Se fac angajări la Spitalul Clinic Județean Constanța!
Se fac angajări la Spitalul Clinic Județean Constanța!
20 Jul, 2024 10:31
ZIUA de Constanta
1928
Marime text
În conformitate cu prevederile H.G. nr.1336/2022 – pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă „Sfântul Apostol Andrei” Constanţa scoate la concurs următoarele posturi vacante:
Asistent medical de radiologie PL UPU SMURD – COMPARTIMENT DE IMAGISTICĂ- 6 posturi
Condiţii generale de participare la concurs:
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legatură cu serviciul, care împiedică înfaptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Condiții specifice de participare:
• asistent medical de radiologie PL
– diplomă de şcoală sanitară postliceală sau prin echivalare conform HG 797/1997;
– 2 ani vechime ca asistent medical de radiologie.
Dosarul de înscriere la concurs va conţine următoarele acte:
a) formular de înscriere la concurs, conform Anexa nr.1;
b) declaraţie de consimţământ privind prelucrarea datelor cu caracter personal conform Regulamentului (UE) 2016/679, conform Anexa nr.2
c) act de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate – copie;
d) certificat de căsătorie sau alt document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz- copie;
e) certificat de naştere – copie;
f) documente care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializari, precum şi documentele care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului – copie;
g) carnetul de muncă, adeverinţele eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocupare – copie;
h) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar (Documentul poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului, anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei practice. În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de unitate.) – original;
i) adeverinţa medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului. (Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii) – original;
j) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă ca nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane – original;
k) curriculum vitae, model comun european;
l) asigurare răspundere civilă (pentru asistenţi medicali) – copie;
m) certificat de membru OAMGMAMR (pentru asistenţi medicali) – copie;
n) adeverinţă OAMGMAMR (pentru asistenţii medicali) – original;
o) livret militar, acolo unde este cazul – copie;
p) chitanţa plată taxă concurs – original;
q) actele vor fi îndosariate într-un dosar cu şina în ordinea enumerată în anunţ.
Concursul se va desfăşura la sediul unitații, astfel:
• până la data de 05.08.2024 – ora 1200 – depunere dosare concurs
• 06.08.2024 ora 1000 – selecție dosare
• 07.08.2024 ora 1000 – afișare rezultate selecție dosare
• până la data de 08.08.2024 ora 1000 – depunere contestații la rezultatele selecției dosarelor
• 09.08.2024 – ora 1000 soluționare contestații selecție dosare
• 09.08.2024 ora 1400 – comunicare rezultate contestații selecție dosare
• 12.08.2024 – ora 1000 – proba scrisă
• 13.08.2024 – ora 1000 – afişare rezultate proba scrisă
• până la data 14.08.2024 – ora 1000 – depunere contestaţii proba scrisă
• 19.08.2024 – ora 1000 soluționare contestații proba scrisă
• 19.08.2024 – ora 1400 – afișare rezultate contestații proba scrisă
• 20.08.2024 – ora 1000 – interviu
• 21.08.2024 – ora 1000 – afișare rezultate proba interviu
• până la data 22.08.2024 ora 1000 – depunere contestații proba interviu
• 23.08.2024 – ora 1000 – soluționare contestații proba interviu
• 23.08.2024 – ora 1400 – afișare rezultate contestații proba interviu
26.08.2024 – ora 1000 – afișare rezultate finale
Dosarele de participare la concurs se depun la sediul Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă ,,Sfântul Apostol Andrei” Constanţa, B-dul Tomis, Nr. 145, Constanţa – REGISTRATURA unităţii.
BIBLIOGRAFIE:
1. A.M. Bratu, C. Zaharia – Radioimagistică medicală-Radiofizică şi tehnică – Editura Universitară „Carol Davila”, 2016;
2. „Manual de tehnică radiologică”– M. Ungureanu, Ed. Medicală, 1988;
3. „Radiologie. Manual practic”- Mircea Buruian;
2. Ordinul nr.1101/30.09.2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire şi limitare a infecţiilor asociate asistenţei medicale în unităţile sanitare;
3. Ordinul M.S.nr.1226/2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deşeurilor rezultate din activităţi medicale şi a metodologiei de culegere a datelor pentru baza naţională de date privind deşeurile rezultate din activităţi medicale;
4. Ordinul M.S.nr.1761/2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private, evaluarea eficacităţii procedurilor de curăţenie şi dezinfecţie efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecţia mâinilor în funcţie de nivelul de risc, precum şi metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare şi controlul eficienţei acestuia;
5. Fişa postului pentru asistentul medical de radiologIe si imagisitica medicala;
6. OUG 144/2008 – privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, a profesiei de moaşă şi a profesiei de asistent medical, precum şi organizarea şi funcţionarea Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România, actualizată şi modificată;
7. Legea nr.46/2003 – privind drepturile pacientului, actualizată şi modificată
8. Codul de etică si deontologie al asistentului medical generalist, al moaşei şi al asistentului medical din România, adoptat prin Hotărârea Adunării generale naţionale a Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România, publicată in Monitorul Oficial al României;
Citește și:
Angajări ConstanțaAcademia Navală „Mircea cel Bătrân” angajează informatician
Asistent medical de radiologie PL UPU SMURD – COMPARTIMENT DE IMAGISTICĂ- 6 posturi
Condiţii generale de participare la concurs:
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legatură cu serviciul, care împiedică înfaptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Condiții specifice de participare:
• asistent medical de radiologie PL
– diplomă de şcoală sanitară postliceală sau prin echivalare conform HG 797/1997;
– 2 ani vechime ca asistent medical de radiologie.
Dosarul de înscriere la concurs va conţine următoarele acte:
a) formular de înscriere la concurs, conform Anexa nr.1;
b) declaraţie de consimţământ privind prelucrarea datelor cu caracter personal conform Regulamentului (UE) 2016/679, conform Anexa nr.2
c) act de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate – copie;
d) certificat de căsătorie sau alt document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz- copie;
e) certificat de naştere – copie;
f) documente care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializari, precum şi documentele care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului – copie;
g) carnetul de muncă, adeverinţele eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocupare – copie;
h) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar (Documentul poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului, anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei practice. În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de unitate.) – original;
i) adeverinţa medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului. (Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii) – original;
j) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă ca nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane – original;
k) curriculum vitae, model comun european;
l) asigurare răspundere civilă (pentru asistenţi medicali) – copie;
m) certificat de membru OAMGMAMR (pentru asistenţi medicali) – copie;
n) adeverinţă OAMGMAMR (pentru asistenţii medicali) – original;
o) livret militar, acolo unde este cazul – copie;
p) chitanţa plată taxă concurs – original;
q) actele vor fi îndosariate într-un dosar cu şina în ordinea enumerată în anunţ.
Concursul se va desfăşura la sediul unitații, astfel:
• până la data de 05.08.2024 – ora 1200 – depunere dosare concurs
• 06.08.2024 ora 1000 – selecție dosare
• 07.08.2024 ora 1000 – afișare rezultate selecție dosare
• până la data de 08.08.2024 ora 1000 – depunere contestații la rezultatele selecției dosarelor
• 09.08.2024 – ora 1000 soluționare contestații selecție dosare
• 09.08.2024 ora 1400 – comunicare rezultate contestații selecție dosare
• 12.08.2024 – ora 1000 – proba scrisă
• 13.08.2024 – ora 1000 – afişare rezultate proba scrisă
• până la data 14.08.2024 – ora 1000 – depunere contestaţii proba scrisă
• 19.08.2024 – ora 1000 soluționare contestații proba scrisă
• 19.08.2024 – ora 1400 – afișare rezultate contestații proba scrisă
• 20.08.2024 – ora 1000 – interviu
• 21.08.2024 – ora 1000 – afișare rezultate proba interviu
• până la data 22.08.2024 ora 1000 – depunere contestații proba interviu
• 23.08.2024 – ora 1000 – soluționare contestații proba interviu
• 23.08.2024 – ora 1400 – afișare rezultate contestații proba interviu
26.08.2024 – ora 1000 – afișare rezultate finale
Dosarele de participare la concurs se depun la sediul Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă ,,Sfântul Apostol Andrei” Constanţa, B-dul Tomis, Nr. 145, Constanţa – REGISTRATURA unităţii.
BIBLIOGRAFIE:
1. A.M. Bratu, C. Zaharia – Radioimagistică medicală-Radiofizică şi tehnică – Editura Universitară „Carol Davila”, 2016;
2. „Manual de tehnică radiologică”– M. Ungureanu, Ed. Medicală, 1988;
3. „Radiologie. Manual practic”- Mircea Buruian;
2. Ordinul nr.1101/30.09.2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire şi limitare a infecţiilor asociate asistenţei medicale în unităţile sanitare;
3. Ordinul M.S.nr.1226/2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deşeurilor rezultate din activităţi medicale şi a metodologiei de culegere a datelor pentru baza naţională de date privind deşeurile rezultate din activităţi medicale;
4. Ordinul M.S.nr.1761/2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private, evaluarea eficacităţii procedurilor de curăţenie şi dezinfecţie efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecţia mâinilor în funcţie de nivelul de risc, precum şi metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare şi controlul eficienţei acestuia;
5. Fişa postului pentru asistentul medical de radiologIe si imagisitica medicala;
6. OUG 144/2008 – privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, a profesiei de moaşă şi a profesiei de asistent medical, precum şi organizarea şi funcţionarea Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România, actualizată şi modificată;
7. Legea nr.46/2003 – privind drepturile pacientului, actualizată şi modificată
8. Codul de etică si deontologie al asistentului medical generalist, al moaşei şi al asistentului medical din România, adoptat prin Hotărârea Adunării generale naţionale a Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România, publicată in Monitorul Oficial al României;
Citește și:
Angajări ConstanțaAcademia Navală „Mircea cel Bătrân” angajează informatician
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii