Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
23:14 21 08 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Spitalul Clinic Județean de Urgență „Sfântul Apostol Andrei” Constanța scoate la concurs mai multe posturi vacante

ro

21 Aug, 2024 21:15 252 Marime text
Spitalul Clinic Județean de Urgență „Sf. Apostol Andrei” Constanța, foto: ZIUA de Constanța
 
In conformitate cu prevederile H.G. nr.1336/2022 – pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, Spitalul Clinic Județean de Urgența „Sfăntul Apostol Andrei” Constanța scoate la concurs urmatoarele posturi vacante:
  • Comp. Ingrijiri Paliative brancardier 1
  • Sectia Clinica Cardiologie brancardier 2
  • Sectia Clinica de Medicina Interna I brancardier 3
  • Sectia Clinica Obstetrica -Ginecologie I brancardier 1
  • Sectia Clinica Urologie brancardier 1
  • Sectia de Gastroenterologie brancardier 2
  • Sectia Cl. ORL brancardier 1
  • Sectia Clinica Pediatrie brancardier 1
  • BO Chirurgie Plastica infirmiera 1
  • Sectia Clinica Chirurgie cardiovasculara infirmiera 1
  • Sectia Clinica de Medicina Interna II infirmiera 1
  • Sectia Clinica de Medicina Interna I infirmiera 1
  • Sectia Clinica Neurologie infirmiera 2
  • Sectia Clinica Obstetrica -Ginecologie II infirmiera 1
  • Posturi comune Ingrijitoare 1
  • Sectia Clinica Pediatrie muncitor necalificat 1
 
Condiţii generale de participare la concurs:

a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European si domiciliul in România;
b) cunoaşte limba româna, scris si vorbit;
c) are vârsta minima reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitațile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condițiile de studii și, dupa caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru savârşirea unei infracțiuni contra umanitații, contra statului ori contra autoritații, de serviciu sau in legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârşite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației in care a intervenit reabilitarea.

Condiții specifice de participare:
 
– Infirmiera
Condiţii de participare :
– nivelul studiilor – Școala generala
– curs de infirmiere
– vechime – minim 6 luni vechime in activitate
 
– Brancardieri
Condiţii de participare :
– nivelul studiilor – Școala generala
– vechime – nu este cazul
 
– Îngrijitoare
Condiţii de participare :
– nivelul studiilor – Școala generala
– vechime – nu este cazul
 
– Muncitor Necalificat
Condiţii de participare :
– nivelul studiilor – Școala generala
– vechime – nu este cazul
 
Dosarul de înscriere la concurs va conține urmatoarele acte :

a) formular de înscriere la concurs, conform Anexa nr.1;
b) declaratie de consimțamant privind prelucrarea datelor cu caracter personal conform Regulamentului (UE) 2016/679, conform Anexa nr.2
c) act de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate – copie;
d) certificat de casătorie sau alt document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz – copie;
e) certificat de naștere – copie;
f) documente care atestă nivelul studiilor si ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum si documentele care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului – copie;
g) carnetul de munca, adeverințele eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care sa ateste vechimea in muncă și in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea – copie;
h) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar (Documentul poate f înlocuit cu o declarație pe propria răspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor si care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului, anterior datei de susținere a probei scrise și/sau probei practice. In situația in care candidatul solicită expres in formularul de înscriere la concurs preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicita de unitate.) – original;
i) adeverința medicală care să ateste starea de sanatate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de catre unitațile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului. (Adeverința care atestă starea de sănătate conține, in clar, numărul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătații. Pentru candidații cu dizabilitați, in situația solicitarii de adaptare rezonabilă, adeverința care atestă starea de sănătate trebuie insoțita de copia certificatului de încadrare intr-un grad de handicap, emis in condițiile legii) – original;
j) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasă ca nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție sociala, precum si orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in vârstă, persoane cu dizabilitați sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane – original;
k) curriculum vitae, model comun european;
l) asigurare răspundere civila (pentru asistenți medicali) – copie;
m) certificat de membru OAMGMAMR (pentru asistenți medicali) – copie;
n) adeverința OAMGMAMR (pentru asistenții medicali) – original;
o) livret militar, acolo unde este cazul – copie;
p) chitanță plata taxă concurs – original;
q) actele vor fi îndosariate intr-un dosar cu şina in ordinea enumerata in anunț.
 
Concursul se va desfăşura la sediul unitații, astfel:

• până la data de 05.09.2024 – ora 1200 – depunere dosare concurs
• 06.09.2024 ora 1000 – selecție dosare
• 09.09.2024 ora 1000 – afișare rezultate selecție dosare
• până la data de 10.09.2024 ora 1000 – depunere contestații la rezultatele selecției dosarelor
• 11.09.2024 – ora 1000 soluționare contestații selecție dosare
• 11.09.2024 ora 1400 – comunicare rezultate contestații selecție dosare
• Pana la data de 12.09.2024 ora 1500 – depunere declaratie pe propria raspundere in vederea alegerii postului pentru proba scrisa ( a se citi NOTA)
• 16.09.2024 – ora 1100 – proba scrisă
• 17.09.2024 – ora 1000 – afişare rezultate proba scrisă
• până la data 18.09.2024 – ora 1000 – depunere contestaţii proba scrisă
• 19.09.2024 – ora 1000 soluționare contestații proba scrisă
• 20.09.2024 – ora 1000 – afișare rezultate contestații proba scrisă
• 23.09.2024 – ora 1000 – interviu
• 24.09.2024 – ora 1000 – afișare rezultate proba interviu
• până la data 25.09.2024 ora 1000 – depunere contestații proba interviu
• 26.09.2024 – ora 1000 – soluționare contestații proba interviu
• 26.09.2024 – ora 1400 – afișare rezultate contestații proba interviu
• 27.09.2024 – ora 1000 – afișare rezultate finale

Nota:

In situatia in care un candidat a depus dosar de concurs pentru mai multe posturi si este admis la selectia dosarelor pentru doua sau mai multe posturi pentru care institutia sau autoritatea publica a organizat concurs in aceeasi zi si la aceeasi ora, acesta se prezinta la proba scrisa pentru un singur post.
 
Dosarele de participare la concurs se depun la sediul Spitalului Clinic Județean de Urgența „Sfântul Apostol Andrei” , B-dul Tomis, Nr. 145, Constanța.

BIBLIOGRAFIE BRANCARDIER
 
1. Ordinul Ministerului Sanatatii nr. 1101/2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire si limitare a infectiilor asociate asistentei medicale in unitati sanitare.
2. Ordin Ministerului Sanatatii nr. 1226 /2012 privind aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deseurilor rezultate din activitati medicale si a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza nationala de date privind deseurile rezultate din activitati medicale
3. Ordinul nr. 1.761/14 septembrie 2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curățarea, dezinfecția și sterilizarea în unitățile sanitare publice și private, evaluarea eficacității procedurilor de curățenie și dezinfecție efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecția mâinilor în funcție de nivelul de risc, precum și metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare și controlul eficienței acestuia, publicat în Monitorul Oficial al României, partea I, nr. 882 din 14 septembrie 2021, cu modificările şi completările ulterioare;
4. Legea nr 46/2003 – Legea drepturilor pacientului
5. Fisa postului
6. Programul National de Pregatire al Infirmierelor. Note de curs, elaborat de OAMGMAMR 2012

MODUL III. TEHNICI DE ÎNGRIJIRE

A. Îngrijiri Generale ale Pacienţilor – 6. Noţiuni de Prim Ajutor – SUPORTUL VITAL DE BAZĂ LA ADULT

B. Ingrijiri ale pacientilor: – pozitia pacientului in pat;
– mobilizarea pacientului;
– transportul si insotirea pacientilor.
BIBLIOGRAFIE INFIRMIERE
 
1. Ordinul Ministerului Sanatatii nr. 1101/2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire si limitare a infectiilor asociate asistentei medicale in unitati sanitare.
2. Ordin Ministerului Sanatatii nr. 1226 /2012 privind aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deseurilor rezultate din activitati medicale si a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza nationala de date privind deseurile rezultate din activitati medicale
3. Ordinul nr. 1.761/14 septembrie 2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curățarea, dezinfecția și sterilizarea în unitățile sanitare publice și private, evaluarea eficacității procedurilor de curățenie și dezinfecție efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecția mâinilor în funcție de nivelul de risc, precum și metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare și controlul eficienței acestuia, publicat în Monitorul Oficial al României, partea I, nr. 882 din 14 septembrie 2021, cu modificările şi completările ulterioare;
4. Legea nr 46/2003 – Legea drepturilor pacientului
5. Fisa postului
6. Programul National de Pregatire al Infirmierelor. Note de curs, elaborat de OAMGMAMR 2012

MODUL III. TEHNICI DE ÎNGRIJIRE

A. Îngrijiri Generale ale Pacienţilor – 6. Noţiuni de Prim Ajutor – SUPORTUL VITAL DE BAZĂ LA ADULT

B. Îngrijiri ale Pacienţilor
1. Schimbarea lenjeriei de pat şi lenjeriei personale.
2. Toaleta pacientului. Igiena corporală şi vestimentară.
3. Poziţia pacientului în pat
4. Mobilizarea pacientului
5. Transportul şi însoţirea pacienţilor
6. Prevenirea escarelor
7. Colectarea produselor fiziologice şi patologice

BIBLIOGRAFIE INGRIJITOARE
 
1. Ordinul Ministerului Sanatatii nr. 1101/2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire si limitare a infectiilor asociate asistentei medicale in unitati sanitare.
2. Ordin Ministerului Sanatatii nr. 1226 /2012 privind aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deseurilor rezultate din activitati medicale si a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza nationala de date privind deseurile rezultate din activitati medicale
3. Ordinul nr. 1.761/14 septembrie 2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curățarea, dezinfecția și sterilizarea în unitățile sanitare publice și private, evaluarea eficacității procedurilor de curățenie și dezinfecție efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecția mâinilor în funcție de nivelul de risc, precum și metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare și controlul eficienței acestuia, publicat în Monitorul Oficial al României, partea I, nr. 882 din 14 septembrie 2021, cu modificările şi completările ulterioare;
4. Legea nr 46/2003 – Legea drepturilor pacientului
5. Fisa postului
6. Programul National de Pregatire al Infirmierelor. Note de curs, elaborat de OAMGMAMR 2012

MODUL III. TEHNICI DE ÎNGRIJIRE

A. Îngrijiri Generale ale Pacienţilor – 6. Noţiuni de Prim Ajutor – SUPORTUL VITAL DE BAZĂ LA ADULT
 
BIBLIOGRAFIE MUNCITOR NECALIFICAT
 
1. Ordinul Ministerului Sanatatii nr. 1101/2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire si limitare a infectiilor asociate asistentei medicale in unitati sanitare.
2. Ordin Ministerului Sanatatii nr. 1226 /2012 privind aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deseurilor rezultate din activitati medicale si a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza nationala de date privind deseurile rezultate din activitati medicale
3. Ordinul nr. 1.761/14 septembrie 2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curățarea, dezinfecția și sterilizarea în unitățile sanitare publice și private, evaluarea eficacității procedurilor de curățenie și dezinfecție efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecția mâinilor în funcție de nivelul de risc, precum și metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare și controlul eficienței acestuia, publicat în Monitorul Oficial al României, partea I, nr. 882 din 14 septembrie 2021, cu modificările şi completările ulterioare;
4. Legea nr 46/2003 – Legea drepturilor pacientului
5. Fisa postului
6. Programul National de Pregatire al Infirmierelor. Note de curs, elaborat de OAMGMAMR 2012

MODUL III. TEHNICI DE ÎNGRIJIRE

A. Îngrijiri Generale ale Pacienţilor – 6. Noţiuni de Prim Ajutor – SUPORTUL VITAL DE BAZĂ LA ADULT
 
În conformitate cu prevederile H.G. nr.1336/2022 – pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă „Sfântul Apostol Andrei” Constanţa scoate la concurs următoarele posturi vacante:
– 1 post registrator medical – sectia clinica radiologie si imagistica medicala
– 1 post registrator medical – serviciul social si dietetica – posturi comune
– 1 post registrator medical – SESM – sectia pediatrie 1
– 1 post registrator medical – SESM – sectia obstetrica ginecologie II
– 1 post registrator medical – SESM – sectia medicala II
 
Condiţii generale de participare la concurs:

a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minima reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzatoare postului pentru care candidează, atestata pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, dupa caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legatură cu serviciul, care împiedică înfaptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

Condiţii specifice de participare:

• registrator medical
– diplomă de bacalaureat;
– certificat competenţe digitale sau atestat ECDL;
– 2 ani vechime în muncă.
 
Dosarul de înscriere la concurs va conţine următoarele acte :

a) formular de înscriere la concurs, conform Anexa nr.1;
b) declaraţie de consimţământ privind prelucrarea datelor cu caracter personal conform Regulamentului (UE) 2016/679, conform Anexa nr.2
c) act de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate – copie;
d) certificat de căsătorie sau alt document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz – copie;
e) certificat de naştere – copie;
f) documente care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializari, precum şi documentele care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului – copie;
g) carnetul de muncă, adeverinţele eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocupare – copie;
h) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar (Documentul poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului, anterior datei de sustinere a probei scrise si/sau probei practice. In situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicita de unitate.) – original;
i) adeverinţa medicală care să ateste starea de sănătate corespunzatoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de catre unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului. (Adeverinţa care atesta starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii) – original;
j) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasa ca nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane – original;
k) curriculum vitae, model comun european;
l) livret militar, acolo unde este cazul – copie;
m) chitanţa plata taxă concurs – original;
n) actele vor fi îndosariate într-un dosar cu şina în ordinea enumerată în anunţ.
 
Concursul se va desfăşura la sediul unitații, astfel:

• până la data de 05.09.2024 – ora 1200 – depunere dosare concurs
• 06.09.2024 ora 1000 – selecție dosare
• 09.09.2024 ora 1000 – afișare rezultate selecție dosare
• până la data de 10.09.2024 ora 1000 – depunere contestații la rezultatele selecției dosarelor
• 11.09.2024 – ora 1000 soluționare contestații selecție dosare
• 12.09.2024 ora 1000 – comunicare rezultate contestații selecție dosare
• 13.09.2024 ora 1000 – depunere declaratie pe propria raspundere in vederea alegerii postului pentru proba scrisa (a se citi NOTA)
• 16.09.2024 – ora 1100 – proba scrisă
• 17.09.2024 – ora 1000 – afişare rezultate proba scrisă
• până la data 18.09.2024 – ora 1000 – depunere contestaţii proba scrisă
• 19.09.2024 – ora 1000 soluționare contestații proba scrisă
• 20.09.2024 – ora 1000 – afișare rezultate contestații proba scrisă
• 23.09.2024 – ora 1000 – interviu
• 24.09.2024 – ora 1000 – afișare rezultate proba interviu
• până la data 25.09.2024 ora 1000 – depunere contestații proba interviu
• 26.09.2024 – ora 1000 – soluționare contestații proba interviu
• 26.09.2024 – ora 1400 – afișare rezultate contestații proba interviu
• 27.09.2024 – ora 1000 – afișare rezultate finale
 
Nota:

• In situatia in care un candidat a depus dosar de concurs pentru mai multe posturi si este admis la selectia dosarelor pentru doua sau mai multe posturi pentru care institutia sau autoritatea publica a organizat concurs in aceeasi zi si la aceeasi ora, acesta se prezinta la proba scrisa pentru un singur post.
 
Dosarele de participare la concurs se depun la sediul Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă ,,Sfântul Apostol Andrei” Constanţa, B-dul Tomis, Nr. 145, Constanţa – REGISTRATURA unităţii.
 
BIBLIOGRAFIE REGISTRATOR MEDICAL
 
1) Ordinul nr. 1782/2006 privind înregistrarea şi raportarea statistică a pacienţilor care primesc servicii medicale în regim de spitalizare continuă şi spitalizare de zi;
2) Ordinul nr. 641/2021 privind aprobarea regulilor de confirmare din punctul de vedere al datelor clinice şi medicale la nivel de pacient pentru cazurile spitalizate în regim de spitalizare continuă şi de zi, precum şi a metodologiei de evaluare a cazurilor neconfirmate din punctul de vedere al datelor clinice şi medicale pentru care se solicită reconfirmarea;
3) Legea nr. 46/2003 – Legea drepturilor pacientului;
4) Ordinul ministrului sănătăţii nr. 1410/12.12.2016 privind aplicarea Normelor de aplicare a Legii drepturilor pacientului nr. 46/2003
5) Legea nr. 95/2006 – privind reforma în domeniul sănătăţii
Titlul VII – spitale
Titlul VIII – capitolul II Secţiunea 1 – persoanele asigurate
– dovada calităţii de asigurat
6) OMS 1101/2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire si limitare a infectiilor asociate asistentei medicale in unitati sanitare.
7) ECDL/Certificat de competențe digitale: Utilizarea computerului, Instrumente online, Editare text, Calcul tabelar
 
 
Citește și:
Angajări Constanța: Școala Gimnazială Nr. 1 Târgușor angajează administrator patrimoniu
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii