Finalizarea proiectului Promovarea turistica a zonei Ostrov – Adamclisi prin crearea produsului turistic Visul Împaratului Traian
Finalizarea proiectului: Promovarea turistica a zonei Ostrov – Adamclisi prin crearea produsului turistic Visul
09 Aug, 2013 16:02
ZIUA de Constanta
1811
Marime text
Parteneriatul dintre Unitatea Administrativ – Teritoriala Comuna Ostrov si Unitatea Administrativ – Teritoriala Comuna Adamclisi, in calitate de beneficiar, anunta finalizarea proiectului „Promovarea turistica a zonei Ostrov -Adamclisi”, cod SMIS 23786, finantat în baza contractului de finantare nr.1928/17.08.2011 încheiat cu Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului în calitate de Organism Intermediar pentru Turism, în numele si pentru Autoritatea de Management pentru Programul
Operational Regional 2007-2013.
Obiectivul general al proiectului este de a contribui la valorificarea biodiversitatii si a patrimoniului cultural-istoric al zonei Ostrov-Adamclisi, printr-o promovare unitara si complementara, în cadrul a 2 trasee turistice tematice: Mangalia-Adamclisi-Ostrov si Constanta-Adamclisi-Ostrov.
Proiectul a implementat o campanie de promovare a produsului turistic „Visul Împaratului Traian”, constând în cele 2 trasee turistice, prin distribuirea a 600.000 de pliante si 3.000 de brosuri, atât la nivel local, cât si la nivel national. Materialele de promovare au fost diseminate la nivel local catre 428 de locatii de pe litoral si din judetul Tulcea, centre de informare turistica, muzee, agentii de turism si de transport local si la nivel national, în 250 de locatii reprezentând agentii de turism din cele 40 de
judete. De asemenea, în cadrul proiectului au fost realizate website-ul de promovare turistica www.traseeostrovadamclisi.ro pentru informarea online asupra atractiilor zonei Ostrov -Adamclisi, un material video de reconstructie 3D a Cetatii Adamclisi, 10 panouri de informare turistica amplasate pe trasee în vederea îndrumarii turistilor-vizitatori, precum si o expozitie de fotografie cu imagini representative ale celor doua trasee ce a itinerat în plin sezon locatiile din Tulcea si Constanta si în
extrasezon, locatia Sinaia – Valea Prahovei, zona cu trafic turistic pe timp de iarna. Astfel, parcurgând cele 2 trasee, turistii pot descoperi atractii precum Monumentul si Cetatea Tropaeum Traiani, Cetatea Pacuiul lui Soare, Cetatea Durostorum, Manastirea si Pestera Sf. Apostol Andrei, Manastirea Dervent, precum si rezervatiile naturale Padurea Hagieni, Esechioi sau Canaraua Fetii.
Proiectul a avut o durata de implementare de 24 de luni, respectiv 18.08.2011 – 17.08.2013.
Valoare totala a proiectului este de 434.933,63 lei, valoarea totala eligibila a proiectului este de 361.785,20 lei, din care valoarea eligibila nerambursabila din FEDR este de 307.517,42 lei, valoarea eligibila nerambursabila din bugetul national este de 54.267,78 lei, iar co-finantarea eligibila a Beneficiarului este de 7.235,70 lei.
Conferinta de presa de finalizare a proiectului va avea loc în comuna Ostrov, Judetul Constanta, la Caminul Cultural, Str. 1 Mai, nr. 78, în data de 08 august 2013, ora 11:00.
Operational Regional 2007-2013.
Obiectivul general al proiectului este de a contribui la valorificarea biodiversitatii si a patrimoniului cultural-istoric al zonei Ostrov-Adamclisi, printr-o promovare unitara si complementara, în cadrul a 2 trasee turistice tematice: Mangalia-Adamclisi-Ostrov si Constanta-Adamclisi-Ostrov.
Proiectul a implementat o campanie de promovare a produsului turistic „Visul Împaratului Traian”, constând în cele 2 trasee turistice, prin distribuirea a 600.000 de pliante si 3.000 de brosuri, atât la nivel local, cât si la nivel national. Materialele de promovare au fost diseminate la nivel local catre 428 de locatii de pe litoral si din judetul Tulcea, centre de informare turistica, muzee, agentii de turism si de transport local si la nivel national, în 250 de locatii reprezentând agentii de turism din cele 40 de
judete. De asemenea, în cadrul proiectului au fost realizate website-ul de promovare turistica www.traseeostrovadamclisi.ro pentru informarea online asupra atractiilor zonei Ostrov -Adamclisi, un material video de reconstructie 3D a Cetatii Adamclisi, 10 panouri de informare turistica amplasate pe trasee în vederea îndrumarii turistilor-vizitatori, precum si o expozitie de fotografie cu imagini representative ale celor doua trasee ce a itinerat în plin sezon locatiile din Tulcea si Constanta si în
extrasezon, locatia Sinaia – Valea Prahovei, zona cu trafic turistic pe timp de iarna. Astfel, parcurgând cele 2 trasee, turistii pot descoperi atractii precum Monumentul si Cetatea Tropaeum Traiani, Cetatea Pacuiul lui Soare, Cetatea Durostorum, Manastirea si Pestera Sf. Apostol Andrei, Manastirea Dervent, precum si rezervatiile naturale Padurea Hagieni, Esechioi sau Canaraua Fetii.
Proiectul a avut o durata de implementare de 24 de luni, respectiv 18.08.2011 – 17.08.2013.
Valoare totala a proiectului este de 434.933,63 lei, valoarea totala eligibila a proiectului este de 361.785,20 lei, din care valoarea eligibila nerambursabila din FEDR este de 307.517,42 lei, valoarea eligibila nerambursabila din bugetul national este de 54.267,78 lei, iar co-finantarea eligibila a Beneficiarului este de 7.235,70 lei.
Conferinta de presa de finalizare a proiectului va avea loc în comuna Ostrov, Judetul Constanta, la Caminul Cultural, Str. 1 Mai, nr. 78, în data de 08 august 2013, ora 11:00.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii