, telefon 0241/850.150 int. 108.
Sursa foto: ZIUA de Constanţa
- o funcţie contractuală de arhivar normă întreagă
- o funcţie contractuală de inspector de specialitate manager transport persoane - ½ normă
Pentru a putea participa la concurs candidaţii trebuie să îndeplinească mai multe condiţii. Astfel, pentru postul de arhivar sunt necesare studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat şi calificare în funcţia de arhivar.
Pentru postul de inspector de specialitate -manager transport ½ normă sunt necesare studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă în specialitatea mecanică, atestat ARR manager transport persoane, experiență în specialitatea studiilor de cel puțin doi ani şi abilități de operare PC (MS Office: Word, Excell).
Dosarele de înscriere pot fi depuse în perioada 13 aprilie – 27 aprilie2017, iar selecţia dosarelor va avea loc pe 28 aprilie 2017. Proba scrisă este programată pentru data de 8 mai 2017 de la ora 10.00 la sediul Primăriei Oraşului Băneasa, iar interviul în data de 11 mai de la ora 10.00.
Informaţii suplimentare cu privire la organizarea şi desfăşurarea concursului se pot obţine de la secretarul Comisiei de examinare, telefon 0241/850.150 int. 108.
Sursa foto: ZIUA de Constanţa
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii