Spitalul Județean Constanța angajează asistenți medicali. Până când poți să depui dosarul
Spitalul Județean Constanța angajează asistenți medicali. Până când poți să depui dosarul
05 Sep, 2024 11:14
ZIUA de Constanta
1729
Marime text
Spitalul Clinic Județean de Urgență „Sfântul Apostol Andrei” Constanța scoate la concurs mai multe posturi vacante.
Este vorba despre: asistent medical generalist principal PL – UPU SMURD (2 posturi), secția chirurgie generală II (1 post), secția clinică chirurgie și ortopedie infantilă (1 post), secția neonatologie (1 post), secția clinică pediatrie TA (1 post) și secția clinică obstetrică ginecologie II (1 post); asistent medical generalist PL – secția clinică cardiologie (1 post), secția clinică chirurgie generală I (1 post), secția clinică chirurgie plastică, microchirurgie reconstructivă (2 posturi), secția clinică medicină internă II (1 post), secția neonatologie (2 posturi), secția neonatologie TI (1 post), secția clinică pediatrie TA (1 post) și secția clinică ortopedie și traumatologie (1 post); asistent medical de radiologie PL – laborator clinic radiologie și imagistică medicală (2 posturi); asistent medical de laborator PL – serviciul clinic județean de medicină legală (2 posturi); asistent medical balneofizioterapie PL - laborator recuperare medicină fizică și balneologie str. Ștefan cel Mare nr. 133 (1 post) și asistent medical principal balneofizioterapie PL - laborator recuperare medicină fizică și balneologie str. Ștefan cel Mare nr. 133 (1 post).
Condiţiile generale de participare la concurs sunt:
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legatură cu serviciul, care împiedică înfaptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Condițiile specifice de participare sunt:
• asistent medical generalist principal PL
– diplomă de şcoală sanitară postliceală sau prin echivalare conform HG 797/1997;
– 5 ani vechime ca asistent medical generalist;
– certificat grad principal.
• asistent medical generalist PL
– diplomă de şcoală sanitară postliceală sau prin echivalare conform HG 797/1997;
– 2 ani vechime ca asistent medical generalist.
• asistent medical de radiologie PL
– diplomă de şcoală sanitară postliceală sau prin echivalare conform HG 797/1997;
– 2 ani vechime ca asistent medical de radiologie.
• asistent medical de radiologie PL
– diplomă de şcoală sanitară postliceală sau prin echivalare conform HG 797/1997;
– 2 ani vechime ca asistent medical de radiologie.
– certificat de formare profesionala in screeningul mamar pentru depistarea precoce a cancerului mamar
• asistent medical de laborator PL
– diplomă de şcoală sanitară postliceală sau prin echivalare conform HG 797/1997;
– 2 ani vechime ca asistent medical de radiologie.
• asistent medical balneofizioterapie principal PL
– diplomă de şcoală sanitară postliceală sau prin echivalare conform HG 797/1997;
– 5 ani vechime ca asistent medical BFT;
– certificat grad principal.
• asistent medical balneofizioterapie PL
– diplomă de şcoală sanitară postliceală sau prin echivalare conform HG 797/1997;
– 2 ani vechime ca asistent medical BFT.
Dosarul de înscriere la concurs va conţine următoarele acte :
a) formular de înscriere la concurs, conform Anexa nr.1;
b) declaraţie de consimţământ privind prelucrarea datelor cu caracter personal conform Regulamentului (UE) 2016/679, conform Anexa nr.2
c) act de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate – copie;
d) certificat de căsătorie sau alt document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz – copie;
e) certificat de naştere – copie;
f) documente care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializari, precum şi documentele care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului – copie;
g) carnetul de muncă, adeverinţele eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocupare – copie;
h) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar (Documentul poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului, anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei practice. În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de unitate.) – original;
i) adeverinţa medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului. (Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii) – original;
j) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă ca nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane – original;
k) curriculum vitae, model comun european;
l) asigurare răspundere civilă (pentru asistenţi medicali) – copie;
m) certificat de membru OAMGMAMR (pentru asistenţi medicali) – copie;
n) adeverinţă OAMGMAMR (pentru asistenţii medicali) – original;
o) livret militar, acolo unde este cazul – copie;
p) chitanţa plată taxă concurs – original;
q) actele vor fi îndosariate într-un dosar cu şina în ordinea enumerată în anunţ.
Concursul se va desfăşura la sediul unitații, astfel :
• până la data de 19.09.2024 – ora 1200 – depunere dosare concurs
• 20.09.2024 ora 1000 – selecție dosare
• 23.09.2024 ora 1000 – afișare rezultate selecție dosare
• până la data de 24.09.2024 ora 1000 – depunere contestații la rezultatele selecției dosarelor
• 25.09.2024 – ora 1000 soluționare contestații selecție dosare
• 26.09.2024 ora 1000 – comunicare rezultate contestații selecție dosare
• 27.09.2024 ora 1000 – depunere declaratie pe propria raspundere in vederea alegerii postului pentru proba scrisa ( a se citi NOTA)
• 30.09.2024 – ora 1100 – proba scrisă
• 01.10.2024 – ora 1000 – afişare rezultate proba scrisă
• până la data 02.10.2024 – ora 1000 – depunere contestaţii proba scrisă
• 03.10.2024 – ora 1000 soluționare contestații proba scrisă
• 04.10.2024 – ora 1000 – afișare rezultate contestații proba scrisă
• 07.10.2024 – ora 1000 – interviu
• 08.10.2024 – ora 1000 – afișare rezultate proba interviu
• până la data 09.10.2024 ora 1000 – depunere contestații proba interviu
• 10.10.2024 – ora 1000 – soluționare contestații proba interviu
• 10.10.2024 – ora 1400 – afișare rezultate contestații proba interviu
11.10.2024 – ora 1000 – afișare rezultate finale
În situația în care un candidat a depus dosar de concurs pentru mai multe posturi și este admis la selecția dosarelor pentru două sau mai multe posturi pentru care instituția sau autoritatea publică a organizat concurs în aceeași zi și la aceeași oră, acesta se prezintă la proba scrisă pentru un singur post.
Dosarele de participare la concurs se depun la sediul Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă ,,Sfântul Apostol Andrei” Constanţa, B-dul Tomis, Nr. 145, Constanţa – REGISTRATURA unităţii.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Spitalul Clinic Județean de Urgență Constanța scoate la concurs două posturi. Îți trebuie experiență de peste șase ani
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii