Bilanţul campaniei MDRT de ajutorare a sinistraţilor Peste 121 de tone de produse donate şi aproximativ 400 de utilaje pentru deszăpezire
Bilanţul campaniei MDRT de ajutorare a sinistraţilor: Peste 121 de tone de produse donate şi aproximativ 400Peste 121 de tone de produse (apă plată şi minerală, conserve, pâine, făină, orez, cartofi, pături şi alte bunuri de primă necesitate) au fost donate şi aproximativ 400 de utilaje pentru deszăpezire au fost puse la dispoziţia autorităţilor în cadrul campaniei demarate de Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT) pentru ajutarea persoanelor izolate din cauza căderilor de zăpadă.
La apelurile de solidaritate lansate de MDRT în ultimele două săptămâni au răspuns reprezentanţi ai industriilor de construcţii şi turism, companii, precum şi oameni simpli care au dorit să vină în ajutorul oamenilor aflaţi în nevoie.
„Cu toţii, industria de construcţii, industria de turism, alături de Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului, am făcut, şi de această dată, dovada unui deosebit gest de solidaritate faţă de semenii noştri atât de greu încercaţi de această iarnă. Le mulţumesc tuturor celor care au răspuns prompt la apelurile noastre şi au donat produse atât de necesare sinistraţilor sau au pus la dispoziţia autorităţilor utilajele lor pentru a ajuta la deszăpezirea localităţilor. Le mulţumesc şi pompierilor şi reprezentanţilor inspectoratelor judeţene pentru situaţii de urgenţă (IJSU) care ne-au ajutat să transportăm produsele donate în localităţile sinistrate. Nu în ultimul rând, vreau să le transmit mulţumirile mele şi angajaţilor ministerului care s-au implicat cu atât de multă dedicare în organizarea campaniei. A fost un efort comun al tuturor, răsplătit cu recunoştinţă de oamenii pe care am reuşit să-i ajutăm", a declarat Cristian Petrescu, ministrul dezvoltării regionale şi turismului.
Biroul de presă
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp