Mastercard, noul sponsor al League of Legends
Mastercard, noul sponsor al League of Legends
25 Sep, 2018 12:04
ZIUA de Constanta
4469
Marime text
Conform unui articol publicat pe news.worldcasinodirectory.com, Mastercard, unul din principalii sponsori ai Ligii Campionilor, a hotărât să se implice financiar și în lumea sporturilor virtuale.
În cursul lunii septembrie, dezvoltatorul de jocuri video american Riot Games Incorporated a anunțat încheierea unui parteneriat oficial cu compania multinatională de servicii financiare Mastercard, în vederea sponsorizării celebrului joc League of Legends.
Potrivit unui raport al Associated Press, publicat pe yahoo.com, acordul de sponsorizare se va întinde pe o durată de doi ani și va permite o asociere între Mastercard Incorporation și unul din cele mai populare sporturi electronice din lume, League of Legends, care a depășit deja numărul de 100 de milioane de clienți, iar ultimul campionat mondial, cel din 2017, a fost urmărit de peste 80 de milioane de spectatori. Tot pentru Associated Press, Naz Aletaha, șefa parteneriatelor eSports pentru Riot Games Incorporated, a declarat că este "foarte optimistă în ceea ce privește viitorul", deoarece acordul "validează" poziția dezvoltatorului în acest sector.
Acordul de sponsorizare este cu atât mai important cu cât acesta vine pe fondul creșterii concurenței în sectorul eSports. De exemplu, Epic Games, o companie rivală extrem de populară care a lansat jocul Fortnite, a ajuns deja la un număr de 125 de milioane de jucători, la un singur an de la lansare. Mai mult, Liga Overwatch, de la un alt dezvoltator de jocuri video, Blizzard Entertainment Inc. s-a aflat recent în tratative de premiere cu partenerii de publicitate la nivel mondial Intel, HP și T- Mobile înainte de a face un pas fără precedent, difuzarea meciurilor din ultimul campionat live, pe ESPN.
În cazul în care nu sunteți familiarizați cu lumea sporturilor virtuale, iată câteva detalii foarte interesante legate de jocul video online League of Legends.
• Lansat pe 27 octombrie 2009, acesta se încadrează în categoria MOBA (multiplayer online battle arena), la fel că Aeon of Strife (o hartă personalizată pentru Star Craft) sau Dota (Defense of the Ancients). De altfel, Dota, primul joc de tip MOBA pentru care au fost organizate turnee cu premii fantastice în bani reali, stă la baza jocurilor League of Legends și Heroes of Newerth
• În anul 2012, prestigioasa revistă Forbes numea League of Legends ,,cel mai jucat joc pe calculator din America de Nord și Europa, din punct de vedere al orelor petrecute în joc’’
• În ianuarie 2014, nu mai puțin de 67 de milioane de utilizatori au jucat League of Legends, numărul maxim de jucători atins într-o perioadă de 24 de ore a ajuns la 27 de milioane, iar aproximativ 7.5 milioane de jucători au fost conectați simultan.
• În Europa și America de Nord, Riot Games organizează League of Legends Championship Series, concurs în care se întrec cele mai bune 8 echipe profesioniste de pe fiecare continent. Cu 33 de milioane de vizitatori online și premii de aproape 1 milion de dolari, editia din 2013 reprezintă primul mare succes din istoria jocului, demonstrând uriașul potențial al sporturilor electronice, în cazul în care mai era nevoie.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii