Serviciul de Publicitate Imobiliară Constanța caută asistent registrator. Detalii
Serviciul de Publicitate Imobiliară Constanța caută asistent registrator. Detalii
22 Jan, 2019 16:07
ZIUA de Constanta
1792
Marime text
Oficiul de Cadastru și Publicitate imobiliară Constanța organizează un concurs pentru ocuparea unui post vacant sau temporar vacant.
Serviciul de Publicitate Imobiliară Constanța are nevoie de un asistent registrator principal, gradul I. Cerințele pe care trebuie să le aibă în vedere candidații sunt: studii de specialitate, studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență, specializarea drept; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului de minimum 3 ani sau 6 luni; cunoștințe de operare PC.
Concursul va avea loc la sediul Oficiului de Cadastru și Publicitate Imobiliară Constanța, din strada Mihai Viteazu, nr. 2B, la camera de consiliu.
Cei care vor să participe la concurs trebuie să știe faptul că proba scrisă se va desfășura în data de 19 februarie, începând cu ora 10:00, iar interviul va avea loc în 25 februarie, tot de la ora 10:00.
Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conțină documentele prevăzute de art. 6 din Hotărârea Guvernului nr. 286/2011 și se vor depune la sediul Oficiului de Cadastru și Publicitate Imobiliară din Constanța în termen de 10 zile lucrătoare, respectiv până la 6 februarie, ora 16:30.
În privința altor detalii privind condițiile specifice, dar și bibliografia de concurs, acestea se regăsesc pe pagina oficială a instituției.
Serviciul de Publicitate Imobiliară Constanța are nevoie de un asistent registrator principal, gradul I. Cerințele pe care trebuie să le aibă în vedere candidații sunt: studii de specialitate, studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență, specializarea drept; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului de minimum 3 ani sau 6 luni; cunoștințe de operare PC.
Concursul va avea loc la sediul Oficiului de Cadastru și Publicitate Imobiliară Constanța, din strada Mihai Viteazu, nr. 2B, la camera de consiliu.
Cei care vor să participe la concurs trebuie să știe faptul că proba scrisă se va desfășura în data de 19 februarie, începând cu ora 10:00, iar interviul va avea loc în 25 februarie, tot de la ora 10:00.
Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conțină documentele prevăzute de art. 6 din Hotărârea Guvernului nr. 286/2011 și se vor depune la sediul Oficiului de Cadastru și Publicitate Imobiliară din Constanța în termen de 10 zile lucrătoare, respectiv până la 6 februarie, ora 16:30.
În privința altor detalii privind condițiile specifice, dar și bibliografia de concurs, acestea se regăsesc pe pagina oficială a instituției.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii