Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
09:01 13 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Vrei să lucrezi în Serviciul de Informații Externe? Sunt vacante 85 de posturi. Avem toate detaliile

ro

28 Mar, 2017 11:00 11379 Marime text
Serviciul de Informații Externe organizează, începând cu data de 02 aprilie, un proces de selecție pentru ocuparea a 40 de posturi de ofițeri operativi, 15 posturi de ofițeri specialiști limbi străine și 30 posturi de ofițeri specialiști IT.

Dosarele se vor putea depune electronic, în intervalul 02 - 30 aprilie, pe site-ul Serviciului de Informații Externe.

Candidații eligibili vor participa, în București, la interviuri și diferite etape de evaluare (psihologică, profesională/ aptitudinală, medicală), de testare a cunoștințelor de cultură generală și a limbii străine cunoscute.

Având în vedere specificul instituției, pentru candidații declarați admiși, încadrarea este condiționată de obținerea avizului pentru acces la informații clasificate.

OFIȚERI OPERATIVI

Descrierea activității operative:

Fenomene precum terorismul, crima organizată, proliferarea armelor de distrugere în masă nu numai că tind să se generalizeze, dar îmbracă forme tot mai sofisticate de manifestare, combaterea lor devenind prioritară pentru toate statele lumii. În acest context, Serviciul de Informații Externe constituie cea mai avansata linie de apărare a securității naționale.

Misiunea unui ofițer operativ este reprezentată de obținerea de informații secrete/ confidențiale din afara țării, care asigură baza de decizie a autorităților statului, contribuie la avertizarea timpurie asupra riscurilor și amenințărilor la adresa securității naționale și permit desfășurarea de operațiuni pentru apărarea și promovarea intereselor României.

Ofițerii operativi sunt oameni inteligenți, educați, bine pregătiți, antrenați în Serviciul de Informații Externe să își croiască drum către persoanele, locurile și mediile în care se găsesc informații de interes pentru siguranța națională.

Oferta domeniul operativ:

În Serviciul de Informații Externe:
  • vei avea șansa de a lucra în exterior, în medii multiculturale și satisfacția de a contribui la ceea ce contează pentru țara ta;
  • vei desfășura o activitate dinamică, provocatoare, care te va ține permanent conectat la evenimentele internaționale și vei participa în mod direct la îndeplinirea obiectivelor strategice;
  • vei face parte dintr-o echipă unică, profesionistă, formată din oameni diferiți, cu pregătire variată, dispuși să-și împărtășească experiențele și să te ajute să privești din perspective multiple contextul global;
  • îți vei valorifica experiența și inițiativa personală într-un mediu stabil; poți să-ți construiești o carieră pe baza implicării și a performanțelor proprii;
  • vei beneficia de formare profesională complexă, de stagii de pregătire și cursuri de perfecționare a limbilor străine;
  • vei avea un pachet salarial motivant;
  • îți vor fi recompensate rezultatele profesionale;
  • îți vor fi asigurate servicii medicale profesioniste, în cadrul centrului medical propriu.
Cerințe pentru domeniul operativ:
  • să fie absolvenți de studii superioare de lungă durată sau de ciclul II Bologna, cu mediile anilor de studii și a examenelor de licență/ disertație de minim 7,00;
  • să cunoască o limbă străină de circulație internațională la nivel minim B1 superior;
  • să manifeste interes pentru contextul internațional;
  • constituie un avantaj experiențele internaționale de tip Work & Travel, burse de studii, stagii de practică, activități de voluntariat, participări la conferințe;
  • să aibă cetățenie română și domiciliul stabil în România;
  • să nu aibă cazier judiciar și fiscal;
  • să fie de acord ca, odată cu încadrarea, să nu facă parte din partide, formațiuni sau organizații politice;
  • să fie de acord ca, odată cu încadrarea, să renunțe la calitatea de asociat unic ori majoritar/ la administrarea sau conducerea unor organizații ori societăți comerciale;
  • să aibă vârsta de maxim 35 ani;
  • să aibă o stare de sănătate bună.
Conținutul dosarului * :
  • formularul de înscriere (completat integral);
  • curriculum vitae;
  • scrisoarea de intenție („descrie, în maxim 500 de cuvinte, în limba română, cum experiența ta, calificările și competențele pe care le ai se potrivesc cu postul de ofițer operativ” );
  • copii ale diplomelor de licență/ master și a suplimentelor acestora sau adeverințe din care să rezulte mediile obținute în anii de studii și la examenele finale;
  • copie carte de identitate;
  • adeverință medicală eliberată de medicul de familie, în anul în curs, din care să rezulte că nu se află în evidență cu boli cronice/ neuropsihice;
  • facultativ - copii atestate de limbă străină recunoscute la nivel internațional (de ex. Cambridge, TEOFL, IELTS, DALF/ DELF, DELE);
* Copiile documentelor solicitate nu trebuie legalizate. Formularul de înscriere și modelul de curriculum vitae vor fi publicate pe site până la data de 02.04.2017.

OFIȚERI SPECIALIȘTI LIMBI STRĂINE

Descrierea activității de specialist limbi străine:

Un specialist de limbi străine desfășoară sarcini de traducere, interpretariat, translație, oferă suport lingvistic prin participarea la întâlniri oficiale și realizează documentare asupra istoriei, culturilor și tradițiilor, evenimentelor aferente spațiilor de interes pentru Serviciul de Informații Externe.


Oferta pentru specialiști limbi străine:

În Serviciul de Informații Externe:
  • vei realiza sarcini de traduceri, interpretariat și translație într-o instituție unică în România;
  • vei asigura suport și activitatea ta va fi valorificată în cadrul unor acțiuni și misiuni specifice ale Serviciului de Informații Externe;
  • vei putea utiliza cunoștințele tale de limbi străine și vei avea un rol determinant în cadrul unor task force-uri constituite pentru monitorizarea unor evenimente/ situații de criză;
  • îți vei putea utiliza experiența și inițiativa personală, într-un mediu stabil, conectat permanent la evenimentele internaționale; poți să-ți construiești o carieră pe baza implicării și a performanțelor proprii;
  • vei beneficia de formare profesională complexă realizată prin stagii de pregătire și cursuri de perfecționare a limbilor străine cunoscute și învățarea altora noi, în țară și în străinătate;
  • vei avea un pachet salarial motivant;
  • îți vor fi recompensate performanțele profesionale;
  • îți vor fi asigurate servicii medicale profesioniste, în cadrul centrului medical propriu.
Cerințe pentru specialiști limbi străine:
  • să fie absolvenți de studii superioare de profil minim ciclul I Bologna (cei care au absolvit doar studii de licență au obligația de a parcurge ulterior un program de master), cu mediile anilor de studii și a examenelor de licență/ disertație de minim 7,00;
  • să cunoască o limbă străină de circulație internațională la nivel minim C1 și una la nivel minim B2 superior; constituie un avantaj cunoașterea limbilor rare
  • să aibă cetățenie română și domiciliul stabil în România;
  • să nu aibă cazier judiciar și fiscal;
  • să fie de acord ca, odată cu încadrarea, să nu facă parte din partide, formațiuni sau organizații politice;
  • să fie de acord ca, odată cu încadrarea, să renunțe la calitatea de asociat unic ori majoritar/ la administrarea sau conducerea unor organizații ori societăți comerciale;
  • să aibă vârsta de maxim 35 ani;
  • să aibă o stare de sănătate bună.
Conținutul dosarului * :
  • formularul de înscriere (completat integral);
  • curriculum vitae;
  • scrisoarea de intenție („descrie, în maxim 500 de cuvinte, în limba română, cum experiența ta, calificările și competențele pe care le ai se potrivesc cu specialist limbi străine”);
  • copii ale diplomelor de licență/ master și a suplimentelor acestora sau adeverințe din care să rezulte mediile obținute în anii de studii și la examenele finale;
  • copie carte de identitate;
  • adeverință medicală eliberată de medicul de familie, în anul în curs, din care să rezulte că nu se află în evidență cu boli cronice/ neuropsihice;
  • facultativ - copii atestate de limbă străină recunoscute la nivel internațional (de ex. Cambridge, TEOFL, IELTS, DALF/ DELF, DELE).
* Copiile documentelor solicitate nu trebuie legalizate. Formularul de înscriere și modelul de curriculum vitae vor fi publicate pe site până la data de 02.04.2017.

OFIȚERI SPECIALIȘTI IT

Descrierea activității de specialist IT:

Un specialist IT dezvoltă aplicații - inclusiv de hacking (offensive security), asigură securitatea IT a sistemelor informatice, administrează centre de date și rețele de calculatoare, studiază tendințele din domeniu, pe care le testează și implementează în soluții tehnice de top pentru Serviciul de Informații Externe.

Oferta pentru specialiști IT:


În Serviciul de Informații Externe:
  • îți vei utiliza cunoștințele și abilitățile tehnice într-un mediu inovator, cu provocări unice, utilizând echipamente de ultimă generație;
  • ideile tale pot contribui decisiv la evoluția domeniului IT&C în instituție;
  • vei fi implicat în proiecte noi, inedite, inclusiv tipul celor care presupun identificarea de vulnerabilități tehnice;
  • datorită specificului instituțional, vei avea parte de provocări profesionale pe care nu le vei accesa în altă organizație;
  • vei desfășura operațiuni tehnice de înaltă specializare pentru susținerea activității de informații externe;
  • vei beneficia de formare profesională continuă, realizată prin stagii de pregătire și cursuri de perfecționare în țară și în străinătate și vei avea parte de îndrumarea profesională a cadrelor cu experiență;
  • vei avea un pachet salarial motivant;
  • vei face parte dintr-un colectiv deschis, orientat spre rezolvarea practică a problemelor;
  • îți vor fi asigurate servicii medicale profesioniste, în cadrul centrului medical propriu.
Cerințe pentru specialiști IT:
  • să fie absolvenți de studii superioare de profil minim ciclul I Bologna (cei care au absolvit doar studii de licență au obligația de a parcurge ulterior un program de master), cu mediile anilor de studii și a examenelor de licență/ disertație de minim 7,00;
  • constituie un avantaj certificările recunoscute în plan internațional și stagiile de practică desfășurate în companiile de profil;
  • să aibă cetățenie română și domiciliul stabil în România;
  • să nu aibă cazier judiciar și fiscal;
  • să fie de acord ca, odată cu încadrarea, să nu facă parte din partide, formațiuni sau organizații politice;
  • să fie de acord ca, odată cu încadrarea, să renunțe la calitatea de asociat unic ori majoritar/ la administrarea sau conducerea unor organizații ori societăți comerciale;
  • să aibă vârsta de maxim 35 ani;
  • să aibă o stare de sănătate bună.
Conținutul dosarului:
  • formularul de înscriere (completat integral);
  • curriculum vitae;
  • scrisoarea de intenție („descrie, în maxim 500 de cuvinte, în limba română, cum experiența ta, calificările și competențele pe care le ai se potrivesc cu postul de ofițer specialist IT”);
  • copii ale diplomelor de licență/ master și a suplimentelor acestora sau adeverințe din care să rezulte mediile obținute în anii de studii și la examenele finale;
  • copie carte de identitate;
  • adeverință medicală eliberată de medicul de familie, în anul în curs, din care să rezulte că nu se află în evidență cu boli cronice/ neuropsihice.
* Copiile documentelor solicitate nu trebuie legalizate. Formularul de înscriere și modelul de curriculum vitae vor fi publicate pe site până la data de 02.04.2017.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii