Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
19:56 21 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Vrei să te angajezi la Centrul Regional de Transfuzii Sanguine Constanţa? Instituția anunță un post vacant

ro

20 Nov, 2024 16:20 2198 Marime text
Având în vedere prevederile Hotărârii Guvernului nr. 1336/2022, pentru aprobarea Regulamentului – cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, Centrul Regional de Transfuzii Sanguine Constanţa cu sediul in Constanţa str. Nicolae Iorga nr. 85 organizează concurs/examen pentru ocuparea unui post vacant de Administrator I (M) perioadă nedeterminată, cu durata timpului de lucru de 8 ore/zi, 40 ore pe saptămână, corespunzător funcţiei contractuale de execuţie – compartiment Contabilitate – administrativ.

 Condiţii generale de participare

La concursul /examenul organizat pentru ocuparea postului vacant poate participa orice persoană care indeplineşte condiţiile prevăzute de Legea nr. 53/2003- Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi cerinţele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) şi (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare:

a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).


Condiţii specifice

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale:

– studii medii, liceale absolvite cu diploma de bacalaureat în profil economic sau tehnic sau diplomă de absolvire a invatamantului postliceal de specialitate economic sau tehnic
– vechime în specialitate minim 4 ani
– abilităţi /cunostinţe operare PC-MS Office (Excel; Windows)

Concursul se va desfaşura la sediul CRTS Constanţa, str. Nicolae Iorga nr. 85, şi constă în 3 etape succesive, astfel:


– selecţia dosarelor de concurs
– proba scrisă
– proba practică şi interviu

Dosarul de înscriere va cuprinde următoarele documente:

a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 1;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului:
diplomă de absolvire a invatamantului postliceal de specialitate economic sau tehnic sau diploma de bacalaureat in profilul economic sau tehnic.
e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului – minim 4 ani in specialitate ca administrator ;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult o luna anterior derulării concursului;
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr.76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
j) aviz psihologic

Modelul orientativ al adeverinţei menţionate la lit.e) este prevăzut în anexa nr. 2.

Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii.

Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.

Copiile de pe actele prevăzute la lit. b) – e), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea „conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.
Documentul prevăzut la lit. f) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului la lit. f), anterior datei de susţinere a probei scrise.

Dosarele de înscriere la concurs se depun în volum complet, în perioada 19.11.2024 – 02.12.2024 de luni până vineri, în intervalul orar 10,00-14,00, la sediul instituţiei, la compartimentul Contabilitate -administrativ.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul instituţiei sau la numărul de telefon 0341180014.

Anunţul va fi afişat la sediul instituţiei din strada Nicolae Iorga nr. 85, la avizier.

Concursul se va desfaşura la sediul instituţiei, strada Nicolae Iorga nr. 85, după următorul calendar:

1. Publicarea anuntului 19.11.2024 – 02.12.2024
2. Depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa Centrului Regional de Transfuzii Sanguine din str. Nicolae Iorga nr. 85 Constanta Termen limita: 02.12.2024 ora 14.00
3. Selectia dosarelor depuse 03.12.2024 ora 12.00
4. Afisarea rezultatelor selectiei dosarelor 03.12.2024 ora 15.00
5. Contestaţii la rezultatele selecţiei dosarelor de concurs Termen limita: 04.12.2024 ora 12.00
6. Afişarea rezultatului solutionarii contestaţiei 05.12.2024 ora 13.00
7. Sustinerea probei scrise 11.12.2024 ora 09.00
8. Afişarea rezultatelor obţinute la proba scrisa 11.12.2024 ora 16.00
9. Contestaţii la rezultatele probei scrise Termen limita: 12.12.2024 ora 12.00
10. Afişarea rezultatului solutionarii contestaţiei 13.12.2024 ora 12.00
11. Proba practică şi interviu 16.12.2024 ora 09.00
12. Afişarea rezultatelor obţinute la proba practică şi interviu: 16.12.2024 ora 14.00
13. Contestaţii la rezultatele probei practice şi interviu Termen limita: 17.12.2024 ora 12.00
14. Afişarea rezultatului solutionarii contestaţiei 18.12.2024 ora 12.00
15. Afişarea rezultatelor finale 18.12.2024 ora 12.00

Pentru fiecare probă a concursului punctajul este de maxim 100 puncte.

Pentru a fi declaraţi admişi, candidaţii trebuie sa obţina la fiecare probă minimum de 50 puncte.

Promovarea probei scrise este obligatorie pentru susţinerea probei practice şi interviu. Se pot prezenta la proba practica si interviu candidatii admisi la proba scrisa (au obţinut minimum 50 puncte).

Punctajul final se calculează ca medie aritmetică a punctajelor obţinute la proba scrisă şi la proba practică şi interviu.
Comunicarea rezultatelor la fiecare probă a concursului se realizează prin afişare la sediul instituţiei publice, în termen de o zi lucrătoare de la data finalizării probei şi conţine atât punctajul obţinut, cât şi menţiunea „admis” sau „respins”, după caz.

Se consideră admis la concursul pentru ocuparea unui post vacant candidatul care a obţinut cel mai mare punctaj dintre candidaţii care au concurat pentru acelaşi post, cu condiţia ca aceştia să fi obţinut punctajul minim necesar.

La punctaje egale are prioritate candidatul care a obţinut punctajul cel mai mare la proba scrisă, iar dacă egalitatea se menţine, candidaţii aflaţi în această situaţie vor fi invitaţi la un nou interviu, în urma căruia comisia de concurs va decide asupra candidatului câştigător.

BIBLIOGRAFIE pentru ocuparea unui post vacant de administrator I

1) OMFP nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii
2) Legea 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanţii şi răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor agenţilor economici, autorităţilor sau instituţiilor publice, modificata si completata prin Legea nr. 54/1994 si Legea nr. 187/2012
3) Ordin nr. 1.761/2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curățarea, dezinfecția și sterilizarea în unitățile sanitare publice și private, evaluarea eficacității procedurilor de curățenie și dezinfecție efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecția mâinilor în funcție de nivelul de risc, precum și metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare și controlul eficienței acestuia;
4) Legea nr. 53/2003 Republicată, Codul muncii
5) Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice
6) Hotararea nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice
7) Legea nr. 319/2006 Legea securităţii şi sănătăţii în muncă
8) Legea nr. 333/2003 Republicată, privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor și protecția persoanelor;
9) Legea nr. 307/ 2006 privind apărarea împotriva incendiilor;
10) Legea nr. 481/ 2004 Republicată, privind protecția civilă;
11) Legea nr. 282/2005 Republicată, privind organizarea activităţii de transfuzie sanguină, donarea de sânge şi componente sanguine de origine umană, precum şi asigurarea calităţii şi securităţii sanitare, în vederea utilizării lor terapeutice, Actualizată prin HG 1364/2006 privind aprobarea drepturilor şi obligaţiilor donatorilor de sânge;
12) Ordinul nr. 329/2018 privind aprobarea Normelor şi Cerinţelor de bună practică cu privire la standardele şi specificaţiile pentru implementarea sistemului de calitate în unităţile sanitare care desfăşoară activităţi în domeniul transfuziei sanguine
13) OMFP nr. 2634/2015 privind documentele financiar-contabile

Tematica la concursul organizat de C.R.T.S. Constanța în vederea ocupării postului vacant de administrator I

1. Norme privind organizarea si efectuarea inventarierii; Organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii;
2. Atributiile principale ale gestionarului, conditii privind angajarea gestionarilor, raspunderea penala si civila a gestionarului;
3. Paza obiectivelor, bunurilor, valorilor și protecția persoanelor;
4. Obligatii privind apărarea împotriva incendiilor; Dispozitii generale;
5. Protecția civilă;
6. Organizarea și asigurarea activității de evacuare în situații de urgență;
7. Organizarea activităţii de transfuzie sanguină, donarea de sânge şi componente sanguine de origine umană, precum şi asigurarea calităţii şi securităţii sanitare. Drepturile şi obligaţiile donatorilor de sânge;
8. Garantia in numerar conform Legii nr.22/1969 cu modificarile ulterioare ;
9. Securitatea şi sănătatea în muncă. Obligatiile angajatorilor si lucratorilor privind securitatea si sanatatea in munca .
10. Evenimente (comunicarea, cercetarea, inregistrarea si raportarea evenimentelor privind securitatea si sanatatea in munca)
11. Raspunderea patrimoniala conform Codului muncii
12. Ordinul nr. 329/2018: Anexa – 2.Personalul si organizarea; 3.Spatiile; 4.Echipamente si materiale
13. Cap. II Executarea contractului individual de munca; Cap. V Sanatatea si securitatea in munca; Comitetul de securitate şi sănătate în muncă, Cap. II si Jurisdictia muncii Cap. XII -Codul Muncii
14. Cap. III Modalidati de atribuire – Legea nr. 98/2016
15. OMFP nr. 2634/2015 privind documentele financiar -contabile
16. Legea nr. 282/2005 Republicata privind organizarea activităţii de transfuzie sanguină, donarea de sânge şi componente sanguine de origine umană, precum şi asigurarea calităţii şi securităţii sanitare, în vederea utilizării lor terapeutice
17. Cunostinte de operare Microsoft Office Excel si Word


Citește și:

Angajări ConstanțaPost vacant la Centrul Regional de Transfuzii Sanguine Constanţa. Ești interesat?
 
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii