COMUNICAT DE PRESA - Asociatia Litoral - Delta Dunarii se afla la târgul de turism Destinations Londra
COMUNICAT DE PRESA - Asociatia Litoral - Delta Dunarii se afla la târgul de turism Destinations Londra
05 Feb, 2016 15:33
ZIUA de Constanta
1906
Marime text
In perioada 4-7 februarie 2016, delegatia ALDD condusa de Secretarul General Mariana Gorbanescu participa la târgul internaţional de turism de la Londra, „Destinations: The Holiday & Travel Show”, in standul Autorităţii Naţionale pentru Turism, pentru a promova Mamaia, litoralul romanesc si Delta Dunarii.
Astfel, filmul oficial de promovare a staţiunii Mamaia rulează pe ecranele din standul României, pe intreaga durata a targului, iar vizitatorilor la standul României le sunt puse la dispoziţie materiale de promovare in limba engleza. ( foto in attach)
Declaraţie Corina Martin, Preşedinte Asociaţia Litoral – Delta Dunării: ” Strategia Mamaia Style se bazeaza pe mentinerea interesului crescut al turistilor romani fata de destinatia noastra, dar si pe cresterea numarului de turisti straini pe Litoral si in Delta Dunarii. Ca atare, ne concentram actiunile si bugetele pe pietele de pe care am reusit sa atragem zboruri catre Constanta, iar Marea Britanie intra intre aceste piete strategice pentru noi, in urma introducerii cursei Constanta – Londra de catre compania WizzAir. Inca din vara trecuta lucram la un proiect de promovare a statiunii Mamaia pe piata U.K. si suntem in discutii cu firme britanice organizatoare de evenimente, care au intrat in proiectul nostru. Ne propunem sa promovam Mamaia ca locatie pentru evenimentele lor. Anuntam astazi primul rezultat concret in acest proiect. In luna iunie a.c., ALDD va aduce, in premiera, agenti de turism si organizatori de evenimente britanici in Infotrip in Mamaia, pe Litoral si in Delta Dunarii. In premiera, organizam impreuna cu ei o sesiune de networking, care ii va aduce pe invitatii nostri fata in fata cu cei mai importanti furnizori de servicii turistice de pe litoral: hotelieri, agentii de turism, transportatori, organizatori de evenimente, etc. Mai mult decat atat, Asociatiile de Promovare Litoral – Delta Dunarii si Asociatia de Promovare Bucuresti sustin astfel impreuna una din componentele proiectului „Descopera Romania” al Federatiei FAPT, pe care de aceasta data il adresam pietei britanice de organizatori de evenimente. Mamaia si Bucuresti vor intra astfel in ofertele companiilor specializate in evenimente ca „reccomended locations” (locatiile recomandate) pentru evenimente muzicale, teambuilding-uri, petreceri de burlaci, evenimente corporate, etc. Proiectul este sustinut si finantat din bugetul ce provine din Taxa de Promovare Mamaia”
Astfel, filmul oficial de promovare a staţiunii Mamaia rulează pe ecranele din standul României, pe intreaga durata a targului, iar vizitatorilor la standul României le sunt puse la dispoziţie materiale de promovare in limba engleza. ( foto in attach)
Declaraţie Corina Martin, Preşedinte Asociaţia Litoral – Delta Dunării: ” Strategia Mamaia Style se bazeaza pe mentinerea interesului crescut al turistilor romani fata de destinatia noastra, dar si pe cresterea numarului de turisti straini pe Litoral si in Delta Dunarii. Ca atare, ne concentram actiunile si bugetele pe pietele de pe care am reusit sa atragem zboruri catre Constanta, iar Marea Britanie intra intre aceste piete strategice pentru noi, in urma introducerii cursei Constanta – Londra de catre compania WizzAir. Inca din vara trecuta lucram la un proiect de promovare a statiunii Mamaia pe piata U.K. si suntem in discutii cu firme britanice organizatoare de evenimente, care au intrat in proiectul nostru. Ne propunem sa promovam Mamaia ca locatie pentru evenimentele lor. Anuntam astazi primul rezultat concret in acest proiect. In luna iunie a.c., ALDD va aduce, in premiera, agenti de turism si organizatori de evenimente britanici in Infotrip in Mamaia, pe Litoral si in Delta Dunarii. In premiera, organizam impreuna cu ei o sesiune de networking, care ii va aduce pe invitatii nostri fata in fata cu cei mai importanti furnizori de servicii turistice de pe litoral: hotelieri, agentii de turism, transportatori, organizatori de evenimente, etc. Mai mult decat atat, Asociatiile de Promovare Litoral – Delta Dunarii si Asociatia de Promovare Bucuresti sustin astfel impreuna una din componentele proiectului „Descopera Romania” al Federatiei FAPT, pe care de aceasta data il adresam pietei britanice de organizatori de evenimente. Mamaia si Bucuresti vor intra astfel in ofertele companiilor specializate in evenimente ca „reccomended locations” (locatiile recomandate) pentru evenimente muzicale, teambuilding-uri, petreceri de burlaci, evenimente corporate, etc. Proiectul este sustinut si finantat din bugetul ce provine din Taxa de Promovare Mamaia”
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii