Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
07:19 16 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

IPJ Sibiu Una din temele implementate în cadrul Programului "Școala Altfel" a fost "Prevenirea și reducerea faptelor cu violență, precum și a consumului de droguri, alcool și tutun."

ro

26 Oct, 2023 13:33 526 Marime text
 Nr. 290 din 26 octombrie 2023
Aprob difuzarea în mass – media
 
ACȚIUNI ALE POLIȚIȘTILOR ÎN CADRUL PROGRAMULUI
"ȘCOALA ALTFEL"
 
Săptămâna aceasta, polițiștii sibieni continuă activitățile educativ-preventive desfășurate în unitățile de învățământ, activități ce au ca scop informarea elevilor și a profesorilor în vederea prevenirii și combaterii cazurilor de delincvență juvenilă, victimizare a minorilor și absenteism școlar.
 
Sunt desfășurate activități atât în cadrul grupurilor de elevi, cât și în rândul cadrelor didactice, una din temele implementate în cadrul Programului "Școala Altfel" fiind "Prevenirea și reducerea faptelor cu violență, precum și a consumului de droguri, alcool și tutun."
 
Astfel, în primele zile ale acestei săptămâni, polițiștii din cadrul structurilor rutiere, de siguranță școlară și prevenirea criminalității au fost prezenți în mai multe școli de pe raza județului Sibiu, la activități participând aproximativ 500 de elevi.
 
În cadrul lecțiilor desfășurate, au fost abordate teme precum prevenirea delincvenței juvenile, bullying-ul și cyberbullying-ul, răspunderea penală a minorilor, scopul nostru fiind responsabilizarea elevilor cu privire la consecințele deciziilor și comportamentului lor.
 
De asemenea, școlarilor le-au fost prezentate mai multe categorii de contravenții și infracțiuni, însoțite de exemple punctuale, astfel încât aceștia să poată lua cele mai bune decizii în situații limită.
 
Activitățile continuă pe parcursul întregii săptămâni, în mai multe unități școlare din județ, atât în mediul urban, cât și în cel rural.
 

 
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii