Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
03:22 23 07 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Brandul naţional de turism a fost lansat în Germania

ro

06 Dec, 2010 18:15 771 Marime text
Brandul turistic al României a fost lansat pe piaţa germană la sfârşitul săptămânii trecute, în cadrul unui eveniment organizat la München, la care au participat directorii de produs pentru România ai celor mai importante concerne turistice germane (TUI, ITS, Dertour, ADAC Reisen, Messerschmidt Reisen, FTI), companii aeriene (precum Tarom şi Air Berlin), presa locală şi naţională, formatori de opinie, reprezentanţi ai Consulatului General al României din München, asociaţii şi parteneri din diverse sectoare.

Cu această ocazie, au fost prezentate componentele brandului turistic al României, elementele de diferenţiere (natură, cultură, autenticitate), rezultate ale studiilor efectuate pe piaţa germană, produsele cheie identificate şi identitatea vizuală.

În cadrul dezbaterilor, cei mai importanţi actori ai turismului german au considerat că noua poziţionare a României are şanse să fie foarte bine percepută de publicul german, apreciind că o abordare proaspătă, activă şi autentică va atrage după sine mai mulţi turişti germani în România.

În cadrul acestui eveniment a fost definitivat şi acordul de colaborare cu compania aeriană Air Berlin, care, începând din anul 2011, va opera curse charter din Nürnberg către Constanţa, cu zboruri colectoare din Düsseldorf, Berlin, Hamburg şi Viena.

De asemenea, în urma discuţiilor purtate de reprezentanţii MDRT cu cei ai concernului german TUI, au fost identificate o serie de acţiuni comune care urmează să se deruleze pentru revenirea, din anul 2012, a tour operatorului TUI Nordic în România. Un alt aspect abordat în cadrul întâlnirilor de la München, îl constituie introducerea produsului balnear şi de welness românesc în oferta TUI Vital, ofertă care ar putea fi preluată atât de divizia Germania, cât şi de divizia Scandinavia (a treia piaţă consumatoare de produse de turism de sănătate din Europa).

Operatorul german ITS, marcă a concernului REWE, al doilea mare tour operator german din punctul de vedere al profitului, a anunţat, la München, că va integra Delta Dunării în programul oferit turiştilor germani. Importantă este şi extinderea colaborării MDRT cu ITS în domeniul călătoriilor în oraşe, prin includerea de noi hoteluri în cataloagele sale, datorită creşterii cererii cu 20% în ultimul an.

Nu în ultimul rând, FTI (Frosch Touristik International) va vinde România, ca destinaţie turistică, începând din 2011, oferta turistică a României fiind prezentată pe parcursul a 20 de pagini în cataloagele tour operatorului şi conţinând: sejururi pe litoral, călătorii în oraşe, circuite culturale şi circuite individuale.

Evenimentul s-a derulat în contextul în care piaţa germană reprezintă una dintre pieţele prioritare pentru România, în primele nouă luni ale acestui an România fiind vizitată de 310.483 de turişti germani.

Biroul de presă

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii