Brandul de turism al României - prezentat la Madrid
Brandul de turism al României - prezentat la MadridEvenimentul le-a permis participanţilor, pe de o parte, să se familiarizeze cu principalele elemente ale brandului de turism al României (atributele şi produsele de bază ale brandului, publicul ţintă şi profilul acestuia, mesajul şi identitatea vizuală aferente), iar, pe de altă parte, să cunoască iniţiativele MDRT în domeniul investiţiilor în infrastructura turistică.
Acţiunea face parte din seria de evenimente derulate în vederea promovării României ca destinaţie turistică, pe pieţele externe, în contextul în care Spania reprezintă o piaţă atractivă pentru România, produsele turistice româneşti cele mai căutate de spanioli fiind turismul cultural, eco-turismul şi turismul de tip city-break - care se regăsesc, de altfel, printre cele şase produse care au stat la baza construirii brandului naţional de turism.
Biroul de Presă
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp