Dezbateri privind viitorul turismului românesc
Dezbateri privind viitorul turismului românescCu această ocazie, ministrul a subliniat că promovarea turistică a României pe Internet şi vânzarea on-line a pachetelor turistice reprezintă condiţii minimale obligatorii de acces între actorii din industria turismului.
"Întâlnirea noastră de astăzi este un pas înainte pe care îl facem, conform înţelegerii pe care o avem cu Facebook, în elaborarea unei strategii de comunicare integrate pe canalele de social media/new media a iniţiativelor ministerului în domeniul turismului. Strategie pe care dorim să o elaborăm şi să o implementăm în parteneriat cu industria de turism din România. De asemenea, dorim să avem campanii de comunicare on-line ale căror rezultate să le putem măsura în termeni de număr de turişti sosiţi în România şi, dacă vom fi inteligenţi şi eficienţi în promovare şi vânzare on-line de turism, atunci vom fi mai competitivi şi vom urca în ierarhia globală a destinaţiilor turistice", a mai precizat Elena Udrea.
Pe parcursul conferinţei, specialişti din turism, publicitate şi PR, creatori de opinie şi reprezentanţi ai unor companii specializate în promovarea şi vânzarea on-line a produselor turistice au dezbătut importanţa acestui proces pentru turismul românesc, concentrându-se pe teme precum: prezentarea reţelei Facebook ca instrument de marketing pentru promovarea domeniului turismului; succesul campaniilor de marketing pe internet pentru pachetele de vacanţe/zboruri/hoteluri (studii de caz); mecanisme de vânzare pe internet; beneficiile programului de parteneriat iniţiat de MDRT; oportunităţi şi strategii pentru viitor.
***
Evenimentul, organizat de MDRT, este finanţat din fonduri europene, prin Programul Operaţional Regional, Axa 5 - 'Dezvoltarea durabilă şi promovarea turismului', Domeniul Major de Intervenţie 5.3 'Promovarea potenţialului turistic şi crearea infrastructurii necesare, în scopul creşterii atractivităţii României ca destinaţie turistică'.
Biroul de presă
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp