Vrei să te angajezi la Serviciul de Ambulanţă? Află ce posturi sunt vacante
Vrei să te angajezi la Serviciul de Ambulanţă? Află ce posturi sunt vacante
24 Jun, 2016 13:00
ZIUA de Constanta
6226
Marime text
Serviciul de Ambulanţă Judeţean Constanţa, instituţie publică care are ca scop principal acordarea asistenţei medicale de urgenţă şi transport medical asistat, a anunţat organizarea unui concurs pentru ocuparea postului de Secretar la Compartimentul Secretariat - Staţia Centrală Constanţa şi pentru Asistent medical PL la Substaţia Mangalia.
Actele necesare la dosarul de înscriere la concurs pentru primul post vacant-Secretar - şi condiţiile de angajare sunt: diplomă de bacalaureat sau diplomă de absolvire a şcolii generale,vechime în activitate de 6 luni, concurs pentru ocuparea postului.
Instituţia specifică că depunerea dosarelor pentru postul de secretar va avea loc în perioada 27.06.2016- 08. 07. 2016 (07.30-15.30), urmând ca persoanele care se vor înscrie să susţină o probă scrisă pe data de 19.07.2016, ora 09.00, şi proba de interviu pe 20.07.2016, la ora 09:00.
Pentru ocuparea postului de Asistent medical principal PL, dosarul trebuie să fie compus din următoarele acte şi condiţii: diploma de şcoală sanitară postliceală sau echivalentă sau diplomă de studii posliceale, examen pentru obţinerea gradului de principal, 5 ani vechime în muncă ca asistent medical, concurs pentru ocuparea postului.
Potrivit calendarului publicat de instituţie, conform căruia se va defăşura concursul, depunerea dosarelor se va face în intervalul 27.06.2016-08.07.2016 (07:30-15:30), proba scrisă va avea loc pe data de 18.07.2016, ora 09:00, iar candidaţii vor fi invitaţi la interviu pe data de 19.07.2016, ora 09:00.
Pentru relaţii suplimetare cei interesaţi pot contacta telefonic Compartimentul RUNOS, 0241/ 624. 711 sau pot consulta site-ul instituţiei, www.ambulance-ct.ro.
Actele necesare la dosarul de înscriere la concurs pentru primul post vacant-Secretar - şi condiţiile de angajare sunt: diplomă de bacalaureat sau diplomă de absolvire a şcolii generale,vechime în activitate de 6 luni, concurs pentru ocuparea postului.
Instituţia specifică că depunerea dosarelor pentru postul de secretar va avea loc în perioada 27.06.2016- 08. 07. 2016 (07.30-15.30), urmând ca persoanele care se vor înscrie să susţină o probă scrisă pe data de 19.07.2016, ora 09.00, şi proba de interviu pe 20.07.2016, la ora 09:00.
Pentru ocuparea postului de Asistent medical principal PL, dosarul trebuie să fie compus din următoarele acte şi condiţii: diploma de şcoală sanitară postliceală sau echivalentă sau diplomă de studii posliceale, examen pentru obţinerea gradului de principal, 5 ani vechime în muncă ca asistent medical, concurs pentru ocuparea postului.
Potrivit calendarului publicat de instituţie, conform căruia se va defăşura concursul, depunerea dosarelor se va face în intervalul 27.06.2016-08.07.2016 (07:30-15:30), proba scrisă va avea loc pe data de 18.07.2016, ora 09:00, iar candidaţii vor fi invitaţi la interviu pe data de 19.07.2016, ora 09:00.
Pentru relaţii suplimetare cei interesaţi pot contacta telefonic Compartimentul RUNOS, 0241/ 624. 711 sau pot consulta site-ul instituţiei, www.ambulance-ct.ro.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii