Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
07:02 25 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

50 de reclamaţii ale turiştilor înregistrate de MDRT în perioada sărbătorilor

ro

06 Jan, 2012 20:23 1016 Marime text

În jur de 50 de reclamaţii au fost primite, în perioada 24 decembrie 2011 - 2 ianuarie 2012, la numărul Telverde pentru turişti (0800.86.82.82), la telefoanele mobile şi fixe şi pe adresele de email ale inspectorilor Direcţiei Control, Verificare şi Monitorizare Turistică din cadrul Ministerului Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT). Reuniţi în comandamente de iarnă, inspectorii MDRT au intervenit, după caz, alături de reprezentanţi ai administraţiei publice locale (din cadrul comisariatelor de protecţie a consumatorului, al direcţiilor de sănătate publică, direcţiilor sanitare, veterinare şi pentru siguranţa alimentelor, gărzii financiare, poliţiei, jandarmeriei etc.) şi ai serviciilor publice de salvamont.

Printre reclamaţiile primite de comandamentele de iarnă ale MDRT s-a numărat sesizarea unui grup de 30 de turişti care făcuseră o rezervare pe Internet la o pensiune din Voroneţ (judeţul Suceava), iar condiţiile prezentate în ofertă, spun reclamanţii, au fost altele decât cele găsite la faţa locului. Raportul de control al inspectorilor MDRT este încă în curs de elaborare.

O altă reclamaţie primită de comandamentele de iarnă ale MDRT a venit din partea unei turiste din Poiana Braşov care a reclamat că o pârtie folosită pentru săniuş nu este amenajată corespunzător şi că prezintă risc de accidente. Inspectorii MDRT au contactat imediat un salvamontist care s-a deplasat la faţa locului şi a constatat că respectiva pârtie este una improvizată şi că nu este autorizată de minister. Salvamontistul le-a cerut persoanelor care se aflau pe pârtie să folosească pentru săniuş doar zonele special amenajate pentru că, altfel, se expun unor riscuri care se pot solda cu accidente grave.

Directorul Direcţiei Control, Verificare şi Monitorizare Turistică din cadrul MDRT, Dorin Gherghina, spune că numărul tot mai mare de reclamaţii înregistrate de minister arată că turiştii au înţeles cât de important este să nu treacă deloc cu vederea serviciile proaste care le sunt oferite în structurile turistice. „Şi de aceste sărbători echipele de inspectori ai MDRT s-au aflat la datorie. Telefoanele inspectorilor au fost în permanenţă deschise şi la dispoziţia turiştilor. Mă bucur să constat că aceştia au înţeles disponibilitatea noastră chiar şi în perioada sărbătorilor şi că nu au ezitat să facă sesizări atunci când nu au fost mulţumiţi de serviciile pe care le-au primit. Turiştii au înţeles că pot conta pe noi. Este important să nu treci cu vederea serviciile proaste care îţi sunt oferite într-o structură turistică şi să reclami de îndată acest lucru. Numai astfel inspectorii MDRT pot interveni pentru sancţionarea şi prevenirea acestor practici care au efecte total nefaste pentru dezvoltarea turismului românesc. Profit de ocazie să le reamintesc tuturor că au la dispoziţie nonstop şi gratuit numărul Telverde pentru turişti, 0800.86.82.82, numerele de telefon, inclusiv de telefon mobil, ale inspectorilor MDRT şi adresele lor de email, toate aceste date de contact fiind disponibile pe site-ul ministerului", a declarat Dorin Gherghina.

Biroul de Presă

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii